Met Frankrijk.quote:
Koning Willem IVquote:
Ons koningshuis is niet middeleeuws.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nou de opheffing van dat hele middeleeuwse koningshuis zal er wel niet inzitten he?
Daarom kunnen we de zaak ook gewoon beter afkappen nu. Ik zie het sowieso niet voor me dat we over 100 jaar nog een koning/koningin hebben.quote:
of: Wij hebben een pact met Frankrijk gesloten, bij deze annexeren wij Vlaanderen (en de Ardennen, heuvels en bos ftw!), Walonië gaat naar Frankrijk!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn ja, zo uit het niets
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:24 schreef Silenus het volgende:
"Bij deze verklaar ik de oorlog aan Belgie."
België over een paar treinenquote:
In zo'n grote zwarte Cadillac.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:26 schreef Ziba het volgende:
Misschien is haar zoon wel echt dood.
Haar man is dood. Hoe is dat naar buiten gebracht dan?
Vind ik wel stoer eigenlijk. Na 2 koninginnen maak ik nu een koning meequote:
Troonopvolging lijkt me dus. Ik haal de t-shirts alvast van stal..quote:Prinses Mabel naar Lech voor wintersport
..
Ook Mabels dochters Luana en Zaria zijn van de partij. En ook koningin Beatrix en prins Willem-Alexander en prinses Máxima en hun kinderen gaan weer naar Lech.
Een mededeling van de RVD, lijkt me.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Toe nou eens even serieus. Via de televisie en door een filmpje van haar?
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:24 schreef artm het volgende:
Troonafstand, zeker weten.
Juliana meldde haar troonafstand 3 maanden voor de werkelijke troonafstand, 31 januari, verjaardag van Bea.
Als je van zo'n 3 maanden scenario uitgaat: Wim-Lex is over 3 maanden -1 dag jarig, maar omdat het eigenlijk not done is om op zondag in beeld te komen is het vandaag.
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:26 schreef Ryan3 het volgende:
Nou dat wordt dan weer popcorn eten de komende maanden ivm de aanwezigheid van schoonvader ja of nee tijdens de kroning...
Via de RVD, en ingelast extra journaal. Dat journaal werd niet (of maar heel kort van tevoren) aangekondigd.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:26 schreef Ziba het volgende:
Misschien is haar zoon wel echt dood.
Haar man is dood. Hoe is dat naar buiten gebracht dan?
Nee, door de RVD.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Toe nou eens even serieus. Via de televisie en door een filmpje van haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |