Dan mag je het jaarrapport afwachten malloot. Het feit dat Snor EXACT MIJN BEDRAG noemt nog geen uur later, zegt genoeg. Behalve voor onze ritmo natuurlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 20:59 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik wil een bron binnen Feyenoord, niet die mafketels die het 2 minuten later weer over de kutscheten van Linda de Mol hebben
Is ook totaal niet relevant dat mannetje roept zoveel en bij voorkeur zonder bronvermelding en met 4x kanker in een zinquote:Op maandag 28 januari 2013 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat HMF ervan vindt interesseert me niet zoveel, dit was mijn mening.
Ik praat in 't algemeen. Wil niet zo opportunistisch zijn om hem over 1 wedstrijd af te rekenen. Ik ben gewoon geen fan van Matthijsen om de simpele reden dat hij elke wedstrijd 2x gevaarlijk ver doordekt en bij een een-tweetje z'n man kwijt is door een gigantisch gebrek aan snelheid.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vrij speelde gister fantastisch man. Je hebt echt een andere pot gezien blijkbaar. Stefan gaf ook aan zich JUIST prettig te voelen met een ervaren man in zijn rug.
Wat jij van hem vindt interesseert me ook niet zoveel. Ik ben mezelf.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:01 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Is ook totaal niet relevant dat mannetje roept zoveel en bij voorkeur zonder bronvermelding en met 4x kanker in een zin.
je bent echt een gekkerd. Mathijsen was de drie potten voor Ajax uit ook heer en meester.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik praat in 't algemeen. Wil niet zo opportunistisch zijn om hem over 1 wedstrijd af te rekenen. Ik ben gewoon geen fan van Matthijsen om de simpele reden dat hij elke wedstrijd 2x gevaarlijk ver doordekt en bij een een-tweetje z'n man kwijt is door een gigantisch gebrek aan snelheid.
Hij kan mij gewoon niet bekoren. Ik erger me aan zijn speelstijl.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
je bent echt een gekkerd. Mathijsen was de drie potten voor Ajax uit ook heer en meester.
Dat maakt hem geen gemankeerde verdediger.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij kan mij gewoon niet bekoren. Ik erger me aan zijn speelstijl.
Hij is gemankeerd omdat zelfs Van Beukering hem in zou halenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat maakt hem geen gemankeerde verdediger.
Dankzij Mathijjsen durft de Vrij niet in te schuiven en komen we vaak tekort op het middenveld.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij is gemankeerd omdat zelfs Van Beukering hem in zou halen
Neger wat. Een verdediger die elke wedstrijd 2 cruciale fouten maakt door een gigantisch gebrek aan snelheid noem ik wel een gemankeerde verdediger.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat maakt hem geen gemankeerde verdediger.
Dit.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dankzij Mathijjsen durft de Vrij niet in te schuiven en komen we vaak tekort op het middenveld.
Van Beukerig zou mijn wijlen opa nog niet ingehaald hebben.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij is gemankeerd omdat zelfs Van Beukering hem in zou halen
idd, over op mathijssen !quote:Op maandag 28 januari 2013 21:05 schreef DonRaja het volgende:
Klaar met dat geleuter over de transFer.
Jah, al is het middenveld sowieso niet zo heersend als vorig seizoenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dankzij Mathijjsen durft de Vrij niet in te schuiven en komen we vaak tekort op het middenveld.
Niet om het een of ander, maar onze huidige trainer heeft zo de wereldtop bereikt.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neger wat. Een verdediger die elke wedstrijd 2 cruciale fouten maakt door een gigantisch gebrek aan snelheid noem ik wel een gemankeerde verdediger.
Mathijsen, wat jij wil...quote:
Koeman had wel iets meer kwaliteiten dan Joris Mathijsen, sorry dat ik het zeg hoor.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar onze huidige trainer heeft zo de wereldtop bereikt.
quote:Fer: 'Feyenoord is mijn jeugdliefde'
Leroy Fer moet nog een persoonlijk akkoord bereiken met Everton en een medische keuring doorstaan, maar houdt er geen rekening mee dat zijn transfer wordt geannuleerd. The Toffees bereikten maandag overeenstemming met FC Twente over een transfersom van circa tien miljoen euro. Fer is al afgereisd naar Engeland om de transfer af te ronden, meldt De Telegraaf.
Fer was bezig aan zijn tweede seizoen in dienst van Twente en kwam tot 38 competitieoptredens. De wedstrijd tegen Feyenoord van zondag gaat de boeken in als zijn laatste duel voor de Enschedeërs. Fer maakte indruk in Rotterdam en vindt het bijzonder om Nederland te verlaten na een bezoek aan zijn oude club. "Het is heel mooi om af te sluiten in De Kuip. Feyenoord is mijn jeugdliefde en de club waar ik mijn carričre begon", geeft hij aan.
Nadat zijn zaakwaarnemer hem op de hoogte stelde van de interesse uit Liverpool, verliep de transfer in sneltreinvaart. "Voor mij was het afwachten tot dit moment. Everton en ik moeten er nog uitkomen, maar dat laat ik aan mijn zaakwaarnemer over", zegt de toekomstig ploeggenoot van John Heitinga, die zich verheugt op zijn tijdperk in Engeland. "De Premier League is de allermooiste competitie, die past goed bij mijn spel. Als kleine jongen keek ik altijd naar de Premier League. Om daar nu te gaan voetballen, is hartstikke mooi."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |