Oeh dat heb ik nooit gedaan. Is dat dan niet eng dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat herken ik welHahaha smoken in een reuzerad is ook leuk
Dat konden ze ookquote:Op zondag 27 januari 2013 18:19 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja jawel, maar had de hele tijd het idee dat iedereen het kon zien dat ik knetter was. Dat was dan wel weer irritant.
Ga pizza halen bij de appie.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:19 schreef Studeur het volgende:
[ afbeelding ]
2 van deze halen vanavond, voor de prijs van 1, fuck yeah
Neeee man, dat is echt vet ! Hahaha dat gevoel dat jequote:Op zondag 27 januari 2013 18:19 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Oeh dat heb ik nooit gedaan. Is dat dan niet eng dan?
Verse pep misschien ?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:21 schreef sinepedraap het volgende:
Ik vind blowen saai nu ik wil iets sterkers
nah j/k
coke pillen speedquote:Op zondag 27 januari 2013 18:21 schreef sinepedraap het volgende:
nah j/k
Vet.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Neeee man, dat is echt vet ! Hahaha dat gevoel dat je
de lucht in gaat in zo'n bakje. Sky-high effect
hehe zover kwam het nog.nietquote:Op zondag 27 januari 2013 18:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Sta je daar opeens tot je middel in de sneeuw "huh maar er ligt toch maar 10 cm?".
Gewoon 3 dagen non stop FOK!enquote:
Nee man miss een pilletje op z'n tijd maar de rest is foute boelquote:
Coke is wel lekkurquote:Op zondag 27 januari 2013 18:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gewoon 3 dagen non stop FOK!en
[..]
Nee man miss een pilletje op z'n tijd maar de rest is foute boel@
zelfde probleem UVT / crystal meth of krokodilquote:Op zondag 27 januari 2013 18:21 schreef sinepedraap het volgende:
nah j/k
Nooit gebruiktquote:Op zondag 27 januari 2013 18:22 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Coke is wel lekkurmaar die dip
doorsnede x 3.14 ofzoquote:Op zondag 27 januari 2013 18:22 schreef Studeur het volgende:
Hoe bereken je ookalweer de oppervlakte van een cirkel?
Ik wil weten of twee 17,5cm pizza's voor 6 euro goedkoper is dan twee van 25 cm voor 12 euro.
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:22 schreef Studeur het volgende:
Ik wil weten of twee 17,5cm pizza's voor 6 euro goedkoper is dan twee van 25 cm voor 12 euro.
ik heb vorige week een pakje gekocht en.nu al op, onder andere weggegeven.en gedraaid maar alsnog. Merk wel dat ik nu vaker zin.heb in een sigaret maar het is zo'n troepquote:Op zondag 27 januari 2013 18:23 schreef Piye het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog stoners die verder niet roken? Bazen zijn dat altijd.
Vergelijk gewicht, hoef je niet te rekenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:22 schreef Studeur het volgende:
NYP?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:22 schreef Studeur het volgende:
ik, doe ik kickboxen hoog niveau, en kracht trainingquote:Op zondag 27 januari 2013 18:23 schreef Piye het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog stoners die verder niet roken? Bazen zijn dat altijd.
staat er niet bijquote:Op zondag 27 januari 2013 18:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Vergelijk gewicht, hoef je niet te reken
Pizza salami is besteld hier
mwah moet iedereen voor zichzelf weten. Zo heb ik het idee dat tripmiddeltjes niet echt iets voor mij zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:23 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nooit gebruikten echt 100 x gratis de kans gehad of zo maar zelfs uit m'n bol zeg ik nog nee
Niks voor mij dat spul
Lekker man soms echt zo'n Javaanse 3/4 die vult echt precies goed de smaak beter dan zo'n droge hese sigaretquote:Op zondag 27 januari 2013 18:25 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ik, doe ik kickboxen hoog niveau, en kracht training
ik rook ook alleen puur, shag
Schommelen als je skaf bent met je ogendicht, dat is pas engquote:Op zondag 27 januari 2013 18:21 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Vet.![]()
Dat gevoel had ik dus ook al in die metro, helemaal als ik m'n ogen dicht deed.
Ohquote:Op zondag 27 januari 2013 18:26 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
mwah moet iedereen voor zichzelf weten. Zo heb ik het idee dat tripmiddeltjes niet echt iets voor mij zijn.
Ik heb daar 3 jaar gebakken maakte altijd koning pizza's voor mezelfquote:Op zondag 27 januari 2013 18:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja natuurlijk, die hebben de beste doner pizza![]()
quote:Pizza met tomatensaus, 100% mozzarella, krokante Döner (halal), knoflooksaus en knapperige ijsbergsla. Met of zonder sambal. Geef aan bij bodemkeuze. Boterzachte knoflookolie op de rand.
Ja daar kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Schommelen als je skaf bent met je ogendicht, dat is pas eng
Heb er 1 dag als bezorger gewerktquote:Op zondag 27 januari 2013 18:27 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb daar 3 jaar gebakken maakte altijd koning pizza's voor mezelf
Ik rook eigenlijk alleen sigaretten als ik ga stappen. Dan ga je namelijk ook niet heel de tijd staan blowen, dus prima vervanging.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:25 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik heb vorige week een pakje gekocht en.nu al op, onder andere weggegeven.en gedraaid maar alsnog. Merk wel dat ik nu vaker zin.heb in een sigaret maar het is zo'n troep
Ook een tijdje gedaan, niet lang volgehouden.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:25 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ik, doe ik kickboxen hoog niveau, en kracht training
ik rook ook alleen puur, shag
ik geloof ook niet dat af en toe een stickje slecht is voor je gezondheid of longen, maar tabak, en die smaakquote:Op zondag 27 januari 2013 18:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Lekker man soms echt zo'n Javaanse 3/4 die vult echt precies goed de smaak beter dan zo'n droge hese sigaret
Als je 16 bent is het echt fucking geweldig om te doen en je verdient dik met die fooienquote:Op zondag 27 januari 2013 18:29 schreef Studeur het volgende:
[..]
Heb er 1 dag als bezorger gewerkt![]()
Vond het wel te doen maar ze deden moeilijk met contracten enzo. En het had de 2e dag 10cm gesneeuwd, was de dag ervoor al 2 keer op mn bek gegaan met die scooter door gladheid, dus ik zag het niet meer zitten. Kon wel mn loon ophalen en ik kreeg teveel
Oh dat kan ook ja, lang geleden : Dquote:Op zondag 27 januari 2013 18:29 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Is dat niet omtrek? Naja laat maar ik weet het niet meer
Ik ga er zo heen fietsen, want 2e gratis bij afhalen. ik denk 1 met sambal en 1 zonder. En dan bewaar ik de 2e voor vanavond laatquote:Op zondag 27 januari 2013 18:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wat is 't geworden, met of zonder sambal?
Zo ben ik een keer er af geflikkerdquote:Op zondag 27 januari 2013 18:29 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen
Xtc deed ik ook weleens, nu al een tijdje niet gedaan. Van speed krijg ik eigenlijk helemaal geen kater. Ja dat je van coke steeds meer wilt is wel irritant. Maar goed daar is het te duur voor en ik ga er ook geen autoradios voor jattenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:27 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
OhIk gebruik alleen heel soms xtc/mdma en vroeger wel eens paddo's/truffels
En speed maar daar begin ik niet meer aan het was wel lekker maar het is de kater niet waard. Coke is een risicodrug, lekker, duur en je kan het zoveel gebruiken als je wil. En weinig positiefs voor mij.
Liever gewoon 3 x per jaar een tripje dat is ook niet schadelijk
[..]
Ik heb daar 3 jaar gebakken maakte altijd koning pizza's voor mezelf
Baas.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik ga er zo heen fietsen, want 2e gratis bij afhalen. ik denk 1 met sambal en 1 zonder. En dan bewaar ik de 2e voor vanavond laat
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef Studeur het volgende:
Zojuist dikke glitch ontdekt bij de coupons:
2 pizza's voor de prijs van 1, da's voor twee 25cm doner pizzas 11 euro.
De glitch: er zit ook een coupon bij van twee 25cm pizza's voor 10 euro
Weet niet of je weleens bij Domino's hebt besteld maar NYP is echt 10 keer zo lekkerquote:Op zondag 27 januari 2013 18:31 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Baas.
Hier is geen NYP in de buurt, is die goed?
Dat soort truukjes uitproberen als ik skaffa ben heb ik wel afgeleerdquote:Op zondag 27 januari 2013 18:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo ben ik een keer er af geflikkerd
Of toen ik een 'vliegsprong' wilde doen mijn enkels verzwikte
Hehe, bij NYP had je ook een keer een glitch kon je 2 koude sixpacks bier laten afleveren aan je huis voor 10 euro via ideal of zoquote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef Studeur het volgende:
"Niet geldig in combinatie met andere acties."?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef Studeur het volgende:
Dus? ik hoef alleen die coupon van 10 euro te gebruikenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
"Niet geldig in combinatie met andere acties."?
Nadeel van coke is dat je zo'n 50% paracetamol zit te snuiven.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:31 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Xtc deed ik ook weleens, nu al een tijdje niet gedaan. Van speed krijg ik eigenlijk helemaal geen kater. Ja dat je van coke steeds meer wilt is wel irritant. Maar goed daar is het te duur voor en ik ga er ook geen autoradios voor jatten
Ben geen grote fan van Domino's, die pizza's zijn me iets te 'geproduceerd' zeg maar, volgens mij maken ze die niet helemaal versquote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
Weet niet of je weleens bij Domino's hebt besteld maar NYP is echt 10 keer zo lekker
Achso, ja da's toch weer mooi meegenomenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dus? ik hoef alleen die coupon van 10 euro te gebruikenscheelt toch een euro
Ik inmiddels ook we;quote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat soort truukjes uitproberen als ik skaffa ben heb ik wel afgeleerd
mja, die pauper dealers proberen vaak zo te cashen helaasquote:Op zondag 27 januari 2013 18:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Nadeel van coke is dat je zo'n 50% paracetamol zit te snuiven.
Mijn dealer had er een keer tandartsverdovingsmiddel in gedaan. Hele avond niet kunnen proevenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja maar sowieso je voelt je gewoon super goed en zo maar het is niet speciaalquote:Op zondag 27 januari 2013 18:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja, vooral ook die gasten die het zelf niet gebruiken. Die denken soms echt "als het maar wit is".quote:Op zondag 27 januari 2013 18:35 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
mja, die pauper dealers proberen vaak zo te cashen helaas
Mee eens, ik noem het ook wel "de wiet van pepmiddelen". Alleen dan veel duurder en slechter voor je.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja maar sowieso je voelt je gewoon super goed en zo maar het is niet speciaalDus dan ga je het snel veel gebruiken. mdma is veel leuker en je hebt daar tolerantie voor sowieso en als je het 4x per jaar doet is het niet eens schadelijk of zo
haha dat ook ja. En dan volgende dag een gevoel alsof je in je neus verkracht bentquote:Op zondag 27 januari 2013 18:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja, vooral ook die gasten die het zelf niet gebruiken. Die denken soms echt "als het maar wit is".
Ja en ik zie soms gasten echt die doen er zo 50 euro doorheen en waaromquote:Op zondag 27 januari 2013 18:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Mee eens, ik noem het ook wel "de wiet van pepmiddelen". Alleen dan veel duurder en slechter voor je.
Ik vind het wel leuk voor een paar keer per jaar. Word er wel blij van. Vaker dan dat hoeft niet, dat is gewoon zonde van het geld.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:40 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja en ik zie soms gasten echt die doen er zo 50 euro doorheen en waaromZe voelen zich even chill als ik dan alleen veel opgefokter. Snap het echt niet.
Moet het gewoon niet ben wel blij dat ik die discipline heb
quote:
Dankjewel.quote:
Ja ik ook. Ik ben altijd wel bereid om nieuwe drugs uit te proberen, maar ga het niet gelijk elk weekend doen of zo. Ik vind het wel fijn dat, dat me gewoon goed afgaat.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:40 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja en ik zie soms gasten echt die doen er zo 50 euro doorheen en waaromZe voelen zich even chill als ik dan alleen veel opgefokter. Snap het echt niet.
Moet het gewoon niet ben wel blij dat ik die discipline heb
Ja, het enige wat er leuk aan is is dat het coke isquote:Op zondag 27 januari 2013 18:41 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk voor een paar keer per jaar. Word er wel blij van. Vaker dan dat hoeft niet, dat is gewoon zonde van het geld.
Meh ik hoef ook niet meer zo veel harddrugsquote:Op zondag 27 januari 2013 18:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik ben altijd wel bereid om nieuwe drugs uit te proberen, maar ga het niet gelijk elk weekend doen of zo. Ik vind het wel fijn dat, dat me gewoon goed afgaat.
Goed idee.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ga zo eten, en daarna effe lang uit op de bank de luie zwijn uithangen
Wat ga je eten?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Juistemquote:Op zondag 27 januari 2013 18:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja, het enige wat er leuk aan is is dat het coke isGewoon lijnen van een spiegeltje met een pak aan en een lekker glas champagne erbij
Als een Tony Scarface. Op een soort van gekke classy manier. Maar ja zo gebruiken ze het niet, zit soms op het voorhoofd en wangen en zo echt wtf.
[..]
Eetze manquote:Op zondag 27 januari 2013 18:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nu heb ik een boner.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb een chicken doner xl besteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Lullo, ik spuug m'n bier uit van het lachenquote:
Dat is wel tantoe veel werk voor als je skaffa bent.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:47 schreef sinepedraap het volgende:
Als je trouwens echt een keer goed gezond vreetkick voedsel wil maken moet je dit doen
-Een wit stokbrood halen
Leg er plakjes
- kaas
- ham/kipfilet
- komkommer
- tomaat
- gekookt ei op
En doe wat ketchup en mayo aan de binnenkant van het brood
Maar is het wel waardquote:Op zondag 27 januari 2013 18:50 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat is wel tantoe veel werk voor als je skaffa bent.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:49 schreef Studeur het volgende:
geile wijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar gaat het dus mis.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:47 schreef sinepedraap het volgende:
Als je trouwens echt een keer goed gezond vreetkick voedsel wil maken moet je dit doen
-Een wit stokbrood halen
Leg er plakjes
- kaas
- ham/kipfilet
- komkommer
- tomaat
- gekookt ei op
ditquote:Op zondag 27 januari 2013 18:47 schreef sinepedraap het volgende:
-Een wit stokbrood halen
Leg er plakjes
- kaas
- ham/kipfilet
- komkommer
- tomaat
- gekookt ei op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |