Zeg dat je je veel te slecht voelt om maar iets te doen, heel erg last van je buik en last van migraine (quote:Op zondag 27 januari 2013 17:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
Als ik een goeie smoes kan bedenken wel.
lolquote:Op zondag 27 januari 2013 17:47 schreef Studeur het volgende:
Of heel verward doen en zeggen "maar het is toch zaterdag?"
Alle stoners zijn geniaal, alleen soms wat te lui om het te laten merken.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:36 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ben alleen wel ontzettend lui waardoor ik dom lijkmaar ik.begrijp.dingen vaak wel en ben volgens mij wel wijs (
)
Stoners zijn alleen geniaal als je stoned bent.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Alle stoners zijn geniaal, alleen soms wat te lui om het te laten merken.
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:47 schreef Studeur het volgende:
nahquote:Op zondag 27 januari 2013 17:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Stoners zijn alleen geniaal als je stoned bent.
Komt omdat nuchtere mensen het niet begrijpen.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Stoners zijn alleen geniaal als je stoned bent.
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Komt omdat nuchtere mensen het niet begrijpen.
Ik heb een keer iets opgeschreven toen ik stoned was omdat ik het toen echt het geniaalste idee ooit vond, toen ik nuchter was weer terug gelezen en het sloeg echt totaal nergens op.quote:
Ben niet eens echt brak, makkelijk in staat om te werken. Maar heb gewoon echt geen zinquote:Op zondag 27 januari 2013 17:49 schreef Midnight_snack het volgende:
Als je brak bent is het niet eens zo moeilijk om verrot te klinken als je afbelt
Lastig.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een keer iets opgeschreven toen ik stoned was omdat ik het toen echt het geniaalste idee ooit vond, toen ik nuchter was weer terug gelezen en het sloeg echt totaal nergens op.
ik ookquote:Op zondag 27 januari 2013 17:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een keer iets opgeschreven toen ik stoned was omdat ik het toen echt het geniaalste idee ooit vond, toen ik nuchter was weer terug gelezen en het sloeg echt totaal nergens op.
Ga van te voren met je longen zeg maar lucht eruit persen (of hoe je dat ook uitlegt) totdat je een paar keer hoest, daarna kan je manually hoesten en schreeuw een keer heel hard dan klink je een beetje verrot en 'wees de zieke'. Als je je niet zo gedraagd tijdens het bellen, klink je ook niet zo.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ben niet eens echt brak, makkelijk in staat om te werken. Maar heb gewoon echt geen zin
watquote:Op zondag 27 januari 2013 17:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik ook
zal het even overtypen:
Stoned zijn
Stoned zijn is niets doen. Natuurlijk kun je iets doen als je stoned bent maar het stoned zijn zelf is niets doen. Vergelijk het met in leven zijn. Iemand die in leven is, is constant levend, Iemand die stoned is, is constant stoned. Stoned zijn is dus alleen maar iets zijn. En om iets te zijn hoef je niets te doen.
maar dan moet je alsnog komenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:47 schreef Studeur het volgende:
watquote:Op zondag 27 januari 2013 17:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik ook
zal het even overtypen:
Stoned zijn
Stoned zijn is niets doen. Natuurlijk kun je iets doen als je stoned bent maar het stoned zijn zelf is niets doen. Vergelijk het met in leven zijn. Iemand die in leven is, is constant levend, Iemand die stoned is, is constant stoned. Stoned zijn is dus alleen maar iets zijn. En om iets te zijn hoef je niets te doen.
ik heb dat zo vaakquote:Op zondag 27 januari 2013 17:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik ook
zal het even overtypen:
Stoned zijn
Ojaquote:Op zondag 27 januari 2013 17:55 schreef sinepedraap het volgende:
Hebben jullie soms ook van die binnenpretjes zomaar buiten?
Ik reed dus vrijdag of zo en zag zo'n strooiwagen zout strooien dan lig ik bijv. helemaal in een deuk om het idee om dat filmpje na te doen weet je wel dus ff toeteren of bellen en dan zo roepen naar hem Hallo mijn naam is Linda en u verliest uw lading! en zo hehehehe
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:56 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
OjaDat ken ik ook wel. En dan een beetje als een debiel grijnzend rond blijven lopen en niet kunnen stoppen
Je moet ook niet filosoferen over wiet zelf.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik ook
zal het even overtypen:
Stoned zijn
typ het overquote:Op zondag 27 januari 2013 17:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:56 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
OjaDat ken ik ook wel. En dan een beetje als een debiel grijnzend rond blijven lopen en niet kunnen stoppen
Dat ken ik. Soms als ik stoned aan het werken was ging ik verhalen verzinnen bij winkelende mensen. Bijvoorbeeld zo'n vrouw met een hond in haar winkelwagentje en dan haar hele geschiedenis bedenkenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:55 schreef sinepedraap het volgende:
Hebben jullie soms ook van die binnenpretjes zomaar buiten?
Ik reed dus vrijdag of zo en zag zo'n strooiwagen zout strooien dan lig ik bijv. helemaal in een deuk om het idee om dat filmpje na te doen weet je wel dus ff toeteren of bellen en dan zo roepen naar hem Hallo mijn naam is Linda en u verliest uw lading! en zo hehehehe
ik weet niet of ik het nu kan vindenquote:
Ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:56 schreef Unscrewed het volgende:
Wie zijn er eigenlijk allemaal stoned op dit moment?
Jaquote:Op zondag 27 januari 2013 17:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dat ken ik. Soms als ik stoned aan het werken was ging ik verhalen verzinnen bij winkelende mensen. Bijvoorbeeld zo'n vrouw met een hond in haar winkelwagentje en dan haar hele geschiedenis bedenkenErg vermakelijk.
dat lijkt.me leukquote:Op zondag 27 januari 2013 17:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dat ken ik. Soms als ik stoned aan het werken was ging ik verhalen verzinnen bij winkelende mensen. Bijvoorbeeld zo'n vrouw met een hond in haar winkelwagentje en dan haar hele geschiedenis bedenkenErg vermakelijk.
wat voor werk doe je?quote:
Moet jij om 17:58:40 op het werk zijn?quote:
mooi, ben ik niet de enige.quote:
Het is beschamend hoe nuchter ik momenteel benquote:Op zondag 27 januari 2013 17:56 schreef Unscrewed het volgende:
Vakkenvullenquote:
nee, om 17:55quote:Op zondag 27 januari 2013 17:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Moet jij om 17:58:40 op het werk zijn?
snap niet wat je bedoeld.neequote:Op zondag 27 januari 2013 18:00 schreef OllieWilliams het volgende:
Hebben meer mensen dat als ze alleen aan het smoken zijn, dat je gedachten een soort monoloog zijn? Soort van tegen jezelf praten maar dan in je hoofd. Echt vreemd, dan spreek ik mijn gedachten een soort van uit in m'n hoofd, zonder er eerst over te denken.
Moeilijk uit te leggen dit
bij de AH?quote:
ik snap wel wat je bedoeld, heb ik soms ook last vanquote:Op zondag 27 januari 2013 18:00 schreef OllieWilliams het volgende:
Hebben meer mensen dat als ze alleen aan het smoken zijn, dat je gedachten een soort monoloog zijn? Soort van tegen jezelf praten maar dan in je hoofd. Echt vreemd, dan spreek ik mijn gedachten een soort van uit in m'n hoofd, zonder er eerst over te denken.
ik snap wel wat je bedoelt jaquote:Op zondag 27 januari 2013 18:00 schreef OllieWilliams het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:00 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Het is beschamend hoe nuchter ik momenteel ben
Ik, en flink ook.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:56 schreef Unscrewed het volgende:
Zeggen dat je geruild had met iemand en dat je een briefje had neergelegd, maar dat briefje moet vast ergens 'verloren' zijnquote:
Als iemand iets kuts doet en je hebt geen zin in confrontatie dat je hem in je hoofd dan al 3 keer hebt uitgedissed en het gesprek helemaal geplanned hebt alsof je een staande ovatie gaat krijgen van omstandersquote:Op zondag 27 januari 2013 18:00 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik weet precies wat je bedoelt, maar eigenlijk heb ik dat nuchter ook heel vaak. Soms zit ik dan ook in m'n hoofd iets aan mezelf uit te leggen en ga ik het verduidelijken, denk ik bij mezelf "maar dat snap ik al natuurlijk".quote:Op zondag 27 januari 2013 18:00 schreef OllieWilliams het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |