Oeh dat heb ik nooit gedaan. Is dat dan niet eng dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat herken ik welHahaha smoken in een reuzerad is ook leuk
Dat konden ze ookquote:Op zondag 27 januari 2013 18:19 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja jawel, maar had de hele tijd het idee dat iedereen het kon zien dat ik knetter was. Dat was dan wel weer irritant.
Ga pizza halen bij de appie.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:19 schreef Studeur het volgende:
[ afbeelding ]
2 van deze halen vanavond, voor de prijs van 1, fuck yeah
Neeee man, dat is echt vet ! Hahaha dat gevoel dat jequote:Op zondag 27 januari 2013 18:19 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Oeh dat heb ik nooit gedaan. Is dat dan niet eng dan?
Verse pep misschien ?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:21 schreef sinepedraap het volgende:
Ik vind blowen saai nu ik wil iets sterkers
nah j/k
coke pillen speedquote:Op zondag 27 januari 2013 18:21 schreef sinepedraap het volgende:
nah j/k
Vet.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Neeee man, dat is echt vet ! Hahaha dat gevoel dat je
de lucht in gaat in zo'n bakje. Sky-high effect
hehe zover kwam het nog.nietquote:Op zondag 27 januari 2013 18:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Sta je daar opeens tot je middel in de sneeuw "huh maar er ligt toch maar 10 cm?".
Gewoon 3 dagen non stop FOK!enquote:
Nee man miss een pilletje op z'n tijd maar de rest is foute boelquote:
Coke is wel lekkurquote:Op zondag 27 januari 2013 18:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gewoon 3 dagen non stop FOK!en
[..]
Nee man miss een pilletje op z'n tijd maar de rest is foute boel@
zelfde probleem UVT / crystal meth of krokodilquote:Op zondag 27 januari 2013 18:21 schreef sinepedraap het volgende:
nah j/k
Nooit gebruiktquote:Op zondag 27 januari 2013 18:22 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Coke is wel lekkurmaar die dip
doorsnede x 3.14 ofzoquote:Op zondag 27 januari 2013 18:22 schreef Studeur het volgende:
Hoe bereken je ookalweer de oppervlakte van een cirkel?
Ik wil weten of twee 17,5cm pizza's voor 6 euro goedkoper is dan twee van 25 cm voor 12 euro.
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:22 schreef Studeur het volgende:
Hoe bereken je ookalweer de oppervlakte van een cirkel?
Ik wil weten of twee 17,5cm pizza's voor 6 euro goedkoper is dan twee van 25 cm voor 12 euro.
ik heb vorige week een pakje gekocht en.nu al op, onder andere weggegeven.en gedraaid maar alsnog. Merk wel dat ik nu vaker zin.heb in een sigaret maar het is zo'n troepquote:Op zondag 27 januari 2013 18:23 schreef Piye het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog stoners die verder niet roken? Bazen zijn dat altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |