Zou best goed kunnen idd...quote:Op maandag 28 januari 2013 17:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik denk dat het over de fyra gaat.
zou wel terecht zijn ookquote:Op maandag 28 januari 2013 17:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik denk dat het over de fyra gaat.
Opzouten met die vent.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:26 schreef Ryan3 het volgende:
Nou dat wordt dan weer popcorn eten de komende maanden ivm de aanwezigheid van schoonvader ja of nee tijdens de kroning...
Verdomd weinig. Het spannendste is nog het toetredingsverdrag van Kroatië tot de EU, maar dat is ook een gelopen koers.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:27 schreef trabant het volgende:
Wat had er voor deze week op de politieke agenda gestaan?
daar waar ze haar euro's ook belastingvrij parkeert !quote:Op maandag 28 januari 2013 17:29 schreef Ziba het volgende:
Oke.
Misschien zegt ze wel gewoon dat ze gaat verhuizen naar een mooi en warm land omdat het hier vaak koud en naar weer is etc. En ze heeft toch genoeg geld.
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:27 schreef freako het volgende:
[..]
Via de RVD, en ingelast extra journaal. Dat journaal werd niet (of maar heel kort van tevoren) aangekondigd.
De aankondiging van een overlijden of geboorte gebeurt altijd door de RVD, het gaat dus om een troonsopvolging.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:27 schreef freako het volgende:
[..]
Via de RVD, en ingelast extra journaal. Dat journaal werd niet (of maar heel kort van tevoren) aangekondigd.
Op alle Nederlandse zenders, dus mis ik mijn serie.quote:
Het einde der tijdenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:29 schreef alors het volgende:
Haar agenda na 30 april is leeg, dus dat zegt ook wel wat lijkt me.
Haar agenda loopt niet langer. Bullshit dus. Ze moet een nieuwe bij de Hema kopen.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:29 schreef alors het volgende:
Bron: http://www.parool.nl/paro(...)fstand-Beatrix.dhtmlquote:Kringen rond hof bevestigen troonsafstand Beatrix
Koningin Beatrix maakt om 19.00 uur bekend dat zij afstand doet van de troon ten gunste van haar zoon kroonprins Willem-Alexander. Dat hebben kringen rondom het hof aan het ANP bevestigd.
Al langere tijd werd gespeculeerd over het moment van abdicatie. De plotselinge bekendmaking door de RVD van de toespraak op radio en tv maakte snel duidelijk dat de troonsafstand na ruim 32 jaar op handen is. Beatrix werd op 30 april 1980 gekroond tot koningin.
Op internet is de toespraak enige tijd na de uitzending terug te zien via de websites http://www.koninklijkhuis.nl en http://www.youtube.com/koninklijkhuis.
De tekst van de toespraak van de Koningin wordt na de uitzending op de website http://www.koninklijkhuis.nl geplaatst.
Wat zegt dat? Dat ze niet zover vooruit plant? Mijn agenda is ook nog leeg na 30 april, ik ga me alvast voorbereiden op mijn kroning.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:29 schreef alors het volgende:
streep de eerste twee dingen maar door.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:23 schreef martijnde3de het volgende:
- Europa
- Friso
- Aftreden
één deze 3 dingen ben benieuwd
Bij een kroning of bruiloft van de kroonprins of prinses krijgt iedereen in nl een vrije dagquote:Op maandag 28 januari 2013 17:30 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik kan het niet zien want ik heb dan tentamen
Ja.quote:
LEUGENS!!! ICH SEHE!!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef Revanches het volgende:
Duitsland is Groningen binnengevallen!
Ik wist dat ik een foutje had gemaakt, Koninginnedag moet met een hoofdletter.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De helft van Nederland kan dat woord ook niet spellen. Koningdag is makkelijker.
Godver, Willem is dit jaar op een zaterdag jarig.quote:
"Koningsdag" lijkt me beter.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De helft van Nederland kan dat woord ook niet spellen. Koningdag is makkelijker.
Ernstig.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef Revanches het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Godver, Willem is dit jaar op een zaterdag jarig.
Dus dat was dat lawaai wat ik buiten hoorde!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef Revanches het volgende:
Koningsdagquote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nicequote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Bij een kroning of bruiloft van de kroonprins of prinses krijgt iedereen in nl een vrije dag
Oh God, dat komt nu natuurlijk ook weer boven.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:30 schreef utrecht1970 het volgende:
wordt maxima dan koningin of was die rel nog niet gestreden?
Pas maar op, ze heeft skillsquote:Op maandag 28 januari 2013 17:32 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik denk dat alle burgerrechten per direct worden afgeschaft en dat ze nog een paar jaar als een absolute dictator wil leven!
Dan zit ze nu in Engeland hoor.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef Revanches het volgende:
We krijgen gewoon een week vrij joh voor alle vieringenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maximaquote:Op maandag 28 januari 2013 17:30 schreef utrecht1970 het volgende:
wordt maxima dan koningin of was die rel nog niet gestreden?
Oh? Dat is nieuws voor mij.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Bij een kroning of bruiloft van de kroonprins of prinses krijgt iedereen in nl een vrije dag
twitter:andreastwits twitterde op maandag 28-01-2013 om 17:27:31Vandaag precies 3 mnd voor verjaardag van Prins v Oranje. In 1980 maakte Juliana het ook 3 mnd voor #abdicatie bekend: reageer retweet
Niet als die de datum zo houdt. Misschien viert ie z'n verjaardag op de dag zelf liever in wat kleinere kringquote:Op maandag 28 januari 2013 17:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |