Vorige delen van deze reeks:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Unscrewed op 27-01-2013 17:45:33 ]Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
FiPo
[ Bericht 0% gewijzigd door Unscrewed op 27-01-2013 17:49:05 ]Dit -- Parkiet is mijn papa
Wat ben ik toch weer een baas.Dit -- Parkiet is mijn papa
Hey nouquote:
Dit -- Parkiet is mijn papa
zet die plaatjes erin die ik net had gepost in die code tags en die vorige reeksenMijn nieuwe ondertitel![]()
Dan wacht jij buiten.quote:grapje
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:33 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
16Ik had je wel 20 geschat. Je post iig een stuk ouder
Ik voel me oud
Hoe oud?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:33 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik voel me oud
Woord.![]()
hoor ik wel vaak op FOK!quote:Op zondag 27 januari 2013 17:33 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik voel me oud![]()
maar ik dacht dat je dat wel wist
![]()
![]()
22quote:Wel goedquote:Op zondag 27 januari 2013 17:34 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
hoor ik wel vaak op FOK!maar ik dacht dat je dat wel wist
Dan ben je misschien wel intelligenter en zo max profits jwz
Mijn nieuwe ondertitel![]()
dan ben je iig niet de oudste hierquote:Op zondag 27 januari 2013 17:35 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
22
[..]
Wel goedDan ben je misschien wel intelligenter en zo max profits jwz
Woord.![]()
Het is tijd voor een leeftijden opsommingquote:Op zondag 27 januari 2013 17:35 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
dan ben je iig niet de oudste hier
Ok 3 2 1 go!Mijn nieuwe ondertitel![]()
ben alleen wel ontzettend lui waardoor ik dom lijkquote:Op zondag 27 januari 2013 17:35 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
22
[..]
Wel goedDan ben je misschien wel intelligenter en zo max profits jwz
maar ik.begrijp.dingen vaak wel en ben volgens mij wel wijs (
)
![]()
Gewoon Oost-Indisch, herkenbaarquote:Op zondag 27 januari 2013 17:36 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ben alleen wel ontzettend lui waardoor ik dom lijkmaar ik.begrijp.dingen vaak wel en ben volgens mij wel wijs (
)
kwaliteitspostquote:Op zondag 27 januari 2013 17:37 schreef Studeur het volgende:
een paar kadden voor dit topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck the EBU.![]()
Die tweedequote:Op zondag 27 januari 2013 17:37 schreef Studeur het volgende:
een paar kadden voor dit topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wat moet ik allemaal doen aan OP? Ik ben knetterstoned aan het worden.
Ja die dingen die codes van mij uit het vorige topicquote:Op zondag 27 januari 2013 17:38 schreef Unscrewed het volgende:
Wat moet ik allemaal doen aan OP? Ik ben knetterstoned aan het worden.Mijn nieuwe ondertitel![]()
als in oost indisch doof snap ik t wel maar wat bedoel je?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:37 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gewoon Oost-Indisch, herkenbaar![]()
hele op wissen en er alleen.hoi neerzettenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:38 schreef Unscrewed het volgende:
Wat moet ik allemaal doen aan OP? Ik ben knetterstoned aan het worden.![]()
Ja dat gewoon, selectief domquote:Op zondag 27 januari 2013 17:38 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
als in oost indisch doof snap ik t wel maar wat bedoel je?
Scheelt soms een hoop gedoeMijn nieuwe ondertitel![]()
Trollquote:Op zondag 27 januari 2013 17:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
hele op wissen en er alleen.hoi neerzetten![]()
Skills heb ik gepost, zou ik die andere bij stonerkunst zetten?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja die dingen die codes van mij uit het vorige topic
Even wat zelfevaluatie voor deze dag:
Om 4 uur opgestaan
Nu wachtende op een telefoontje van mijn werk omdat ik onaangekondigd niet ga door luiheid
Bier drinkende
Ontiegelijk veel zin in een pizza doner bestellen waar ik zo lang mogelijk mee wacht zodat ie lekkerder is
Hele avond voor de computer en als Skyrim klaar is met downloaden spelen
Prima zondag
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ja johquote:Op zondag 27 januari 2013 17:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Skills heb ik gepost, zou ik die andere bij stonerkunst zetten?
Er waren wel meer van zulke foto's moet je ff de vorige delen bekijken bij de plaatjes bovenaan als je er gewoon 300 per pagina hebt lekker simpelMijn nieuwe ondertitel![]()
Hoelaat moest je op je werk verschijnen dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:42 schreef Studeur het volgende:
Even wat zelfevaluatie voor deze dag:
Om 4 uur opgestaan
Nu wachtende op een telefoontje van mijn werk omdat ik onaangekondigd niet ga door luiheid
Bier drinkende
Ontiegelijk veel zin in een pizza doner bestellen waar ik zo lang mogelijk mee wacht zodat ie lekkerder is
Hele avond voor de computer en als Skyrim klaar is met downloaden spelen
Prima zondag![]()
![]()
5 voor 6, had dan nu al weg gemoeten. dus de telefoon zal zo wel gaan, ga echt niet opnemenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoelaat moest je op je werk verschijnen dan?of wel en dan zeggen "ik zit in Belgie" ofzo
Ik ben een soldaatje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh, ga je opnemen?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
5 voor 6, had dan nu al weg gemoeten. dus de telefoon zal zo wel gaan, ga echt niet opnemenof wel en dan zeggen "ik zit in Belgie" ofzo
![]()
![]()
neem.het op!quote:Op zondag 27 januari 2013 17:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
5 voor 6, had dan nu al weg gemoeten. dus de telefoon zal zo wel gaan, ga echt niet opnemenof wel en dan zeggen "ik zit in Belgie" ofzo
![]()
Zeg dat je je veel te slecht voelt om maar iets te doen, heel erg last van je buik en last van migraine (quote:Op zondag 27 januari 2013 17:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
Als ik een goeie smoes kan bedenken wel.) en dat je vandaag niet op 't werk kon komen.
lolquote:Op zondag 27 januari 2013 17:47 schreef Studeur het volgende:
Of heel verward doen en zeggen "maar het is toch zaterdag?"![]()
![]()
Alle stoners zijn geniaal, alleen soms wat te lui om het te laten merken.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:36 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ben alleen wel ontzettend lui waardoor ik dom lijkmaar ik.begrijp.dingen vaak wel en ben volgens mij wel wijs (
)
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Stoners zijn alleen geniaal als je stoned bent.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Alle stoners zijn geniaal, alleen soms wat te lui om het te laten merken.
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:47 schreef Studeur het volgende:
Of heel verward doen en zeggen "maar het is toch zaterdag?"of als ie zegt hallo met (naam baas) dan zeggen van hallo met studeur, ik ken geen (naam baas) en ophangen
![]()
![]()
nahquote:Op zondag 27 januari 2013 17:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Stoners zijn alleen geniaal als je stoned bent.![]()
Komt omdat nuchtere mensen het niet begrijpen.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Stoners zijn alleen geniaal als je stoned bent.
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Komt omdat nuchtere mensen het niet begrijpen.Ik heb een keer iets opgeschreven toen ik stoned was omdat ik het toen echt het geniaalste idee ooit vond, toen ik nuchter was weer terug gelezen en het sloeg echt totaal nergens op.quote:
Ben niet eens echt brak, makkelijk in staat om te werken. Maar heb gewoon echt geen zinquote:Op zondag 27 januari 2013 17:49 schreef Midnight_snack het volgende:
Als je brak bent is het niet eens zo moeilijk om verrot te klinken als je afbelt
Lastig.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een keer iets opgeschreven toen ik stoned was omdat ik het toen echt het geniaalste idee ooit vond, toen ik nuchter was weer terug gelezen en het sloeg echt totaal nergens op.
ik ookquote:Op zondag 27 januari 2013 17:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een keer iets opgeschreven toen ik stoned was omdat ik het toen echt het geniaalste idee ooit vond, toen ik nuchter was weer terug gelezen en het sloeg echt totaal nergens op.
zal het even overtypen:
Stoned zijn
Stoned zijn is niets doen. Natuurlijk kun je iets doen als je stoned bent maar het stoned zijn zelf is niets doen. Vergelijk het met in leven zijn. Iemand die in leven is, is constant levend, Iemand die stoned is, is constant stoned. Stoned zijn is dus alleen maar iets zijn. En om iets te zijn hoef je niets te doen.
Ga van te voren met je longen zeg maar lucht eruit persen (of hoe je dat ook uitlegt) totdat je een paar keer hoest, daarna kan je manually hoesten en schreeuw een keer heel hard dan klink je een beetje verrot en 'wees de zieke'. Als je je niet zo gedraagd tijdens het bellen, klink je ook niet zo.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ben niet eens echt brak, makkelijk in staat om te werken. Maar heb gewoon echt geen zin
Geloof mij maar, heel veel ervaring.
watquote:Op zondag 27 januari 2013 17:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik ook
zal het even overtypen:
Stoned zijn
Stoned zijn is niets doen. Natuurlijk kun je iets doen als je stoned bent maar het stoned zijn zelf is niets doen. Vergelijk het met in leven zijn. Iemand die in leven is, is constant levend, Iemand die stoned is, is constant stoned. Stoned zijn is dus alleen maar iets zijn. En om iets te zijn hoef je niets te doen.Het klinkt heel filosofisch maar.. nee.
maar dan moet je alsnog komenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:47 schreef Studeur het volgende:
Of heel verward doen en zeggen "maar het is toch zaterdag?"
Fuck the EBU.![]()
watquote:Op zondag 27 januari 2013 17:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik ook
zal het even overtypen:
Stoned zijn
Stoned zijn is niets doen. Natuurlijk kun je iets doen als je stoned bent maar het stoned zijn zelf is niets doen. Vergelijk het met in leven zijn. Iemand die in leven is, is constant levend, Iemand die stoned is, is constant stoned. Stoned zijn is dus alleen maar iets zijn. En om iets te zijn hoef je niets te doen.![]()
Ik voel me al stoned als ik dit alleen al lees
Woord.![]()
ik heb dat zo vaakquote:Op zondag 27 januari 2013 17:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een keer iets opgeschreven toen ik stoned was omdat ik het toen echt het geniaalste idee ooit vond, toen ik nuchter was weer terug gelezen en het sloeg echt totaal nergens op.![]()
Hebben jullie soms ook van die binnenpretjes zomaar buiten?
Ik reed dus vrijdag of zo en zag zo'n strooiwagen zout strooien dan lig ik bijv. helemaal in een deuk om het idee om dat filmpje na te doen weet je wel dus ff toeteren of bellen en dan zo roepen naar hem Hallo mijn naam is Linda en u verliest uw lading! en zo heheheheMijn nieuwe ondertitel![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik ook
zal het even overtypen:
Stoned zijn
Stoned zijn is niets doen. Natuurlijk kun je iets doen als je stoned bent maar het stoned zijn zelf is niets doen. Vergelijk het met in leven zijn. Iemand die in leven is, is constant levend, Iemand die stoned is, is constant stoned. Stoned zijn is dus alleen maar iets zijn. En om iets te zijn hoef je niets te doen.
Ik had mijn verhaal over rotte appels>gist>alcohol en gezonde wietplantjes van god al verteld
Fuck the EBU.![]()
Heb hier een tekenblok liggen met tekeningen die ik stoned heb gemaaktHelaas is 90% van het papier gebruikt om tippies van te draaien (goed papier) dus is er geen ruimte voor meer.
Ojaquote:Op zondag 27 januari 2013 17:55 schreef sinepedraap het volgende:
Ik reed dus vrijdag of zo en zag zo'n strooiwagen zout strooien dan lig ik bijv. helemaal in een deuk om het idee om dat filmpje na te doen weet je wel dus ff toeteren of bellen en dan zo roepen naar hem Hallo mijn naam is Linda en u verliest uw lading! en zo heheheheDat ken ik ook wel. En dan een beetje als een debiel grijnzend rond blijven lopen en niet kunnen stoppen
Woord.![]()
Wie zijn er eigenlijk allemaal stoned op dit moment?
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:56 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
OjaDat ken ik ook wel. En dan een beetje als een debiel grijnzend rond blijven lopen en niet kunnen stoppen
Je moet ook niet filosoferen over wiet zelf.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik ook
zal het even overtypen:
Stoned zijn
Stoned zijn is niets doen. Natuurlijk kun je iets doen als je stoned bent maar het stoned zijn zelf is niets doen. Vergelijk het met in leven zijn. Iemand die in leven is, is constant levend, Iemand die stoned is, is constant stoned. Stoned zijn is dus alleen maar iets zijn. En om iets te zijn hoef je niets te doen.Beter ga je politieke discussies met je matties voeren of zo.
typ het overquote:Op zondag 27 januari 2013 17:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:56 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
OjaDat ken ik ook wel. En dan een beetje als een debiel grijnzend rond blijven lopen en niet kunnen stoppen
![]()
Dat ken ik. Soms als ik stoned aan het werken was ging ik verhalen verzinnen bij winkelende mensen. Bijvoorbeeld zo'n vrouw met een hond in haar winkelwagentje en dan haar hele geschiedenis bedenkenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:55 schreef sinepedraap het volgende:
Ik reed dus vrijdag of zo en zag zo'n strooiwagen zout strooien dan lig ik bijv. helemaal in een deuk om het idee om dat filmpje na te doen weet je wel dus ff toeteren of bellen en dan zo roepen naar hem Hallo mijn naam is Linda en u verliest uw lading! en zo heheheheErg vermakelijk.
ik weet niet of ik het nu kan vindenquote:ben een beetje sloom
Ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:56 schreef Unscrewed het volgende:
Wie zijn er eigenlijk allemaal stoned op dit moment?If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Jaquote:Op zondag 27 januari 2013 17:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dat ken ik. Soms als ik stoned aan het werken was ging ik verhalen verzinnen bij winkelende mensen. Bijvoorbeeld zo'n vrouw met een hond in haar winkelwagentje en dan haar hele geschiedenis bedenkenErg vermakelijk.
dat lijkt.me leukquote:Op zondag 27 januari 2013 17:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dat ken ik. Soms als ik stoned aan het werken was ging ik verhalen verzinnen bij winkelende mensen. Bijvoorbeeld zo'n vrouw met een hond in haar winkelwagentje en dan haar hele geschiedenis bedenkenErg vermakelijk.
maar wss ga ik dan te langzaam werken
![]()
wat voor werk doe je?quote:https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Moet jij om 17:58:40 op het werk zijn?quote:mooi, ben ik niet de enige.quote:
Hebben meer mensen dat als ze alleen aan het smoken zijn, dat je gedachten een soort monoloog zijn? Soort van tegen jezelf praten maar dan in je hoofd. Echt vreemd, dan spreek ik mijn gedachten een soort van uit in m'n hoofd, zonder er eerst over te denken.
Moeilijk uit te leggen dit![]()
![]()
Het is beschamend hoe nuchter ik momenteel benquote:Op zondag 27 januari 2013 17:56 schreef Unscrewed het volgende:
Woord.![]()
Vakkenvullenquote:nee, om 17:55quote:Op zondag 27 januari 2013 17:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Moet jij om 17:58:40 op het werk zijn?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
snap niet wat je bedoeld.neequote:Op zondag 27 januari 2013 18:00 schreef OllieWilliams het volgende:
Hebben meer mensen dat als ze alleen aan het smoken zijn, dat je gedachten een soort monoloog zijn? Soort van tegen jezelf praten maar dan in je hoofd. Echt vreemd, dan spreek ik mijn gedachten een soort van uit in m'n hoofd, zonder er eerst over te denken.
Moeilijk uit te leggen dit![]()
![]()
bij de AH?quote:ik ook
ik snap wel wat je bedoeld, heb ik soms ook last vanquote:Op zondag 27 januari 2013 18:00 schreef OllieWilliams het volgende:
Moeilijk uit te leggen dit
ik snap wel wat je bedoelt jaquote:Op zondag 27 januari 2013 18:00 schreef OllieWilliams het volgende:
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:00 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Het is beschamend hoe nuchter ik momenteel benniet goed
Ik, en flink ook.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:56 schreef Unscrewed het volgende:
Wie zijn er eigenlijk allemaal stoned op dit moment?![]()
Zeggen dat je geruild had met iemand en dat je een briefje had neergelegd, maar dat briefje moet vast ergens 'verloren' zijnquote:Heeft mij nog wel eens geholpen, alleen is het niet echt collegiaal want je naait er een collega mee
![]()
![]()
als ik echt kneiter ben dan ik zie alles in plaatjes die langzaam voorbij komen
dus beelden, net een scherm dat niet snel genoeg is zegmaarhttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Als iemand iets kuts doet en je hebt geen zin in confrontatie dat je hem in je hoofd dan al 3 keer hebt uitgedissed en het gesprek helemaal geplanned hebt alsof je een staande ovatie gaat krijgen van omstandersquote:Op zondag 27 januari 2013 18:00 schreef OllieWilliams het volgende:
Moeilijk uit te leggen ditMijn nieuwe ondertitel![]()
Ik weet precies wat je bedoelt, maar eigenlijk heb ik dat nuchter ook heel vaak. Soms zit ik dan ook in m'n hoofd iets aan mezelf uit te leggen en ga ik het verduidelijken, denk ik bij mezelf "maar dat snap ik al natuurlijk".quote:Op zondag 27 januari 2013 18:00 schreef OllieWilliams het volgende:
ik al niet echt meerquote:Op zondag 27 januari 2013 17:56 schreef Unscrewed het volgende:
straks (denk ik) serieus gesprek houden over de issues waar ik mee zit met m'n maatjedus maar goed ook hihi
Fuck the EBU.![]()
een x was ik echt zo stoned, toen ging.ik heel snel.knipperen ( express ) en zag toen alles.in stop motion![]()
Dat ook, maar dat bedoel ik nietquote:Op zondag 27 januari 2013 18:02 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als iemand iets kuts doet en je hebt geen zin in confrontatie dat je hem in je hoofd dan al 3 keer hebt uitgedissed en het gesprek helemaal geplanned hebt alsof je een staande ovatie gaat krijgen van omstandersNormaal denk je iets als in een flits ofzo... Weet ik veel je staat er niet echt bij stil hoe je denkt, je denkt ff aan dit en dan opeens weer aan iets anders. Maar als ik stoned ben en alleen is het een soort gesprek in m'n hoofd van gedachten, zonder dat ik bewust een gesprek aan het voeren ben ofzo
![]()
![]()
Hahaha heel herkenbaar!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoelt, maar eigenlijk heb ik dat nuchter ook heel vaak. Soms zit ik dan ook in m'n hoofd iets aan mezelf uit te leggen en ga ik het verduidelijken, denk ik bij mezelf "maar dat snap ik al natuurlijk".![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:02 schreef Nestalgie het volgende:
een x was ik echt zo stoned, toen ging.ik heel snel.knipperen ( express ) en zag toen alles.in stop motion![]()
het lijkt me echt geweldig om met jullie allemaal een keer te blowen![]()
![]()
Hebben jullie dit ook weleens, als je stoned op straat loopt en dat je bijvoorbeeld meer naar links wil lopen en dat dat gewoon niet gaat?
Woord.![]()
Net als zo'n snelle knipperlicht in de disco?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:02 schreef Nestalgie het volgende:
Ja dit wat Piye zegtquote:Dan definieer je het eigenlijk voor jezelf. Gewoon informatie netjes rangschikken of zo
begrijp volgens mij wel wat je bedoeld, maar dat kan ik ook hebben als ik nuchter benquote:Op zondag 27 januari 2013 18:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat bedoel ik nietNormaal denk je iets als in een flits ofzo... Weet ik veel je staat er niet echt bij stil hoe je denkt, je denkt ff aan dit en dan opeens weer aan iets anders. Maar als ik stoned ben en alleen is het een soort gesprek in m'n hoofd van gedachten, zonder dat ik bewust een gesprek aan het voeren ben ofzo
![]()
quote:geniale show
Ja, zeker hahaquote:Op zondag 27 januari 2013 18:04 schreef Midnight_snack het volgende:
Hebben jullie dit ook weleens, als je stoned op straat loopt en dat je bijvoorbeeld meer naar links wil lopen en dat dat gewoon niet gaat?Maar vaak denk ik er dan aan, maar vergeet het gewoon uit te voeren. En dan denk ik alweer ergens anders aan
![]()
![]()
hahahaha ja man echt kutquote:Op zondag 27 januari 2013 18:04 schreef Midnight_snack het volgende:
Hebben jullie dit ook weleens, als je stoned op straat loopt en dat je bijvoorbeeld meer naar links wil lopen en dat dat gewoon niet gaat?![]()
ik vond traplopen toen ik een keer echt knetter was ook vet moeilijk
Nee.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:04 schreef Midnight_snack het volgende:
Hebben jullie dit ook weleens, als je stoned op straat loopt en dat je bijvoorbeeld meer naar links wil lopen en dat dat gewoon niet gaat?
ja precies! was heel raar. Volgende ochtend wist ik ook niet meer hoe ik thuis ben gekomenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Net als zo'n snelle knipperlicht in de disco?![]()
Zo erg ben ik maar zelden naar de klote geweestquote:Op zondag 27 januari 2013 18:04 schreef Midnight_snack het volgende:
Hebben jullie dit ook weleens, als je stoned op straat loopt en dat je bijvoorbeeld meer naar links wil lopen en dat dat gewoon niet gaat?Dat is gewoon Rusland style
Klopt, dacht al dat ik een halve autist was ofzoquote:Op zondag 27 januari 2013 18:04 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja dit wat Piye zegtDan definieer je het eigenlijk voor jezelf. Gewoon informatie netjes rangschikken of zo
![]()
![]()
Ik ben ook een halve dus slecht nieuwsquote:Op zondag 27 januari 2013 18:05 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Klopt, dacht al dat ik een halve autist was ofzoMijn nieuwe ondertitel![]()
jij smookt echt te veelquote:Op zondag 27 januari 2013 18:05 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja precies! was heel raar. Volgende ochtend wist ik ook niet meer hoe ik thuis ben gekomen![]()
![]()
Ja dat was ook heel erg toen, alsof de aarde scheef stondquote:Op zondag 27 januari 2013 18:05 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zo erg ben ik maar zelden naar de klote geweestDat is gewoon Rusland style
![]()
Woord.![]()
Ik krijg vaak wel dwangneuroses (of hoe je dat ook typt) als ik stoned ben.
nee maar vrijdag had ik wel dat ik naar de tram werd getrokkenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:04 schreef Midnight_snack het volgende:
Hebben jullie dit ook weleens, als je stoned op straat loopt en dat je bijvoorbeeld meer naar links wil lopen en dat dat gewoon niet gaat?![]()
Niet kunnen stoppen met fappenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:06 schreef Unscrewed het volgende:
Ik krijg vaak wel dwangneuroses (of hoe je dat ook typt) als ik stoned ben.
Woord.![]()
Ik heb weleens als ik echt net m'n jointje opheb en dan ga lopen, ik opeens een beetje ga zwalken alsof ik heb gedronken of zo.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ik ben wel eens een keer onderweg naar huis lopend van een feestje was 30 min lopen of zo maar alsnog ik deed het gewoon ik liep in een tunneltje en ik was zo erg naar de klote van alles gewoon dat ik keihard tegen de muur op liep toen er net zo'n groepje van 5 gasten langs liep zij moesten fucking hard lachen dat was wel faalquote:Op zondag 27 januari 2013 18:06 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja dat was ook heel erg toen, alsof de aarde scheef stond![]()
maar kon er op dat moment zelf ook om lachen gek genoeg hehehe
Zo overhellen en dan balanseren? xdquote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef Piye het volgende:
Ik heb weleens als ik echt net m'n jointje opheb en dan ga lopen, ik opeens een beetje ga zwalken alsof ik heb gedronken of zo.![]()
En dit geldt ook voor mij.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik ben ook een halve dus slecht nieuws
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:06 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Niet kunnen stoppen met fappen
valt nog mee paar x per week. Maar destijds smokede ik niet heel veel. Had ook maar 1tje gesmoked. Bij mij is het effect gewoon veel ergerquote:![]()
niemand die traplopen moeilijk vind in tijden van leip?https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef Amarantha het volgende:
Dikke joint op de lip, subway koekjes erbij!
nicequote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef Amarantha het volgende:
Dikke joint op de lip, subway koekjes erbij!
Fuck the EBU.![]()
ik sta dan altijd op automatische piloot ofzoquote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef WarmZaad het volgende:
niemand die traplopen moeilijk vind in tijden van leip?
Fuck the EBU.![]()
ik ookquote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef Piye het volgende:
Ik heb weleens als ik echt net m'n jointje opheb en dan ga lopen, ik opeens een beetje ga zwalken alsof ik heb gedronken of zo.![]()
![]()
Als je uit je dak bent is dat chillquote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef WarmZaad het volgende:
niemand die traplopen moeilijk vind in tijden van leip?Mijn nieuwe ondertitel![]()
Ja en dan kom je ergens aan op school of zo en wil je beetje normaal doen, pleur je haast over de inboedel heen.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zo overhellen en dan balanseren? xd
Nee, niet echt. Wel een keer een kwartier stil gestaan halverwege de trap, in gedachten verzonkenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef WarmZaad het volgende:
niemand die traplopen moeilijk vind in tijden van leip?![]()
![]()
laterquote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef Dientje12 het volgende:
nja kga ff gamen, mischien tot laters![]()
soms wel, dan gaat t heel zwaarquote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef WarmZaad het volgende:
niemand die traplopen moeilijk vind in tijden van leip?![]()
Hehe. van die vage shit. Zover ik me kan herinneren ben ik nog niet ergens stoned tegenaan gelopen. Wel een keer een boom geraakt toen ik op de fiets zat vanwege stuurproblemenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik ben wel eens een keer onderweg naar huis lopend van een feestje was 30 min lopen of zo maar alsnog ik deed het gewoon ik liep in een tunneltje en ik was zo erg naar de klote van alles gewoon dat ik keihard tegen de muur op liep toen er net zo'n groepje van 5 gasten langs liep zij moesten fucking hard lachen dat was wel faalmaar kon er op dat moment zelf ook om lachen gek genoeg hehehe
[ Bericht 0% gewijzigd door Midnight_snack op 27-01-2013 18:10:24 (derp) ]Woord.![]()
Ik ga ook een heel stuk minder actief zijn nu.
Ik teken wel snel iets straks en post het hier.
Totzo
Fuck, heb zo'n coupon van 2e pizza gratis, maar dan moet je hem afhalen. Twijfelgevalletje.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Mwah geen problemen met trap lopen. Moet ik regelmatig hier dus ben 't gewendYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Wel een keer een kwartier stil gestaan halverwege de trap, in gedachten verzonken![]()
Doen!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:10 schreef Studeur het volgende:
Fuck, heb zo'n coupon van 2e pizza gratis, maar dan moet je hem afhalen. Twijfelgevalletje.Your beauty never ever scared me.![]()
Ja maar wel altijd in combinatie met veel drankquote:Op zondag 27 januari 2013 18:09 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hehe. van die vage shit. Zover ik me kan herinneren ben ik nog niet ergens stoned tegenaan gelopen. Wel een keer een boom geraakt toen ik op de fiets zat vanwege stuurproblemenZomaar heb ik dat echt niet hoor. Is sowieso fucking lang geleden dat ik voor het laatst viel door drank
AH al gebeld?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:10 schreef Studeur het volgende:
Fuck, heb zo'n coupon van 2e pizza gratis, maar dan moet je hem afhalen. Twijfelgevalletje.https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Gewoon halen, dan is het des te lekkerder.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:10 schreef Studeur het volgende:
Fuck, heb zo'n coupon van 2e pizza gratis, maar dan moet je hem afhalen. Twijfelgevalletje.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ben een keer zowat een half uur op de wc blijven zitten. Zat met een pissebed te kloten, over mn hand laten lopen en dan mn andere hand ervoor en de ene hand weer enzquote:Op zondag 27 januari 2013 18:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Wel een keer een kwartier stil gestaan halverwege de trap, in gedachten verzonkenDat beest maar de hele tijd lopen en ik kon me echt helemaal in hem verplaatsen
gvdquote:Op zondag 27 januari 2013 18:11 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ben een keer zowat een half uur op de wc blijven zitten. Zat met een pissebed te kloten, over mn hand laten lopen en dan mn andere hand ervoor en de ene hand weer enzDat beest maar de hele tijd lopen en ik kon me echt helemaal in hem verplaatsen
![]()
![]()
Haha schitterend dat soort dingenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:11 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ben een keer zowat een half uur op de wc blijven zitten. Zat met een pissebed te kloten, over mn hand laten lopen en dan mn andere hand ervoor en de ene hand weer enzDat beest maar de hele tijd lopen en ik kon me echt helemaal in hem verplaatsen
![]()
![]()
nee, denk dat het ze geen ene kut uitmaakt. ik ben 18 dus dat scheelt weer 40 euro voor 3 uurtjes op zondag. en we zijn toch altijd eerder klaar op zondag.quote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Als je echt fucking stoned bent en je moet opeens zo iets serieus en onverwachts doen voel ik me altijd ongemakkelijk, alsof iedereen het ziet dat ik fucking rode ogen heb en om alles loop te gniffelenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon halen, dan is het des te lekkerder.Mijn nieuwe ondertitel![]()
Tyler the creator.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:11 schreef Studeur het volgende:
[..]
Met drank erbij is het helemaal fokked op.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:11 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja maar wel altijd in combinatie met veel drankZomaar heb ik dat echt niet hoor. Is sowieso fucking lang geleden dat ik voor het laatst viel door drank
Af en toe vraag ik me echt af hoe ik een aantal keer in vredesnaam m'n huis nog heb gevonden.
Woord.![]()
Ik krijg nooit rode ogen, maar verder wel herkenbaar.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als je echt fucking stoned bent en je moet opeens zo iets serieus en onverwachts doen voel ik me altijd ongemakkelijk, alsof iedereen het ziet dat ik fucking rode ogen heb en om alles loop te gniffelen
dat liedquote:![]()
![]()
tuu tututuu tu tututuduu
tuu tututuu tu tututuduu
tuu tututuu tu tututuduu
tuu tututuu tu tututuduuHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Nee met drank boeit het me niet, daar word ik los van en boeit het me minder, van wiet moet ik per se alles goed doen of zoquote:Op zondag 27 januari 2013 18:13 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Met drank erbij is het helemaal fokked op.Af en toe vraag ik me echt af hoe ik een aantal keer in vredesnaam m'n huis nog heb gevonden.
ik was een keer bij een vriend, zaten we naar neukende pitbulls te kijken 12 min lang zonder wat te zeggen of te bewegen!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:11 schreef Studeur het volgende:
[..]
!
toen zei ik dat ik moest poepen en toen zei hij kun je beter beneden doen, en ik zo, waarom dan? en toen kwam ze vader binnen, vaders: ja dat kan beter beneden omdat (weet ik niet meer) dus ik zo naar beneden en toen moest ik helemaal niet! bleef ik wat langer zitten omdat het anders zo raar leek
Dat heb ik ook altijd als ik strak sta van de pillenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als je echt fucking stoned bent en je moet opeens zo iets serieus en onverwachts doen voel ik me altijd ongemakkelijk, alsof iedereen het ziet dat ik fucking rode ogen heb en om alles loop te gniffelenMaar dan gewoon doen. Moest een keer pinnen voordat ik een club in ging toen ik aan de xtc zat, twee mannen van jaar of 40 stonden voor ons. Wij allemaal supersociaal en gehaast praten en kauwen, strakke ogen. Zegt een van die gasten, hebben jullie een pilletje op ofzo? Toen nog zeker een kwartier lopen lullen met die gasten, bleken zij het vroeger ook regelmatig gedaan te hebben :-) Leuk is dat
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:14 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee met drank boeit het me niet, daar word ik los van en boeit het me minder, van wiet moet ik per se alles goed doen of zoJa nee ik bedoelde de combi. Daar kun je goed de weg van kwijtrakenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:14 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee met drank boeit het me niet, daar word ik los van en boeit het me minder, van wiet moet ik per se alles goed doen of zo
Woord.![]()
nee man, als ik stoned ben heb ik.echt schijt aan alles en iedereen. Niemands mening boeit me.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als je echt fucking stoned bent en je moet opeens zo iets serieus en onverwachts doen voel ik me altijd ongemakkelijk, alsof iedereen het ziet dat ik fucking rode ogen heb en om alles loop te gniffelen
Was een keer stoned.en.liep de kruidvat in om iets te halen, dus ik loop zo in een.pad waar iemand bezig is en ik trap perongeluk iets om. ze kijkt me aan.van.wat doe je, ik loop gewoon door. Was me er niet echt bewust van![]()
![]()
"hallo met * van de albert heijn, jij moet vandaag werken, ik vroeg me af waarom je niet aanwezig bent, wil je me even terugbellen?"
nee
Hehhe, ik zocht ene keer uit m'n dak een buschauffeur en die liep de hele tijd weg omdat die weet ik veel wat hij had er blijkbaar problemen mee maar was na een festival moest alleen maar de weg wetenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd als ik strak sta van de pillenMaar dan gewoon doen. Moest een keer pinnen voordat ik een club in ging toen ik aan de xtc zat, twee mannen van jaar of 40 stonden voor ons. Wij allemaal supersociaal en gehaast praten en kauwen, strakke ogen. Zegt een van die gasten, hebben jullie een pilletje op ofzo? Toen nog zeker een kwartier lopen lullen met die gasten, bleken zij het vroeger ook regelmatig gedaan te hebben :-) Leuk is dat
Maar voor zoiets boeit het me echt niet maar als ik echt naar de klote ben mijd ik onschuldige mensen
hehehe
Jaquote:Op zondag 27 januari 2013 18:15 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoelde de combi. Daar kun je goed de weg van kwijtrakenJa dat snap ik nooit ik ken meer mensen die als ze stoned zijn los worden maar ik heb dat totaal niet, dan moet ik echt drinken maar van blowen word ik altijd rustig en netjesquote:Op zondag 27 januari 2013 18:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee man, als ik stoned ben heb ik.echt schijt aan alles en iedereen. Niemands mening boeit me.
Was een keer stoned.en.liep de kruidvat in om iets te halen, dus ik loop zo in een.pad waar iemand bezig is en ik trap perongeluk iets om. ze kijkt me aan.van.wat doe je, ik loop gewoon door. Was me er niet echt bewust van
Dat is juist het mooiste. Als je helemaal naar de klote bent, heb ik altijd iets van "ach ik kom sowieso wel thuis". Al moet je een uur lopen.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:13 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Met drank erbij is het helemaal fokked op.Af en toe vraag ik me echt af hoe ik een aantal keer in vredesnaam m'n huis nog heb gevonden.
ik ook normaal.netjes, maar was er niet echt bewust van van wat ik gedaan had. Het was niet zozeer van haha ruim het zelf op oidquote:Op zondag 27 januari 2013 18:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hehhe, ik zocht ene keer uit m'n dak een buschauffeur en die liep de hele tijd weg omdat die weet ik veel wat hij had er blijkbaar problemen mee maar was na een festival moest alleen maar de weg wetenMaar voor zoiets boeit het me echt niet maar als ik echt naar de klote ben mijd ik onschuldige mensen
hehehe
[..]
Ja
[..]
Ja dat snap ik nooit ik ken meer mensen die als ze stoned zijn los worden maar ik heb dat totaal niet, dan moet ik echt drinken maar van blowen word ik altijd rustig en netjes![]()
![]()
Ik voel me wel een beetje schuldig dat ik niet naar werk ben gegaan
vet tochquote:Op zondag 27 januari 2013 18:17 schreef Midnight_snack het volgende:
Zat ook een keer skaffa in de metro en het leek net een atractie![]()
![]()
![]()
succes gr grquote:Op zondag 27 januari 2013 18:18 schreef OllieWilliams het volgende:
Maarja ik ga weer aan de studie, tot vanavondHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Dat herken ik welquote:Op zondag 27 januari 2013 18:17 schreef Midnight_snack het volgende:
Zat ook een keer skaffa in de metro en het leek net een atractie![]()
Hahaha smoken in een reuzerad is ook leuk
![]()
![]()
succesquote:Op zondag 27 januari 2013 18:18 schreef OllieWilliams het volgende:
Maarja ik ga weer aan de studie, tot vanavond![]()
Sterktequote:Op zondag 27 januari 2013 18:18 schreef OllieWilliams het volgende:
Maarja ik ga weer aan de studie, tot vanavond.
![]()
Ja jawel, maar had de hele tijd het idee dat iedereen het kon zien dat ik knetter was. Dat was dan wel weer irritant.quote:Woord.![]()
Sta je daar opeens tot je middel in de sneeuw "huh maar er ligt toch maar 10 cm?".quote:Op zondag 27 januari 2013 18:18 schreef Nestalgie het volgende:
ik liep vrijdag door de sneeuw en het leek drijfzand ( no jokes )was wel vet
-jaloers-quote:Op zondag 27 januari 2013 18:19 schreef Studeur het volgende:
[ afbeelding ]
2 van deze halen vanavond, voor de prijs van 1, fuck yeahYour beauty never ever scared me.![]()
Oeh dat heb ik nooit gedaan. Is dat dan niet eng dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat herken ik welHahaha smoken in een reuzerad is ook leuk
Woord.![]()
Dat konden ze ookquote:Op zondag 27 januari 2013 18:19 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja jawel, maar had de hele tijd het idee dat iedereen het kon zien dat ik knetter was. Dat was dan wel weer irritant.![]()
![]()
Ga pizza halen bij de appie.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:19 schreef Studeur het volgende:
[ afbeelding ]
2 van deze halen vanavond, voor de prijs van 1, fuck yeah
Neeee man, dat is echt vet ! Hahaha dat gevoel dat jequote:Op zondag 27 januari 2013 18:19 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Oeh dat heb ik nooit gedaan. Is dat dan niet eng dan?
de lucht in gaat in zo'n bakje. Sky-high effect![]()
Verse pep misschien ?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:21 schreef sinepedraap het volgende:
Ik vind blowen saai nu ik wil iets sterkers
nah j/k![]()
coke pillen speedquote:Op zondag 27 januari 2013 18:21 schreef sinepedraap het volgende:
nah j/kHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Vet.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Neeee man, dat is echt vet ! Hahaha dat gevoel dat je
de lucht in gaat in zo'n bakje. Sky-high effect![]()
Dat gevoel had ik dus ook al in die metro, helemaal als ik m'n ogen dicht deed.
Woord.![]()
hehe zover kwam het nog.nietquote:Op zondag 27 januari 2013 18:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Sta je daar opeens tot je middel in de sneeuw "huh maar er ligt toch maar 10 cm?".maar als ik erdoorheen liep leken mn voeten weg te zakken.in de 'drijfsneeuw'
![]()
Gewoon 3 dagen non stop FOK!enquote:Nee man miss een pilletje op z'n tijd maar de rest is foute boelquote:@
Coke is wel lekkurquote:Op zondag 27 januari 2013 18:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gewoon 3 dagen non stop FOK!en
[..]
Nee man miss een pilletje op z'n tijd maar de rest is foute boel@
maar die dip
Woord.![]()
Hoe bereken je ookalweer de oppervlakte van een cirkel?
Ik wil weten of twee 17,5cm pizza's voor 6 euro goedkoper is dan twee van 25 cm voor 12 euro.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Zijn er hier eigenlijk nog stoners die verder niet roken? Bazen zijn dat altijd.
zelfde probleem UVT / crystal meth of krokodilquote:Op zondag 27 januari 2013 18:21 schreef sinepedraap het volgende:
nah j/k![]()
Nooit gebruiktquote:Op zondag 27 januari 2013 18:22 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Coke is wel lekkurmaar die dip
en echt 100 x gratis de kans gehad of zo maar zelfs uit m'n bol zeg ik nog nee
Niks voor mij dat spul
doorsnede x 3.14 ofzoquote:Op zondag 27 januari 2013 18:22 schreef Studeur het volgende:
Ik wil weten of twee 17,5cm pizza's voor 6 euro goedkoper is dan twee van 25 cm voor 12 euro.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:22 schreef Studeur het volgende:
Ik wil weten of twee 17,5cm pizza's voor 6 euro goedkoper is dan twee van 25 cm voor 12 euro.
ik heb vorige week een pakje gekocht en.nu al op, onder andere weggegeven.en gedraaid maar alsnog. Merk wel dat ik nu vaker zin.heb in een sigaret maar het is zo'n troepquote:Op zondag 27 januari 2013 18:23 schreef Piye het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog stoners die verder niet roken? Bazen zijn dat altijd.![]()
![]()
Vergelijk gewicht, hoef je niet te rekenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:22 schreef Studeur het volgende:
Ik wil weten of twee 17,5cm pizza's voor 6 euro goedkoper is dan twee van 25 cm voor 12 euro.
Pizza salami is besteld hier![]()
![]()
NYP?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:22 schreef Studeur het volgende:
ik, doe ik kickboxen hoog niveau, en kracht trainingquote:Op zondag 27 januari 2013 18:23 schreef Piye het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog stoners die verder niet roken? Bazen zijn dat altijd.
ik rook ook alleen puur, shag
staat er niet bijquote:Op zondag 27 januari 2013 18:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Vergelijk gewicht, hoef je niet te reken
Pizza salami is besteld hier
maar heb het al gevonden, die van 25 cm is goedkoperHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
mwah moet iedereen voor zichzelf weten. Zo heb ik het idee dat tripmiddeltjes niet echt iets voor mij zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:23 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nooit gebruikten echt 100 x gratis de kans gehad of zo maar zelfs uit m'n bol zeg ik nog nee
Niks voor mij dat spulWoord.![]()
Lekker man soms echt zo'n Javaanse 3/4 die vult echt precies goed de smaak beter dan zo'n droge hese sigaretquote:Op zondag 27 januari 2013 18:25 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ik, doe ik kickboxen hoog niveau, en kracht training
Schommelen als je skaf bent met je ogendicht, dat is pas engquote:Op zondag 27 januari 2013 18:21 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Vet.![]()
Dat gevoel had ik dus ook al in die metro, helemaal als ik m'n ogen dicht deed.
![]()
![]()
Ohquote:Op zondag 27 januari 2013 18:26 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
mwah moet iedereen voor zichzelf weten. Zo heb ik het idee dat tripmiddeltjes niet echt iets voor mij zijn.Ik gebruik alleen heel soms xtc/mdma en vroeger wel eens paddo's/truffels
En speed maar daar begin ik niet meer aan het was wel lekker maar het is de kater niet waard. Coke is een risicodrug, lekker, duur en je kan het zoveel gebruiken als je wil. En weinig positiefs voor mij.
Liever gewoon 3 x per jaar een tripje dat is ook niet schadelijk
Ik heb daar 3 jaar gebakken maakte altijd koning pizza's voor mezelfquote:Op zondag 27 januari 2013 18:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja natuurlijk, die hebben de beste doner pizza![]()
quote:Pizza met tomatensaus, 100% mozzarella, krokante Döner (halal), knoflooksaus en knapperige ijsbergsla. Met of zonder sambal. Geef aan bij bodemkeuze. Boterzachte knoflookolie op de rand.![]()
Ja daar kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Schommelen als je skaf bent met je ogendicht, dat is pas eng
Woord.![]()
Heb er 1 dag als bezorger gewerktquote:Op zondag 27 januari 2013 18:27 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb daar 3 jaar gebakken maakte altijd koning pizza's voor mezelf![]()
Vond het wel te doen maar ze deden moeilijk met contracten enzo. En het had de 2e dag 10cm gesneeuwd, was de dag ervoor al 2 keer op mn bek gegaan met die scooter door gladheid, dus ik zag het niet meer zitten. Kon wel mn loon ophalen en ik kreeg teveel
Ik rook eigenlijk alleen sigaretten als ik ga stappen. Dan ga je namelijk ook niet heel de tijd staan blowen, dus prima vervanging.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:25 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik heb vorige week een pakje gekocht en.nu al op, onder andere weggegeven.en gedraaid maar alsnog. Merk wel dat ik nu vaker zin.heb in een sigaret maar het is zo'n troepOok een tijdje gedaan, niet lang volgehouden.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:25 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ik, doe ik kickboxen hoog niveau, en kracht training
ik geloof ook niet dat af en toe een stickje slecht is voor je gezondheid of longen, maar tabak, en die smaakquote:Op zondag 27 januari 2013 18:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Lekker man soms echt zo'n Javaanse 3/4 die vult echt precies goed de smaak beter dan zo'n droge hese sigaret![]()
wat een joint krijg je ook echt dorst en niet lekker voor je keel en moet ik hoesten, een pure heb je nergers last van
Als je 16 bent is het echt fucking geweldig om te doen en je verdient dik met die fooienquote:Op zondag 27 januari 2013 18:29 schreef Studeur het volgende:
[..]
Heb er 1 dag als bezorger gewerkt![]()
Vond het wel te doen maar ze deden moeilijk met contracten enzo. En het had de 2e dag 10cm gesneeuwd, was de dag ervoor al 2 keer op mn bek gegaan met die scooter door gladheid, dus ik zag het niet meer zitten. Kon wel mn loon ophalen en ik kreeg teveel
Oh dat kan ook ja, lang geleden : Dquote:Op zondag 27 januari 2013 18:29 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Is dat niet omtrek? Naja laat maar ik weet het niet meer![]()
Ik ga er zo heen fietsen, want 2e gratis bij afhalen. ik denk 1 met sambal en 1 zonder. En dan bewaar ik de 2e voor vanavond laatquote:Op zondag 27 januari 2013 18:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wat is 't geworden, met of zonder sambal?
Zo ben ik een keer er af geflikkerdquote:Op zondag 27 januari 2013 18:29 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen
Of toen ik een 'vliegsprong' wilde doen mijn enkels verzwikte![]()
![]()
Xtc deed ik ook weleens, nu al een tijdje niet gedaan. Van speed krijg ik eigenlijk helemaal geen kater. Ja dat je van coke steeds meer wilt is wel irritant. Maar goed daar is het te duur voor en ik ga er ook geen autoradios voor jattenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:27 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
OhIk gebruik alleen heel soms xtc/mdma en vroeger wel eens paddo's/truffels
En speed maar daar begin ik niet meer aan het was wel lekker maar het is de kater niet waard. Coke is een risicodrug, lekker, duur en je kan het zoveel gebruiken als je wil. En weinig positiefs voor mij.
Liever gewoon 3 x per jaar een tripje dat is ook niet schadelijk
[..]
Ik heb daar 3 jaar gebakken maakte altijd koning pizza's voor mezelf
Woord.![]()
Baas.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik ga er zo heen fietsen, want 2e gratis bij afhalen. ik denk 1 met sambal en 1 zonder. En dan bewaar ik de 2e voor vanavond laat
Hier is geen NYP in de buurt, is die goed?![]()
Zojuist dikke glitch ontdekt bij de coupons:
2 pizza's voor de prijs van 1, da's voor twee 25cm doner pizzas 11 euro.
De glitch: er zit ook een coupon bij van twee 25cm pizza's voor 10 euro
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef Studeur het volgende:
De glitch: er zit ook een coupon bij van twee 25cm pizza's voor 10 euro
Weet niet of je weleens bij Domino's hebt besteld maar NYP is echt 10 keer zo lekkerquote:Op zondag 27 januari 2013 18:31 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Baas.
Hier is geen NYP in de buurt, is die goed?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Dat soort truukjes uitproberen als ik skaffa ben heb ik wel afgeleerdquote:Op zondag 27 januari 2013 18:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo ben ik een keer er af geflikkerd
Of toen ik een 'vliegsprong' wilde doen mijn enkels verzwikte
Woord.![]()
Hehe, bij NYP had je ook een keer een glitch kon je 2 koude sixpacks bier laten afleveren aan je huis voor 10 euro via ideal of zoquote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef Studeur het volgende:
De glitch: er zit ook een coupon bij van twee 25cm pizza's voor 10 euroNormaal kan dat nooit zonder pizza en is nog fucking duur ook
"Niet geldig in combinatie met andere acties."?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef Studeur het volgende:
De glitch: er zit ook een coupon bij van twee 25cm pizza's voor 10 euro![]()
Dus? ik hoef alleen die coupon van 10 euro te gebruikenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
"Niet geldig in combinatie met andere acties."?scheelt toch een euro
Nadeel van coke is dat je zo'n 50% paracetamol zit te snuiven.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:31 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Xtc deed ik ook weleens, nu al een tijdje niet gedaan. Van speed krijg ik eigenlijk helemaal geen kater. Ja dat je van coke steeds meer wilt is wel irritant. Maar goed daar is het te duur voor en ik ga er ook geen autoradios voor jatten
Ben geen grote fan van Domino's, die pizza's zijn me iets te 'geproduceerd' zeg maar, volgens mij maken ze die niet helemaal versquote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
Weet niet of je weleens bij Domino's hebt besteld maar NYP is echt 10 keer zo lekker![]()
![]()
Achso, ja da's toch weer mooi meegenomenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dus? ik hoef alleen die coupon van 10 euro te gebruikenscheelt toch een euro
![]()
![]()
Ik inmiddels ook we;quote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat soort truukjes uitproberen als ik skaffa ben heb ik wel afgeleerd![]()
![]()
![]()
mja, die pauper dealers proberen vaak zo te cashen helaasquote:Op zondag 27 januari 2013 18:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Nadeel van coke is dat je zo'n 50% paracetamol zit te snuiven.
Woord.![]()
Mijn dealer had er een keer tandartsverdovingsmiddel in gedaan. Hele avond niet kunnen proevenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Nadeel van coke is dat je zo'n 50% paracetamol zit te snuiven.
en nee ik doe het niet vaak, hooguit 1 keer per 2 maandenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ja maar sowieso je voelt je gewoon super goed en zo maar het is niet speciaalquote:Op zondag 27 januari 2013 18:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Nadeel van coke is dat je zo'n 50% paracetamol zit te snuiven.Dus dan ga je het snel veel gebruiken. mdma is veel leuker en je hebt daar tolerantie voor sowieso en als je het 4x per jaar doet is het niet eens schadelijk of zo
Ja, vooral ook die gasten die het zelf niet gebruiken. Die denken soms echt "als het maar wit is".quote:Op zondag 27 januari 2013 18:35 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
mja, die pauper dealers proberen vaak zo te cashen helaas
Mee eens, ik noem het ook wel "de wiet van pepmiddelen". Alleen dan veel duurder en slechter voor je.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja maar sowieso je voelt je gewoon super goed en zo maar het is niet speciaalDus dan ga je het snel veel gebruiken. mdma is veel leuker en je hebt daar tolerantie voor sowieso en als je het 4x per jaar doet is het niet eens schadelijk of zo
haha dat ook ja. En dan volgende dag een gevoel alsof je in je neus verkracht bentquote:Op zondag 27 januari 2013 18:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja, vooral ook die gasten die het zelf niet gebruiken. Die denken soms echt "als het maar wit is".
Woord.![]()
Ik ben er weer mensen.
Ja en ik zie soms gasten echt die doen er zo 50 euro doorheen en waaromquote:Op zondag 27 januari 2013 18:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Mee eens, ik noem het ook wel "de wiet van pepmiddelen". Alleen dan veel duurder en slechter voor je.Ze voelen zich even chill als ik dan alleen veel opgefokter. Snap het echt niet.
Moet het gewoon niet ben wel blij dat ik die discipline heb
ONZ / blunders
Beste topic ooit.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik vind het wel leuk voor een paar keer per jaar. Word er wel blij van. Vaker dan dat hoeft niet, dat is gewoon zonde van het geld.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:40 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja en ik zie soms gasten echt die doen er zo 50 euro doorheen en waaromZe voelen zich even chill als ik dan alleen veel opgefokter. Snap het echt niet.
Woord.![]()
quote:Dankjewel.quote:
Ja ik ook. Ik ben altijd wel bereid om nieuwe drugs uit te proberen, maar ga het niet gelijk elk weekend doen of zo. Ik vind het wel fijn dat, dat me gewoon goed afgaat.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:40 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja en ik zie soms gasten echt die doen er zo 50 euro doorheen en waaromZe voelen zich even chill als ik dan alleen veel opgefokter. Snap het echt niet.
Ja, het enige wat er leuk aan is is dat het coke isquote:Op zondag 27 januari 2013 18:41 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk voor een paar keer per jaar. Word er wel blij van. Vaker dan dat hoeft niet, dat is gewoon zonde van het geld.Gewoon lijnen van een spiegeltje met een pak aan en een lekker glas champagne erbij
Als een Tony Scarface. Op een soort van gekke classy manier. Maar ja zo gebruiken ze het niet, zit soms op het voorhoofd en wangen en zo echt wtf.
Meh ik hoef ook niet meer zo veel harddrugsquote:Op zondag 27 januari 2013 18:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik ben altijd wel bereid om nieuwe drugs uit te proberen, maar ga het niet gelijk elk weekend doen of zo. Ik vind het wel fijn dat, dat me gewoon goed afgaat.Gewoon af en toe drinken, blowen en miss 1 keer per jaar truffelen en 3 keer per jaar een beetje mdma of zo
No harm done
Goed idee.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ga zo eten, en daarna effe lang uit op de bank de luie zwijn uithangenIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Wat ga je eten?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ga zo eten, en daarna effe lang uit op de bank de luie zwijn uithangen
Juistemquote:Op zondag 27 januari 2013 18:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja, het enige wat er leuk aan is is dat het coke isGewoon lijnen van een spiegeltje met een pak aan en een lekker glas champagne erbij
Als een Tony Scarface. Op een soort van gekke classy manier. Maar ja zo gebruiken ze het niet, zit soms op het voorhoofd en wangen en zo echt wtf.
[..]Maar goed als ik eens een pakje heb doe ik er best lang mee.
Woord.![]()
Eetze manquote:Op zondag 27 januari 2013 18:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ga zo eten, en daarna effe lang uit op de bank de luie zwijn uithangenWoord.![]()
Als je trouwens echt een keer goed gezond vreetkick voedsel wil maken moet je dit doen
-Een wit stokbrood halen
Leg er plakjes
- kaas
- ham/kipfilet
- komkommer
- tomaat
- gekookt ei op
En doe wat ketchup en mayo aan de binnenkant van het brood
Nu heb ik een boner.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb een chicken doner xl besteld
Nee, maar eetze man.Dit -- Parkiet is mijn papa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Dat is wel tantoe veel werk voor als je skaffa bent.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:47 schreef sinepedraap het volgende:
Als je trouwens echt een keer goed gezond vreetkick voedsel wil maken moet je dit doen
-Een wit stokbrood halen
Leg er plakjes
- kaas
- ham/kipfilet
- komkommer
- tomaat
- gekookt ei op
En doe wat ketchup en mayo aan de binnenkant van het brood![]()
Woord.![]()
Ik vind dwergen grappigMaar is het wel waardquote:Op zondag 27 januari 2013 18:50 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat is wel tantoe veel werk voor als je skaffa bent.
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:49 schreef Studeur het volgende:
geile wijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja daar gaat het dus mis.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:47 schreef sinepedraap het volgende:
-Een wit stokbrood halen
Leg er plakjes
- kaas
- ham/kipfilet
- komkommer
- tomaat
- gekookt ei op
En doe wat ketchup en mayo aan de binnenkant van het broodIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
ditquote:Op zondag 27 januari 2013 18:47 schreef sinepedraap het volgende:
-Een wit stokbrood halen
Leg er plakjes
- kaas
- ham/kipfilet
- komkommer
- tomaat
- gekookt ei op
En doe wat ketchup en mayo aan de binnenkant van het brood
maar dan doe ik ook sla en beetje peper + zout erbij om het helemaal af te makenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
regels -- Parkiet is mijn papa
Forum Opties Forumhop: Hop naar: