Je moet ook niet filosoferen over wiet zelf.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik ook
zal het even overtypen:
Stoned zijn
Stoned zijn is niets doen. Natuurlijk kun je iets doen als je stoned bent maar het stoned zijn zelf is niets doen. Vergelijk het met in leven zijn. Iemand die in leven is, is constant levend, Iemand die stoned is, is constant stoned. Stoned zijn is dus alleen maar iets zijn. En om iets te zijn hoef je niets te doen.
 Beter ga je politieke discussies met je matties voeren of zo.
 Beter ga je politieke discussies met je matties voeren of zo.  

typ het overquote:Op zondag 27 januari 2013 17:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een keer iets opgeschreven toen ik stoned was omdat ik het toen echt het geniaalste idee ooit vond, toen ik nuchter was weer terug gelezen en het sloeg echt totaal nergens op.

quote:Op zondag 27 januari 2013 17:56 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
OjaDat ken ik ook wel. En dan een beetje als een debiel grijnzend rond blijven lopen en niet kunnen stoppen

Dat ken ik. Soms als ik stoned aan het werken was ging ik verhalen verzinnen bij winkelende mensen. Bijvoorbeeld zo'n vrouw met een hond in haar winkelwagentje en dan haar hele geschiedenis bedenkenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:55 schreef sinepedraap het volgende:
Hebben jullie soms ook van die binnenpretjes zomaar buiten?
Ik reed dus vrijdag of zo en zag zo'n strooiwagen zout strooien dan lig ik bijv. helemaal in een deuk om het idee om dat filmpje na te doen weet je wel dus ff toeteren of bellen en dan zo roepen naar hem Hallo mijn naam is Linda en u verliest uw lading! en zo hehehehe
 Erg vermakelijk.
 Erg vermakelijk.

ik weet niet of ik het nu kan vindenquote:
 ben een beetje sloom
 ben een beetje sloom

Ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:56 schreef Unscrewed het volgende:
Wie zijn er eigenlijk allemaal stoned op dit moment?

Jaquote:Op zondag 27 januari 2013 17:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dat ken ik. Soms als ik stoned aan het werken was ging ik verhalen verzinnen bij winkelende mensen. Bijvoorbeeld zo'n vrouw met een hond in haar winkelwagentje en dan haar hele geschiedenis bedenkenErg vermakelijk.

dat lijkt.me leukquote:Op zondag 27 januari 2013 17:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dat ken ik. Soms als ik stoned aan het werken was ging ik verhalen verzinnen bij winkelende mensen. Bijvoorbeeld zo'n vrouw met een hond in haar winkelwagentje en dan haar hele geschiedenis bedenkenErg vermakelijk.
 maar wss ga ik dan te langzaam werken
 maar wss ga ik dan te langzaam werken

wat voor werk doe je?quote:

Moet jij om 17:58:40 op het werk zijn?quote:

mooi, ben ik niet de enige.quote:

Het is beschamend hoe nuchter ik momenteel benquote:Op zondag 27 januari 2013 17:56 schreef Unscrewed het volgende:

Vakkenvullenquote:

nee, om 17:55quote:Op zondag 27 januari 2013 17:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Moet jij om 17:58:40 op het werk zijn?

snap niet wat je bedoeld.neequote:Op zondag 27 januari 2013 18:00 schreef OllieWilliams het volgende:
Hebben meer mensen dat als ze alleen aan het smoken zijn, dat je gedachten een soort monoloog zijn? Soort van tegen jezelf praten maar dan in je hoofd. Echt vreemd, dan spreek ik mijn gedachten een soort van uit in m'n hoofd, zonder er eerst over te denken.
Moeilijk uit te leggen dit

bij de AH?quote:
 ik ook
 ik ook  

ik snap wel wat je bedoeld, heb ik soms ook last vanquote:Op zondag 27 januari 2013 18:00 schreef OllieWilliams het volgende:
Hebben meer mensen dat als ze alleen aan het smoken zijn, dat je gedachten een soort monoloog zijn? Soort van tegen jezelf praten maar dan in je hoofd. Echt vreemd, dan spreek ik mijn gedachten een soort van uit in m'n hoofd, zonder er eerst over te denken.

ik snap wel wat je bedoelt jaquote:Op zondag 27 januari 2013 18:00 schreef OllieWilliams het volgende:

quote:Op zondag 27 januari 2013 18:00 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Het is beschamend hoe nuchter ik momenteel ben
 niet goed
 niet goed

Ik, en flink ook.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:56 schreef Unscrewed het volgende:

Zeggen dat je geruild had met iemand en dat je een briefje had neergelegd, maar dat briefje moet vast ergens 'verloren' zijnquote:
 Heeft mij nog wel eens geholpen, alleen is het niet echt collegiaal want je naait er een collega mee
 Heeft mij nog wel eens geholpen, alleen is het niet echt collegiaal want je naait er een collega mee  

Als iemand iets kuts doet en je hebt geen zin in confrontatie dat je hem in je hoofd dan al 3 keer hebt uitgedissed en het gesprek helemaal geplanned hebt alsof je een staande ovatie gaat krijgen van omstandersquote:Op zondag 27 januari 2013 18:00 schreef OllieWilliams het volgende:

Ik weet precies wat je bedoelt, maar eigenlijk heb ik dat nuchter ook heel vaak. Soms zit ik dan ook in m'n hoofd iets aan mezelf uit te leggen en ga ik het verduidelijken, denk ik bij mezelf "maar dat snap ik al natuurlijk".quote:Op zondag 27 januari 2013 18:00 schreef OllieWilliams het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |