net of je wat moet kunnen als koning(in). Tis niet zo dat ze zelf haar eigen mening mag bedenken.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou en.
En nu volgt Willem haar op hè? Maar die is toch redelijk dom, heb ik eens gehoord?
Ik heb zo'n vermoeden dat de RVD wel opgelet heeft dat dát niet nog een keer gebeurt.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:20 schreef Profeet_Mohammed het volgende:
De boodschap schijnt ergens vorige week al te zijn opgenomen. De kersttoespraak lekte voor de uitzending al uit, misschien gebeurt dat nu weer.
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:18 schreef GlowMouse het volgende:
De koningin zit nu op FOK! van de speculaties te genieten.
Dat is het niet. Er was al in het nieuws dat maffiamaatje "prinses" Mabel mee gaat op wintersport. Het lijkt me dat je wel wat anders aan je kop hebt als je man in alle stilte dit weekend is begraven.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als het Friso zou zijn dan zou er wel wel verhoogd bezoekfrequentie geweest zijn van de gehele familie en dat zou opvallen dus denk idd troonafstand
op teletekst staat vanmiddag pasquote:Op maandag 28 januari 2013 17:20 schreef Profeet_Mohammed het volgende:
De boodschap schijnt ergens vorige week al te zijn opgenomen. De kersttoespraak lekte voor de uitzending al uit, misschien gebeurt dat nu weer.
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:20 schreef YazooW het volgende:
Komen er nu verkiezingen voor een nieuwe koning/koningin? Of misschien een samenwerking met SBS6: Hollands next king/queen, gepresenteerd door Gerard Joling.
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:22 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Vlak na het Sportjournaal.. Ik denk dat ze de volgende is die dopinggebruik toegeeft.
Ik mag toch hopen dat de NOS wel even ingelicht is wat ze gaat zeggen?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:21 schreef TargaFlorio het volgende:
NOS al met een terugblik op haar "carriere". Loopt NOS nu niet een beetje voor op de feiten?
#aftreden er niet bij?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:20 schreef Dale. het volgende:
Op facebook meteen...
[..]kut newbs gebruik hier toch twitter voor...
verwacht ik zomaar jaquote:Op maandag 28 januari 2013 17:23 schreef freako het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de NOS wel even ingelicht is wat ze gaat zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |