http://www.nu.nl/binnenland/3015293/koningin-beatrix-doet-afstand-van-troon.htmlquote:'Koningin Beatrix doet afstand van troon'
DEN HAAG - Koningin Beatrix maakt om 19.00 uur bekend dat zij afstand doet van de troon ten gunste van haar zoon kroonprins Willem-Alexander. Dat hebben kringen rondom het hof aan het ANP bevestigd.
De Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) meldde maandag aan het einde van de dag alleen dat maandagavond een reeds opgenomen boodschap van de koningin wordt uitgezonden op radio en televisie. Het onderwerp van de speech is niet formeel bekendgemaakt.
Beatrix werd op 30 april 1980 gekroond tot koningin.
Dat dus.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:10 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Als Friso overleden is gaat ze dat heus niet zelf aan kondigen
Denk ook niet dat de RVD dat met een persbericht afhandeld.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:10 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Als Friso overleden is gaat ze dat heus niet zelf aan kondigen
Dat denk ik eigenlijk wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:11 schreef alors het volgende:
Ik denk ook troonafstand hoor. Als Friso doodgaat wordt er gewoon een bericht uitgegeven en gaat ze heus niet zelf een praatje houden.
Zal wel dan.quote:Over de inhoud is nog niets bekendgemaakt, maar vermoedelijk maakt de koningin haar aftreden bekend.
Zoiets zou meteen ook uitlekken...quote:Op maandag 28 januari 2013 17:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Denk ook niet dat de RVD dat met een persbericht afhandeld.
Ja inderdaadquote:Op maandag 28 januari 2013 17:11 schreef alors het volgende:
Ik denk ook troonafstand hoor. Als Friso doodgaat wordt er gewoon een bericht uitgegeven en gaat ze heus niet zelf een praatje houden.
watquote:Op maandag 28 januari 2013 17:12 schreef WEST het volgende:
Ik denk het aftreden op 30 april. 31 januari lijkt me wel kort dag daarvoor.
dit. wim-lex heeft een tijd geleden nog in de media gezegd, dat wanneer er nieuws is over zijn broer, dit via de rvd naar buiten gebracht zou worden.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:11 schreef alors het volgende:
4 topics, wat?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:12 schreef tralalala het volgende:
4 topics
Er komt een vrije dag aan. Of ze hebben weer een mooie datum gevonden welke op de zaterdag valt.
Graag. Het lijkt me in de huidige economische situatie op zijn zachtst gezegd onwenselijk dat we alles een dag extra stilleggen om naar een of andere poppenkast te kijken.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:12 schreef tralalala het volgende:
Of ze hebben weer een mooie datum gevonden welke op de zaterdag valt.
Wat is dat toch voor gezever. Zeg gewoon dat je ermee stopt i.p.v. een hele preek eromheen.quote:
Goed voor de horecaquote:Op maandag 28 januari 2013 17:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Graag. Het lijkt me in de huidige economische situatie op zijn zachtst gezegd onwenselijk dat we alles een dag extra stilleggen om naar een of andere poppenkast te kijken.
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:15 schreef ondeugend het volgende:
Wel een historisch moment voor in de geschiedenisboekjes weer.
WA is op 27 april jarig, dat is op een zaterdag. Kan ie meteen op 30 april Koningsdag gaan vieren.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:12 schreef tralalala het volgende:
4 topics
Er komt een vrije dag aan. FeestOf ze hebben weer een mooie datum gevonden welke op de zaterdag valt.
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:17 schreef freako het volgende:
[..]
WA is op 27 april jarig, dat is op een zaterdag. Kan ie meteen op 30 april Koningsdag gaan vieren..
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jij vindt het geen raar moment, een druilerige maandagavond? Juliana maakte op de verjaardag van haar dochter bekend dat ze op haar eigen verjaardag afstand zou doen van de troon.
Alleen na dat incident in Apeldoorn volgens mij.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:15 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat Beatrix ooit eerder "onverwachts" een toespraak heeft gehouden.
Ze treedt sowieso niet vandaag af, pannenkoek.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:17 schreef gurlll het volgende:
dit is wel een historisch moment hoor
over 30 jaar wordt er in geschiedenis proefwerken gevraagd:
wanneer trad Beatrix af als koningin?
28 januari 2013
ZO LANG GELEDEN!!1
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:14 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor gezever. Zeg gewoon dat je ermee stopt i.p.v. een hele preek eromheen.
Of ze is zwanger!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:17 schreef j0rdiiii het volgende:
misschien heeft ze wel een nieuwe vriend
quote:
Nee, ze zit hier te lurken:quote:Op maandag 28 januari 2013 17:18 schreef GlowMouse het volgende:
De koningin zit nu op FOK! van de speculaties te genieten.
quote:Koningin Beatrix gaat een toespraak houden...
Zou ze gaan aftreden?
Nou en.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:18 schreef dawg het volgende:
[..]
het is geen breiclubje waar ze even uitstapt.
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:20 schreef YazooW het volgende:
Komen er nu verkiezingen voor een nieuwe koning/koningin? Of misschien een samenwerking met SBS6: Hollands next king/queen, gepresenteerd door Gerard Joling.
Ik denk al jaren dat Lambiekje een briljante troll is van de koningin.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:18 schreef GlowMouse het volgende:
quote:
waar heb je dat gehoord?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou en.
En nu volgt Willem haar op hè? Maar die is toch redelijk dom, heb ik eens gehoord?
Nee,jouw belasting gaat omhoogquote:
net of je wat moet kunnen als koning(in). Tis niet zo dat ze zelf haar eigen mening mag bedenken.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou en.
En nu volgt Willem haar op hè? Maar die is toch redelijk dom, heb ik eens gehoord?
Ik heb zo'n vermoeden dat de RVD wel opgelet heeft dat dát niet nog een keer gebeurt.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:20 schreef Profeet_Mohammed het volgende:
De boodschap schijnt ergens vorige week al te zijn opgenomen. De kersttoespraak lekte voor de uitzending al uit, misschien gebeurt dat nu weer.
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:18 schreef GlowMouse het volgende:
Dat is het niet. Er was al in het nieuws dat maffiamaatje "prinses" Mabel mee gaat op wintersport. Het lijkt me dat je wel wat anders aan je kop hebt als je man in alle stilte dit weekend is begraven.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als het Friso zou zijn dan zou er wel wel verhoogd bezoekfrequentie geweest zijn van de gehele familie en dat zou opvallen dus denk idd troonafstand
op teletekst staat vanmiddag pasquote:Op maandag 28 januari 2013 17:20 schreef Profeet_Mohammed het volgende:
De boodschap schijnt ergens vorige week al te zijn opgenomen. De kersttoespraak lekte voor de uitzending al uit, misschien gebeurt dat nu weer.
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:20 schreef YazooW het volgende:
Komen er nu verkiezingen voor een nieuwe koning/koningin? Of misschien een samenwerking met SBS6: Hollands next king/queen, gepresenteerd door Gerard Joling.
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:22 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Vlak na het Sportjournaal.. Ik denk dat ze de volgende is die dopinggebruik toegeeft.
Ik mag toch hopen dat de NOS wel even ingelicht is wat ze gaat zeggen?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:21 schreef TargaFlorio het volgende:
NOS al met een terugblik op haar "carriere". Loopt NOS nu niet een beetje voor op de feiten?
#aftreden er niet bij?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:20 schreef Dale. het volgende:
Op facebook meteen...
[..]kut newbs gebruik hier toch twitter voor...
verwacht ik zomaar jaquote:Op maandag 28 januari 2013 17:23 schreef freako het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de NOS wel even ingelicht is wat ze gaat zeggen?
Gewoon opvullen van nog geen nieuws.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:21 schreef TargaFlorio het volgende:
NOS al met een terugblik op haar "carriere". Loopt NOS nu niet een beetje voor op de feiten?
Gast je brengt mensen nog op ideeën.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:20 schreef YazooW het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:47 schreef roos85 het volgende:
Kom ik net bij het boodschappen doen een omaatje met een of ander roddelblad (geloof Privé) begint ze over het Koningshuis.. ze hadden blijkbaar vanochtend op tv gezegd dat Beatrix zou wachten met aftreden tot Amalia oud genoeg zou zijn... maar op dat blad stond dat WA al snel koning zou worden... ging ze maar over bellen...
:
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:22 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Vlak na het Sportjournaal.. Ik denk dat ze de volgende is die dopinggebruik toegeeft.
Weinig respectvol. Wacht gewoon af tot 19u00.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gewoon opvullen van nog geen nieuws.
waarom?quote:
Op maandag 28
januari 2013 17:23 schreef
martijnde3de het
volgende:
- Europa
één deze 3 dingen ben benieuwd
Misschien heeft ze wel een nieuwe man. Of gaat ze Nederland verlaten.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:22 schreef SiIk het volgende:
Ze gaat haar verlanglijstje voorlezen hoorde ik [ afbeelding ]
We nemen terug van van ons isquote:Op maandag 28 januari 2013 17:24 schreef Silenus het volgende:
"Bij deze verklaar ik de oorlog aan Belgie."
Dat zou verdomme verrassend zijn he.
Dat zou mooi zijn ja, zo uit het nietsquote:Op maandag 28 januari 2013 17:24 schreef Silenus het volgende:
Dat zou verdomme verrassend zijn he.
Nee hoor we gaan de wereld veroverenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:24 schreef ondeugend het volgende:
Het wordt gewoon de aankondiging van de troonsafstand.
Met Frankrijk.quote:
Koning Willem IVquote:
Ons koningshuis is niet middeleeuws.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nou de opheffing van dat hele middeleeuwse koningshuis zal er wel niet inzitten he?
Daarom kunnen we de zaak ook gewoon beter afkappen nu. Ik zie het sowieso niet voor me dat we over 100 jaar nog een koning/koningin hebben.quote:
of: Wij hebben een pact met Frankrijk gesloten, bij deze annexeren wij Vlaanderen (en de Ardennen, heuvels en bos ftw!), Walonië gaat naar Frankrijk!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn ja, zo uit het niets
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:24 schreef Silenus het volgende:
België over een paar treinenquote:
In zo'n grote zwarte Cadillac.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:26 schreef Ziba het volgende:
Misschien is haar zoon wel echt dood.
Haar man is dood. Hoe is dat naar buiten gebracht dan?
Vind ik wel stoer eigenlijk. Na 2 koninginnen maak ik nu een koning meequote:
Troonopvolging lijkt me dus. Ik haal de t-shirts alvast van stal..quote:Prinses Mabel naar Lech voor wintersport
..
Ook Mabels dochters Luana en Zaria zijn van de partij. En ook koningin Beatrix en prins Willem-Alexander en prinses Máxima en hun kinderen gaan weer naar Lech.
Een mededeling van de RVD, lijkt me.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Toe nou eens even serieus. Via de televisie en door een filmpje van haar?
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:24 schreef artm het volgende:
Troonafstand, zeker weten.
Juliana meldde haar troonafstand 3 maanden voor de werkelijke troonafstand, 31 januari, verjaardag van Bea.
Als je van zo'n 3 maanden scenario uitgaat: Wim-Lex is over 3 maanden -1 dag jarig, maar omdat het eigenlijk not done is om op zondag in beeld te komen is het vandaag.
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:26 schreef Ryan3 het volgende:
Nou dat wordt dan weer popcorn eten de komende maanden ivm de aanwezigheid van schoonvader ja of nee tijdens de kroning...
Via de RVD, en ingelast extra journaal. Dat journaal werd niet (of maar heel kort van tevoren) aangekondigd.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:26 schreef Ziba het volgende:
Misschien is haar zoon wel echt dood.
Haar man is dood. Hoe is dat naar buiten gebracht dan?
Nee, door de RVD.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Toe nou eens even serieus. Via de televisie en door een filmpje van haar?
Zou best goed kunnen idd...quote:Op maandag 28 januari 2013 17:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik denk dat het over de fyra gaat.
zou wel terecht zijn ookquote:Op maandag 28 januari 2013 17:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik denk dat het over de fyra gaat.
Opzouten met die vent.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:26 schreef Ryan3 het volgende:
Nou dat wordt dan weer popcorn eten de komende maanden ivm de aanwezigheid van schoonvader ja of nee tijdens de kroning...
Verdomd weinig. Het spannendste is nog het toetredingsverdrag van Kroatië tot de EU, maar dat is ook een gelopen koers.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:27 schreef trabant het volgende:
Wat had er voor deze week op de politieke agenda gestaan?
daar waar ze haar euro's ook belastingvrij parkeert !quote:Op maandag 28 januari 2013 17:29 schreef Ziba het volgende:
Oke.
Misschien zegt ze wel gewoon dat ze gaat verhuizen naar een mooi en warm land omdat het hier vaak koud en naar weer is etc. En ze heeft toch genoeg geld.
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:27 schreef freako het volgende:
[..]
Via de RVD, en ingelast extra journaal. Dat journaal werd niet (of maar heel kort van tevoren) aangekondigd.
De aankondiging van een overlijden of geboorte gebeurt altijd door de RVD, het gaat dus om een troonsopvolging.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:27 schreef freako het volgende:
[..]
Via de RVD, en ingelast extra journaal. Dat journaal werd niet (of maar heel kort van tevoren) aangekondigd.
Op alle Nederlandse zenders, dus mis ik mijn serie.quote:
Het einde der tijdenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:29 schreef alors het volgende:
Haar agenda na 30 april is leeg, dus dat zegt ook wel wat lijkt me.
Haar agenda loopt niet langer. Bullshit dus. Ze moet een nieuwe bij de Hema kopen.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:29 schreef alors het volgende:
Bron: http://www.parool.nl/paro(...)fstand-Beatrix.dhtmlquote:Kringen rond hof bevestigen troonsafstand Beatrix
Koningin Beatrix maakt om 19.00 uur bekend dat zij afstand doet van de troon ten gunste van haar zoon kroonprins Willem-Alexander. Dat hebben kringen rondom het hof aan het ANP bevestigd.
Al langere tijd werd gespeculeerd over het moment van abdicatie. De plotselinge bekendmaking door de RVD van de toespraak op radio en tv maakte snel duidelijk dat de troonsafstand na ruim 32 jaar op handen is. Beatrix werd op 30 april 1980 gekroond tot koningin.
Op internet is de toespraak enige tijd na de uitzending terug te zien via de websites http://www.koninklijkhuis.nl en http://www.youtube.com/koninklijkhuis.
De tekst van de toespraak van de Koningin wordt na de uitzending op de website http://www.koninklijkhuis.nl geplaatst.
Wat zegt dat? Dat ze niet zover vooruit plant? Mijn agenda is ook nog leeg na 30 april, ik ga me alvast voorbereiden op mijn kroning.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:29 schreef alors het volgende:
streep de eerste twee dingen maar door.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:23 schreef martijnde3de het volgende:
- Europa
- Friso
- Aftreden
één deze 3 dingen ben benieuwd
Bij een kroning of bruiloft van de kroonprins of prinses krijgt iedereen in nl een vrije dagquote:Op maandag 28 januari 2013 17:30 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik kan het niet zien want ik heb dan tentamen
Ja.quote:
LEUGENS!!! ICH SEHE!!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef Revanches het volgende:
Duitsland is Groningen binnengevallen!
Ik wist dat ik een foutje had gemaakt, Koninginnedag moet met een hoofdletter.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De helft van Nederland kan dat woord ook niet spellen. Koningdag is makkelijker.
Godver, Willem is dit jaar op een zaterdag jarig.quote:
"Koningsdag" lijkt me beter.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De helft van Nederland kan dat woord ook niet spellen. Koningdag is makkelijker.
Ernstig.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef Revanches het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Godver, Willem is dit jaar op een zaterdag jarig.
Dus dat was dat lawaai wat ik buiten hoorde!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef Revanches het volgende:
Koningsdagquote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nicequote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Bij een kroning of bruiloft van de kroonprins of prinses krijgt iedereen in nl een vrije dag
Oh God, dat komt nu natuurlijk ook weer boven.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:30 schreef utrecht1970 het volgende:
wordt maxima dan koningin of was die rel nog niet gestreden?
Pas maar op, ze heeft skillsquote:Op maandag 28 januari 2013 17:32 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik denk dat alle burgerrechten per direct worden afgeschaft en dat ze nog een paar jaar als een absolute dictator wil leven!
Dan zit ze nu in Engeland hoor.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef Revanches het volgende:
We krijgen gewoon een week vrij joh voor alle vieringenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maximaquote:Op maandag 28 januari 2013 17:30 schreef utrecht1970 het volgende:
wordt maxima dan koningin of was die rel nog niet gestreden?
Oh? Dat is nieuws voor mij.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Bij een kroning of bruiloft van de kroonprins of prinses krijgt iedereen in nl een vrije dag
twitter:andreastwits twitterde op maandag 28-01-2013 om 17:27:31Vandaag precies 3 mnd voor verjaardag van Prins v Oranje. In 1980 maakte Juliana het ook 3 mnd voor #abdicatie bekend: reageer retweet
Niet als die de datum zo houdt. Misschien viert ie z'n verjaardag op de dag zelf liever in wat kleinere kringquote:Op maandag 28 januari 2013 17:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
nee het wordt mensendag gr grquote:Op maandag 28 januari 2013 17:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Wordt Koninginnedag dan ook Koningsdag?
Popcorn eten de komende maanden, jongen.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:33 schreef freako het volgende:
[..]
Oh God, dat komt nu natuurlijk ook weer boven..
Nee bazendag.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Wordt Koninginnedag dan ook Koningsdag?
Laat ze het maar op de 27e doen.quote:
twitter:JanCastenmiller twitterde op maandag 28-01-2013 om 17:28:35Voorspelling van KNMI komt weer eens uit. Vorst weg ! #abdicatie #beatrix reageer retweet
Ik moest lachen.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:37 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
twitter:JanCastenmiller twitterde op maandag 28-01-2013 om 17:28:35Voorspelling van KNMI komt weer eens uit. Vorst weg ! #abdicatie #beatrix reageer retweet
twitter:TijsvandenBrink twitterde op maandag 28-01-2013 om 17:36:11Ook heel benieuwd wie de opvolger wordt... reageer retweet
+1quote:Op maandag 28 januari 2013 17:37 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ja, ook weer een Duitser...quote:Op maandag 28 januari 2013 17:37 schreef n00b13 het volgende:
Dat ze nu gaat trouwen met een andere vriend lijkt me best kicken inderdaad.
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef Ziba het volgende:
Beatrix was wel knap als ik de filmpjes en foto's mag geloven.
wtf, echt?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:TijsvandenBrink twitterde op maandag 28-01-2013 om 17:36:11Ook heel benieuwd wie de opvolger wordt... reageer retweet
, iedereen weet dat al
Bedank haar even dan, per tweet.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:37 schreef Joene het volgende:
Ik vind het mooi dat ze stopt , en mooi dat Willem onze koning wordt prima geregeld zo.
Innige?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Enige deelneming aan alle Nederlanders .
Dat is toch illegaal in het VK?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:38 schreef Syntix het volgende:
Gaan we dan eindelijk de constitutionele monarchie afschaffen? Of gaan ze de plug uit haar zoon trekken in Londen?
Met een livestream op Nederland 1quote:Op maandag 28 januari 2013 17:38 schreef Syntix het volgende:
Of gaan ze de plug uit haar zoon trekken in Londen?
Net alsof Koningin zijn werkenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:38 schreef martijnde3de het volgende:
We mogen aan haar een voorbeeld nemen werken tot 75 jaar en die mensen maar klagen voor die 2 jaar
Er is helemaal geen brede steun in de samenleving en de politiek voor de afschaffing van de monarchie. Alleen voor de extremisten hier op fok is dat een favoriet onderwerp.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:38 schreef Syntix het volgende:
Gaan we dan eindelijk de constitutionele monarchie afschaffen? Of gaan ze de plug uit haar zoon trekken in Londen?
ik heb geen Twitter meerquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:36 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Nice, dus eindelijk een mediamarkt in sittard?
Dat was nog niets, deze keer gaan L.A. The Voices optreden.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:39 schreef n00b13 het volgende:
Gaan we nu weer zoveel heisa maken?
A la geen woning geen kroning.
Die 2e pic verdient een photoshopquote:
Geen idee, maar ze kunnen hem wel jaren laten liggen daar en dan? Gaan we dan toch nog een keer een euthanasie meemaken van een publiekelijk persoon, dat zou wat zijn...quote:Op maandag 28 januari 2013 17:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is toch illegaal in het VK?
euthanasie live op beeldquote:Op maandag 28 januari 2013 17:40 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Met een livestream op Nederland 1
VANAVOND BEA BIJ PAUW EN W IK HERHAAL VANA..twitter:JeroenPauw1 twitterde op maandag 28-01-2013 om 17:35:58Gasten voorlopig Beatrix, Willem Alexander en Maxima. Maar kan natuurlijk door het nieuws altijd weer anders worden #penw reageer retweet
Speculaties: mensen houden ervan. Sensationeel.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:42 schreef Partypoeper het volgende:
Bah, NOS heeft het artikel een nieuwe naam gegeven. Kutspeculaties. Speculeren is voorbehouden aan het plebs, de media moeten objectief zijn.
Enige?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Enige deelneming aan alle Nederlanders .
MTV. Queen & Pregnant.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:42 schreef Kwaliteit het volgende:
op welke zender zal ik het straks kijken? zendt 24kitchen het ook uit?
Tja, die man is premier. Ik heb het ook niet bedacht. Liever hem dan die houten klaas die er vóór hem zat. Die één dag na de dood van Claus bij Beatrix op de stoep stond om het ontslag van zijn kabinet in te dienen...quote:
Misschien omdat de helft van Nederland überhaupt niet weet hoe je constitutionele monarchie schrijft of weet wat het inhoudt...quote:Op maandag 28 januari 2013 17:40 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Er is helemaal geen brede steun in de samenleving en de politiek voor de afschaffing van de monarchie. Alleen voor de extremisten hier op fok is dat een favoriet onderwerp.
Pas maar op. Onlangs is bea een keer met een strop om haar nek gephotoshopt. Het OM heeft toen een subbiet de server gesloten waarop dat op stond. Dat er nog 200 andere websites op draaide boeide nietquote:Op maandag 28 januari 2013 17:43 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Die 2e pic verdient een photoshop
Ook majesteitsschennisquote:Het gaat hier niet om een strop maar om een piemel, neem ik aan.
Constitutionele monarchie.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Misschien omdat de helft van Nederland überhaupt niet weet hoe je constitutionele monarchie schrijft of weet wat het inhoudt...
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou en hoor, het is maar een piemel. Alsof zij daar last van heeft.
Het gaat hier niet om een strop maar om een piemel, neem ik aan.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Pas maar op. Onlangs is bea een keer met een strop om haar nek gephotoshopt. Het OM heeft toen een subbiet de server gesloten waarop dat op stond. Dat er nog 200 andere websites op draaide boeide niet
Hangt ervan af van wie die isquote:Op maandag 28 januari 2013 17:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou en hoor, het is maar een piemel. Alsof zij daar last van heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |