Gewoon opvullen van nog geen nieuws.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:21 schreef TargaFlorio het volgende:
NOS al met een terugblik op haar "carriere". Loopt NOS nu niet een beetje voor op de feiten?
Gast je brengt mensen nog op ideeën.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:20 schreef YazooW het volgende:
Komen er nu verkiezingen voor een nieuwe koning/koningin? Of misschien een samenwerking met SBS6: Hollands next king/queen, gepresenteerd door Gerard Joling.
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:47 schreef roos85 het volgende:
Kom ik net bij het boodschappen doen een omaatje met een of ander roddelblad (geloof Privé) begint ze over het Koningshuis.. ze hadden blijkbaar vanochtend op tv gezegd dat Beatrix zou wachten met aftreden tot Amalia oud genoeg zou zijn... maar op dat blad stond dat WA al snel koning zou worden... ging ze maar over bellen...
:
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:22 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Vlak na het Sportjournaal.. Ik denk dat ze de volgende is die dopinggebruik toegeeft.
Weinig respectvol. Wacht gewoon af tot 19u00.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gewoon opvullen van nog geen nieuws.
waarom?quote:
Op maandag 28
januari 2013 17:23 schreef
martijnde3de het
volgende:
- Europa
één deze 3 dingen ben benieuwd
Misschien heeft ze wel een nieuwe man. Of gaat ze Nederland verlaten.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:22 schreef SiIk het volgende:
Ze gaat haar verlanglijstje voorlezen hoorde ik [ afbeelding ]
We nemen terug van van ons isquote:Op maandag 28 januari 2013 17:24 schreef Silenus het volgende:
"Bij deze verklaar ik de oorlog aan Belgie."
Dat zou verdomme verrassend zijn he.
Dat zou mooi zijn ja, zo uit het nietsquote:Op maandag 28 januari 2013 17:24 schreef Silenus het volgende:
"Bij deze verklaar ik de oorlog aan Belgie."
Dat zou verdomme verrassend zijn he.
Nee hoor we gaan de wereld veroverenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:24 schreef ondeugend het volgende:
Het wordt gewoon de aankondiging van de troonsafstand.
Met Frankrijk.quote:
Koning Willem IVquote:
Ons koningshuis is niet middeleeuws.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nou de opheffing van dat hele middeleeuwse koningshuis zal er wel niet inzitten he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |