quote:
die blijft wel voor 1-2ton extra.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:20 schreef TC03 het volgende:
Als ze slim zijn stoppen ze die extra doekoes in de aanbieding die ze De Vrij gaan doen.
Kunnen we niet gewoon Vormertje 30 meter naar voren schuiven en Immers op de bank zettenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die blijft wel voor 1-2ton extra.
Laat ze maar een nieuwe speler halen voor die mln. Er is nog wel plek op y middenveld (ik roep weer om de leeuw) en anders wel een verdediger..die is ook nooit weg
DVD'tje van Lex opsturen naar Engelse PL clubs ?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon Vormertje 30 meter naar voren schuiven en Immers op de bank zetten?
Hoogstens naar vak D, zodat ik droog blijf wanneer het regent.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Jij wil zelf ook van Z4 af joh gek!
Nee maar serieus, is het je niet opgevallen hoeveel gasten er tegenwoordig op Z4 staan? De capaciteit van het vak is bijna niet toereikend aan het aantal mensen dat er komt staan.
Dat zeg ik toch. Puistenpubers.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoogstens naar vak D, zodat ik droog blijf wanneer het regent.
Er komen heel veel van andere vakken kijken. Zou niet moeten inderdaad. Stond gisteren ook achter drie rijen mensen. Durf te wedden dat de helft er niet thuishoort.
weekban meteenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het enige wat tegenwoordig schijnt te werken is een negerlul posten.
Happel is bang dat z'n haar nat wordt.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoogstens naar vak D, zodat ik droog blijf wanneer het regent.
Er komen heel veel van andere vakken kijken. Zou niet moeten inderdaad. Stond gisteren ook achter drie rijen mensen. Durf te wedden dat de helft er niet thuishoort.
Hij wordt ook wat ouder, krijgt last van zijn artrose en shit.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Happel is bang dat z'n haar nat wordt.
Heeft LR niet ooit eens zo'n dikke lul gepost hier?quote:
Maar je moet serieus oppassen met regendruppels. De chinezen maakten er mensen dood mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij wordt ook wat ouder, krijgt last van zijn artrose en shit.
Ik had er ooit een gepost toen steven mod werd, ik denk, gewoon leuk, naait die jood mij meteen een ban aanquote:Op maandag 28 januari 2013 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft LR niet ooit eens zo'n dikke lul gepost hier?Er was een tijd dat hij elke week met van die mooie fratsen kwam.
Haar?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Happel is bang dat z'n haar nat wordt.
Serieus... ferdacht en fergrijp laat je liggenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
Fer verdacht van een ernstig vergrijp volgens Johan Derksen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |