Zal wel rond de 20.000 zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:51 schreef Aldo-MC het volgende:
Hoeveel mensen verwacht men eigenlijk in Eindhoven, echt een vrijwel leeg stadion?
Resultaten zijn weer wat minder hequote:Op maandag 28 januari 2013 20:07 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zijn jullie vijandig vandaag tegen elkaar.
Wat moeten we toch met ze aan?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:07 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zijn jullie vijandig vandaag tegen elkaar.
Is dat omdat je denkt dat het helpt of zit hier stiekem een andere reden achter?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het enige wat tegenwoordig schijnt te werken is een negerlul posten.
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een tweet van Humberto oplevert. Op z'n minst verwacht ik dat de racisme kaart getrokken gaat worden.quote:
Gisteren liep hij nog te zeuren dat men hem Ferrader toezongquote:’Om in De Kuip af te sluiten, is heel mooi’
quote:Leroy Fer moet nog een persoonlijk akkoord bereiken met Everton en een medische keuring doorstaan, maar houdt er geen rekening mee dat zijn transfer wordt geannuleerd. The Toffees bereikten maandag overeenstemming met FC Twente over een transfersom van circa tien miljoen euro. Fer is al afgereisd naar Engeland om de transfer af te ronden, meldt De Telegraaf.
Fer was bezig aan zijn tweede seizoen in dienst van Twente en kwam tot 38 competitieoptredens. De wedstrijd tegen Feyenoord van zondag gaat de boeken in als zijn laatste duel voor de Enschedeërs. Fer maakte indruk in Rotterdam en vindt het bijzonder om Nederland te verlaten na een bezoek aan zijn oude club. "Het is heel mooi om af te sluiten in De Kuip. Feyenoord is mijn jeugdliefde en de club waar ik mijn carričre begon", geeft hij aan.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)liefde#ixzz2JIbu5xOS
Percentage van 15% over de laatste 4,5 miljoen. Totaal dus ruim één miljoen euro dankzij Martin van Goldquote:Op maandag 28 januari 2013 20:16 schreef TC03 het volgende:
Was het hier al besproken dat MvG een doorverkooppercentage heeft bedongen bij de transfer van Fer? We krijgen nu dus bovenop de 4 ton opleidingsvergoeding nog een bedrag.Lekkah.
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:15 schreef Helpmefok het volgende:
Even mijn post uit het PSV topic:
Nog even aan de koekenbakker Stylo: zoals ik al zei, heeft mijnheer Van Geel bij zowel Wijnaldum als Fer een transferpercentage bedongen. In het geval van Fer gaat dit om 15% over alles boven de 5,5 miljoen euro. In het geval van Wijnaldum gaat dit om 15% over het gehele transferbedrag dat PSV voor hem vangt.. Dat naast de vergoeding voor de opleiding die deze heren bij Feijenoord hebben genoten trouwens.
Zó doe je dat dus als Technisch Directeur. Aan de transfer van Fer houden wij ruim 1 miljoen euro over.Totaal hebben wij dus 6,5 miljoen euro gehad voor Fer met een 1-jarig contract. Fer verdiende ruim 9 ton bij Twente.
Twente heeft dus maar 2,5 miljoen euro verdient op Fer.
Dit rekenvoorbeeld moet dus een voorbeeld voor jullie zijn, hoe lastig het is om spelers die tegen een maximaal transferbedrag zijn gehaald, met winst te verkopen. En zelfs ALS dat lukt, hoe relatief klein dat bedrag nog is.
Feijenoord winst van Fer: 6,5 miljoen
Twente winst van Fer: 2,5 miljoen
allang :pquote:Op maandag 28 januari 2013 20:16 schreef TC03 het volgende:
Was het hier al besproken dat MvG een doorverkooppercentage heeft bedongen bij de transfer van Fer? We krijgen nu dus bovenop de 4 ton opleidingsvergoeding nog een bedrag.Lekkah.
En Clasie.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:20 schreef TC03 het volgende:
Als ze slim zijn stoppen ze die extra doekoes in de aanbieding die ze De Vrij gaan doen.
Opgekankerd.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:01 schreef Helpmefok het volgende:
Ik vertrek trouwens van Z4 dit seizoen man. Al die teringpuistenpubers die op Z komen staan. Een druk kippenhok is het.
Of halen we een fatsoenlijke aanvallende middenvelder/vleugelspelerquote:Op maandag 28 januari 2013 20:20 schreef TC03 het volgende:
Als ze slim zijn stoppen ze die extra doekoes in de aanbieding die ze De Vrij gaan doen.
We hebben niet zoveel negers meer idd.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Of halen we een fatsoenlijke aanvallende middenvelder/vleugelspeler
We hadden Overtoom moeten halen, heb je gelijk iemand voor de vrije trappen,penalties en corners
quote:
die blijft wel voor 1-2ton extra.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:20 schreef TC03 het volgende:
Kunnen we niet gewoon Vormertje 30 meter naar voren schuiven en Immers op de bank zettenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die blijft wel voor 1-2ton extra.
Laat ze maar een nieuwe speler halen voor die mln. Er is nog wel plek op y middenveld (ik roep weer om de leeuw) en anders wel een verdediger..die is ook nooit weg
DVD'tje van Lex opsturen naar Engelse PL clubs ?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon Vormertje 30 meter naar voren schuiven en Immers op de bank zetten?
Hoogstens naar vak D, zodat ik droog blijf wanneer het regent.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Jij wil zelf ook van Z4 af joh gek!
Nee maar serieus, is het je niet opgevallen hoeveel gasten er tegenwoordig op Z4 staan? De capaciteit van het vak is bijna niet toereikend aan het aantal mensen dat er komt staan.
Dat zeg ik toch. Puistenpubers.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoogstens naar vak D, zodat ik droog blijf wanneer het regent.
Er komen heel veel van andere vakken kijken. Zou niet moeten inderdaad. Stond gisteren ook achter drie rijen mensen. Durf te wedden dat de helft er niet thuishoort.
weekban meteenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Happel is bang dat z'n haar nat wordt.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoogstens naar vak D, zodat ik droog blijf wanneer het regent.
Er komen heel veel van andere vakken kijken. Zou niet moeten inderdaad. Stond gisteren ook achter drie rijen mensen. Durf te wedden dat de helft er niet thuishoort.
Hij wordt ook wat ouder, krijgt last van zijn artrose en shit.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Happel is bang dat z'n haar nat wordt.
Heeft LR niet ooit eens zo'n dikke lul gepost hier?quote:
Maar je moet serieus oppassen met regendruppels. De chinezen maakten er mensen dood mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij wordt ook wat ouder, krijgt last van zijn artrose en shit.
Ik had er ooit een gepost toen steven mod werd, ik denk, gewoon leuk, naait die jood mij meteen een ban aanquote:Op maandag 28 januari 2013 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft LR niet ooit eens zo'n dikke lul gepost hier?Er was een tijd dat hij elke week met van die mooie fratsen kwam.
Haar?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Happel is bang dat z'n haar nat wordt.
Serieus... ferdacht en fergrijp laat je liggenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
Fer verdacht van een ernstig vergrijp volgens Johan Derksen.
Verkrachting. Zijn die negers goed in.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:39 schreef tammepiet het volgende:
Fer een rechtszaak om misdrijf in feyenoord tijd...
Vertel is.
Ferkrachtingquote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Serieus... ferdacht en fergrijp laat je liggen
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Verkrachting. Zijn die negers goed in.
Spannend!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:39 schreef OProg het volgende:
Derksen: er komt een hele pijnlijke rechtszaak tegen Fer over iets dat dateert uit zijn Feyenoord periode?
Leverde met Kluivert ook leuke liedjes op.quote:
Klopt, ze houden zich in tegenstelling tot de blanken wel bij volwassenen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef Happel het volgende:
[..]
die is wel erg fer gezochtquote:
Volgens mij welquote:Op maandag 28 januari 2013 20:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Is dat niet alleen de doorferkooppercentage?
Zit meestal gewoon goed.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Het blijft me verbazen hoeveel mensen die laaielichtert geloven.
Dat is dus alleen het doorverkooppercentagequote:Op maandag 28 januari 2013 20:46 schreef macca728 het volgende:
6 ton dus voor Feyenoord. Geen miljoen
Alsof hij dit zelf uitzoekt, dat doet Feyenoord mannetje van VI wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:47 schreef Happel het volgende:
[..]
niet te fertrouwen die gozer.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Krabbendam.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alsof hij dit zelf uitzoekt, dat doet Feyenoord mannetje van VI wel.
4,5 miljoen keer 0,15 = 625.000. Opleidingsvergoeding is niet meergenomen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:46 schreef TC03 het volgende:
Feyenoord krijgt iets meer dan 6 ton volgens JD.
Mail het die snoraap ffquote:Op maandag 28 januari 2013 20:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
4,5 miljoen keer 0,15 = 625.000. Opleidingsvergoeding is niet meergenomen.
SDerksen heeft dus gelijk, maar neemt de opleidingsvergoeding niet mee.
Hij zal eens toegeven dat 'die opvolger van Beenhakker, die er trouwens op schandalige wijze uitgewerkt is', een werelddeal heeft gemaakt.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
4,5 miljoen keer 0,15 = 625.000. Opleidingsvergoeding is niet meergenomen.
SDerksen heeft dus gelijk, maar neemt de opleidingsvergoeding niet mee.
Hij formuleerde het als volgt: "Feijenoord krijgt iets meer dan 6 ton van Twente". Dat klopt, want de opleidingsvergoeding wordt NIET betaald door Twente.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij zal eens toegeven dat 'die opvolger van Beenhakker, die er trouwens op schandalige wijze uitgewerkt is', een werelddeal heeft gemaakt.
Dat blijft gewoon zielig omdat je vriendje er dan uit gemikt is na alleen maar te hebben staan zuchten.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Hoe hij weigert Geel zijn naam te noemen, behalve als hij Mathijsen kan aanpakken, is zó sneu he.
Doet het pijn, toegeven dat ik gelijk had over de inkomsten die we pakken van Twente op de transfer van Fer?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:53 schreef Aldo-MC het volgende:
Mathijsen werd gisteren in Studio Voetbal vergeleken middels een technisch rapportje met Douglas maar schijnt er zeker niet slechter op te staan dan die lange neger.
Mathijsen is een dramatische speler.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:53 schreef Aldo-MC het volgende:
Mathijsen werd gisteren in Studio Voetbal vergeleken middels een technisch rapportje met Douglas maar schijnt er zeker niet slechter op te staan dan die lange neger.
qftquote:Op maandag 28 januari 2013 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mathijsen is een dramatische speler.
Flikker op gek. Speelde weer enorm baas gisteren.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus omdat Derksen iets roept over 6 ton heb jij gelijk, ik wil het van een bron weten die we serieus kunnen nemen niet die gekke snor.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doet het pijn, toegeven dat ik gelijk had over de inkomsten die we pakken van Twente op de transfer van Fer?
Nee joh, alleen moet je van hem niet verwachten dat hij voorop gaat in de strijd.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schijnt dus niet zo erg te zijn als jij hier stelt.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die bolle kan dan ook niet al te hard rennenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee joh, alleen moet je van hem niet verwachten dat hij voorop gaat in de strijd.
Dus ik noem een bedrag, VOOR de uitzending, wat EXACT BEVESTIGD wordt door de snor, en dan nog spreek jij je twijfel uit?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:58 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dus omdat Derksen iets roept over 6 ton heb jij gelijk, ik wil het van een bron weten die we serieus kunnen nemen niet die gekke snor.
Hij moet op z'n tenen lopen om 't fysiek nog te kunnen bolwerken, de Vrij gaat slechter door hem spelen. Als ik naar 'm kijk zit ik gewoon met samengeknepen billen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Flikker op gek. Speelde weer enorm baas gisteren.
Wat HMF ervan vindt interesseert me niet zoveel, dit was mijn mening.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:58 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Schijnt dus niet zo erg te zijn als jij hier stelt.
Vrij speelde gister fantastisch manquote:Op maandag 28 januari 2013 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij moet op z'n tenen lopen om 't fysiek nog te kunnen bolwerken, de Vrij gaat slechter door hem spelen. Als ik naar 'm kijk zit ik gewoon met samengeknepen billen.
Ik wil een bron binnen Feyenoord, niet die mafketels die het 2 minuten later weer over de kutscheten van Linda de Mol hebbenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dus ik noem een bedrag, VOOR de uitzending, wat EXACT BEVESTIGD wordt door de snor, en dan nog spreek jij je twijfel uit?Ritmo
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die bolle kan dan ook niet al te hard rennendan zou ie nooit op tijd terug zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |