Ja ik ook. Ik ben altijd wel bereid om nieuwe drugs uit te proberen, maar ga het niet gelijk elk weekend doen of zo. Ik vind het wel fijn dat, dat me gewoon goed afgaat.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:40 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja en ik zie soms gasten echt die doen er zo 50 euro doorheen en waaromZe voelen zich even chill als ik dan alleen veel opgefokter. Snap het echt niet.
Moet het gewoon niet ben wel blij dat ik die discipline heb
Ja, het enige wat er leuk aan is is dat het coke isquote:Op zondag 27 januari 2013 18:41 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk voor een paar keer per jaar. Word er wel blij van. Vaker dan dat hoeft niet, dat is gewoon zonde van het geld.
Meh ik hoef ook niet meer zo veel harddrugsquote:Op zondag 27 januari 2013 18:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik ben altijd wel bereid om nieuwe drugs uit te proberen, maar ga het niet gelijk elk weekend doen of zo. Ik vind het wel fijn dat, dat me gewoon goed afgaat.
Goed idee.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ga zo eten, en daarna effe lang uit op de bank de luie zwijn uithangen
Wat ga je eten?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Juistemquote:Op zondag 27 januari 2013 18:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja, het enige wat er leuk aan is is dat het coke isGewoon lijnen van een spiegeltje met een pak aan en een lekker glas champagne erbij
Als een Tony Scarface. Op een soort van gekke classy manier. Maar ja zo gebruiken ze het niet, zit soms op het voorhoofd en wangen en zo echt wtf.
[..]
Eetze manquote:Op zondag 27 januari 2013 18:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nu heb ik een boner.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb een chicken doner xl besteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Lullo, ik spuug m'n bier uit van het lachenquote:
Dat is wel tantoe veel werk voor als je skaffa bent.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:47 schreef sinepedraap het volgende:
Als je trouwens echt een keer goed gezond vreetkick voedsel wil maken moet je dit doen
-Een wit stokbrood halen
Leg er plakjes
- kaas
- ham/kipfilet
- komkommer
- tomaat
- gekookt ei op
En doe wat ketchup en mayo aan de binnenkant van het brood
Maar is het wel waardquote:Op zondag 27 januari 2013 18:50 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat is wel tantoe veel werk voor als je skaffa bent.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:49 schreef Studeur het volgende:
geile wijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar gaat het dus mis.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:47 schreef sinepedraap het volgende:
Als je trouwens echt een keer goed gezond vreetkick voedsel wil maken moet je dit doen
-Een wit stokbrood halen
Leg er plakjes
- kaas
- ham/kipfilet
- komkommer
- tomaat
- gekookt ei op
ditquote:Op zondag 27 januari 2013 18:47 schreef sinepedraap het volgende:
-Een wit stokbrood halen
Leg er plakjes
- kaas
- ham/kipfilet
- komkommer
- tomaat
- gekookt ei op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |