Zou best goed kunnen idd...quote:Op maandag 28 januari 2013 17:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik denk dat het over de fyra gaat.
zou wel terecht zijn ookquote:Op maandag 28 januari 2013 17:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik denk dat het over de fyra gaat.
Opzouten met die vent.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:26 schreef Ryan3 het volgende:
Nou dat wordt dan weer popcorn eten de komende maanden ivm de aanwezigheid van schoonvader ja of nee tijdens de kroning...
Verdomd weinig. Het spannendste is nog het toetredingsverdrag van Kroatië tot de EU, maar dat is ook een gelopen koers.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:27 schreef trabant het volgende:
Wat had er voor deze week op de politieke agenda gestaan?
daar waar ze haar euro's ook belastingvrij parkeert !quote:Op maandag 28 januari 2013 17:29 schreef Ziba het volgende:
Oke.
Misschien zegt ze wel gewoon dat ze gaat verhuizen naar een mooi en warm land omdat het hier vaak koud en naar weer is etc. En ze heeft toch genoeg geld.
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:27 schreef freako het volgende:
[..]
Via de RVD, en ingelast extra journaal. Dat journaal werd niet (of maar heel kort van tevoren) aangekondigd.
De aankondiging van een overlijden of geboorte gebeurt altijd door de RVD, het gaat dus om een troonsopvolging.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:27 schreef freako het volgende:
[..]
Via de RVD, en ingelast extra journaal. Dat journaal werd niet (of maar heel kort van tevoren) aangekondigd.
Op alle Nederlandse zenders, dus mis ik mijn serie.quote:
Het einde der tijdenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:29 schreef alors het volgende:
Haar agenda na 30 april is leeg, dus dat zegt ook wel wat lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |