Weet niet of je weleens bij Domino's hebt besteld maar NYP is echt 10 keer zo lekkerquote:Op zondag 27 januari 2013 18:31 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Baas.
Hier is geen NYP in de buurt, is die goed?

Dat soort truukjes uitproberen als ik skaffa ben heb ik wel afgeleerdquote:Op zondag 27 januari 2013 18:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo ben ik een keer er af geflikkerd
Of toen ik een 'vliegsprong' wilde doen mijn enkels verzwikte

Hehe, bij NYP had je ook een keer een glitch kon je 2 koude sixpacks bier laten afleveren aan je huis voor 10 euro via ideal of zoquote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef Studeur het volgende:
Zojuist dikke glitch ontdekt bij de coupons:
2 pizza's voor de prijs van 1, da's voor twee 25cm doner pizzas 11 euro.
De glitch: er zit ook een coupon bij van twee 25cm pizza's voor 10 euro
 Normaal kan dat nooit zonder pizza en is nog fucking duur ook
 Normaal kan dat nooit zonder pizza en is nog fucking duur ook

"Niet geldig in combinatie met andere acties."?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef Studeur het volgende:
Zojuist dikke glitch ontdekt bij de coupons:
2 pizza's voor de prijs van 1, da's voor twee 25cm doner pizzas 11 euro.
De glitch: er zit ook een coupon bij van twee 25cm pizza's voor 10 euro

Dus? ik hoef alleen die coupon van 10 euro te gebruikenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
"Niet geldig in combinatie met andere acties."?
 scheelt toch een euro
 scheelt toch een euro

Nadeel van coke is dat je zo'n 50% paracetamol zit te snuiven.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:31 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Xtc deed ik ook weleens, nu al een tijdje niet gedaan. Van speed krijg ik eigenlijk helemaal geen kater. Ja dat je van coke steeds meer wilt is wel irritant. Maar goed daar is het te duur voor en ik ga er ook geen autoradios voor jatten

Ben geen grote fan van Domino's, die pizza's zijn me iets te 'geproduceerd' zeg maar, volgens mij maken ze die niet helemaal versquote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
Weet niet of je weleens bij Domino's hebt besteld maar NYP is echt 10 keer zo lekker

Achso, ja da's toch weer mooi meegenomenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dus? ik hoef alleen die coupon van 10 euro te gebruikenscheelt toch een euro

Ik inmiddels ook we;quote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat soort truukjes uitproberen als ik skaffa ben heb ik wel afgeleerd

mja, die pauper dealers proberen vaak zo te cashen helaasquote:Op zondag 27 januari 2013 18:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Nadeel van coke is dat je zo'n 50% paracetamol zit te snuiven.

Mijn dealer had er een keer tandartsverdovingsmiddel in gedaan. Hele avond niet kunnen proevenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:34 schreef Piye het volgende:
[..]

Ja maar sowieso je voelt je gewoon super goed en zo maar het is niet speciaalquote:Op zondag 27 januari 2013 18:34 schreef Piye het volgende:
[..]
 Dus dan ga je het snel veel gebruiken. mdma is veel leuker en je hebt daar tolerantie voor sowieso en als je het 4x per jaar doet is het niet eens schadelijk of zo
 Dus dan ga je het snel veel gebruiken. mdma is veel leuker en je hebt daar tolerantie voor sowieso en als je het 4x per jaar doet is het niet eens schadelijk of zo

Ja, vooral ook die gasten die het zelf niet gebruiken. Die denken soms echt "als het maar wit is".quote:Op zondag 27 januari 2013 18:35 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
mja, die pauper dealers proberen vaak zo te cashen helaas

Mee eens, ik noem het ook wel "de wiet van pepmiddelen". Alleen dan veel duurder en slechter voor je.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja maar sowieso je voelt je gewoon super goed en zo maar het is niet speciaalDus dan ga je het snel veel gebruiken. mdma is veel leuker en je hebt daar tolerantie voor sowieso en als je het 4x per jaar doet is het niet eens schadelijk of zo

haha dat ook ja. En dan volgende dag een gevoel alsof je in je neus verkracht bentquote:Op zondag 27 januari 2013 18:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja, vooral ook die gasten die het zelf niet gebruiken. Die denken soms echt "als het maar wit is".

Ja en ik zie soms gasten echt die doen er zo 50 euro doorheen en waaromquote:Op zondag 27 januari 2013 18:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Mee eens, ik noem het ook wel "de wiet van pepmiddelen". Alleen dan veel duurder en slechter voor je.
 Ze voelen zich even chill als ik dan alleen veel opgefokter. Snap het echt niet.
 Ze voelen zich even chill als ik dan alleen veel opgefokter. Snap het echt niet.  Moet het gewoon niet ben wel blij dat ik die discipline heb
 Moet het gewoon niet ben wel blij dat ik die discipline heb  

Ik vind het wel leuk voor een paar keer per jaar. Word er wel blij van. Vaker dan dat hoeft niet, dat is gewoon zonde van het geld.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:40 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja en ik zie soms gasten echt die doen er zo 50 euro doorheen en waaromZe voelen zich even chill als ik dan alleen veel opgefokter. Snap het echt niet.

quote:
Dankjewel.quote:

Ja ik ook. Ik ben altijd wel bereid om nieuwe drugs uit te proberen, maar ga het niet gelijk elk weekend doen of zo. Ik vind het wel fijn dat, dat me gewoon goed afgaat.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:40 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja en ik zie soms gasten echt die doen er zo 50 euro doorheen en waaromZe voelen zich even chill als ik dan alleen veel opgefokter. Snap het echt niet.

Ja, het enige wat er leuk aan is is dat het coke isquote:Op zondag 27 januari 2013 18:41 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk voor een paar keer per jaar. Word er wel blij van. Vaker dan dat hoeft niet, dat is gewoon zonde van het geld.
 Gewoon lijnen van een spiegeltje met een pak aan en een lekker glas champagne erbij
 Gewoon lijnen van een spiegeltje met een pak aan en een lekker glas champagne erbij  Als een Tony Scarface. Op een soort van gekke classy manier. Maar ja zo gebruiken ze het niet, zit soms op het voorhoofd en wangen en zo echt wtf.
 Als een Tony Scarface. Op een soort van gekke classy manier. Maar ja zo gebruiken ze het niet, zit soms op het voorhoofd en wangen en zo echt wtf.Meh ik hoef ook niet meer zo veel harddrugsquote:Op zondag 27 januari 2013 18:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik ben altijd wel bereid om nieuwe drugs uit te proberen, maar ga het niet gelijk elk weekend doen of zo. Ik vind het wel fijn dat, dat me gewoon goed afgaat.
 Gewoon af en toe drinken, blowen en miss 1 keer per jaar truffelen en 3 keer per jaar een beetje mdma of zo
 Gewoon af en toe drinken, blowen en miss 1 keer per jaar truffelen en 3 keer per jaar een beetje mdma of zo  No harm done
 No harm done

Goed idee.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ga zo eten, en daarna effe lang uit op de bank de luie zwijn uithangen

Wat ga je eten?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

Juistemquote:Op zondag 27 januari 2013 18:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja, het enige wat er leuk aan is is dat het coke isGewoon lijnen van een spiegeltje met een pak aan en een lekker glas champagne erbij
Als een Tony Scarface. Op een soort van gekke classy manier. Maar ja zo gebruiken ze het niet, zit soms op het voorhoofd en wangen en zo echt wtf.
[..]
 Maar goed als ik eens een pakje heb doe ik er best lang mee.
 Maar goed als ik eens een pakje heb doe ik er best lang mee.

Eetze manquote:Op zondag 27 januari 2013 18:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

Nu heb ik een boner.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb een chicken doner xl besteld

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120

Lullo, ik spuug m'n bier uit van het lachenquote:

___!!!
 ___!!! 

Dat is wel tantoe veel werk voor als je skaffa bent.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:47 schreef sinepedraap het volgende:
Als je trouwens echt een keer goed gezond vreetkick voedsel wil maken moet je dit doen
-Een wit stokbrood halen
Leg er plakjes
- kaas
- ham/kipfilet
- komkommer
- tomaat
- gekookt ei op
En doe wat ketchup en mayo aan de binnenkant van het brood

Maar is het wel waardquote:Op zondag 27 januari 2013 18:50 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat is wel tantoe veel werk voor als je skaffa bent.

quote:Op zondag 27 januari 2013 18:49 schreef Studeur het volgende:
geile wijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ja daar gaat het dus mis.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:47 schreef sinepedraap het volgende:
Als je trouwens echt een keer goed gezond vreetkick voedsel wil maken moet je dit doen
-Een wit stokbrood halen
Leg er plakjes
- kaas
- ham/kipfilet
- komkommer
- tomaat
- gekookt ei op

ditquote:Op zondag 27 januari 2013 18:47 schreef sinepedraap het volgende:
-Een wit stokbrood halen
Leg er plakjes
- kaas
- ham/kipfilet
- komkommer
- tomaat
- gekookt ei op

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |