Gewoon Oost-Indisch, herkenbaarquote:Op zondag 27 januari 2013 17:36 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ben alleen wel ontzettend lui waardoor ik dom lijkmaar ik.begrijp.dingen vaak wel en ben volgens mij wel wijs (
)
kwaliteitspostquote:Op zondag 27 januari 2013 17:37 schreef Studeur het volgende:
een paar kadden voor dit topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweedequote:Op zondag 27 januari 2013 17:37 schreef Studeur het volgende:
een paar kadden voor dit topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die dingen die codes van mij uit het vorige topicquote:Op zondag 27 januari 2013 17:38 schreef Unscrewed het volgende:
Wat moet ik allemaal doen aan OP? Ik ben knetterstoned aan het worden.
als in oost indisch doof snap ik t wel maar wat bedoel je?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:37 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gewoon Oost-Indisch, herkenbaar
hele op wissen en er alleen.hoi neerzettenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:38 schreef Unscrewed het volgende:
Wat moet ik allemaal doen aan OP? Ik ben knetterstoned aan het worden.
Ja dat gewoon, selectief domquote:Op zondag 27 januari 2013 17:38 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
als in oost indisch doof snap ik t wel maar wat bedoel je?
Trollquote:Op zondag 27 januari 2013 17:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
hele op wissen en er alleen.hoi neerzetten
Skills heb ik gepost, zou ik die andere bij stonerkunst zetten?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja die dingen die codes van mij uit het vorige topic
Ja johquote:Op zondag 27 januari 2013 17:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Skills heb ik gepost, zou ik die andere bij stonerkunst zetten?
Hoelaat moest je op je werk verschijnen dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:42 schreef Studeur het volgende:
Even wat zelfevaluatie voor deze dag:
Om 4 uur opgestaan
Nu wachtende op een telefoontje van mijn werk omdat ik onaangekondigd niet ga door luiheid
Bier drinkende
Ontiegelijk veel zin in een pizza doner bestellen waar ik zo lang mogelijk mee wacht zodat ie lekkerder is
Hele avond voor de computer en als Skyrim klaar is met downloaden spelen
Prima zondag
5 voor 6, had dan nu al weg gemoeten. dus de telefoon zal zo wel gaan, ga echt niet opnemenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoelaat moest je op je werk verschijnen dan?
Oh, ga je opnemen?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
5 voor 6, had dan nu al weg gemoeten. dus de telefoon zal zo wel gaan, ga echt niet opnemenof wel en dan zeggen "ik zit in Belgie" ofzo
neem.het op!quote:Op zondag 27 januari 2013 17:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
5 voor 6, had dan nu al weg gemoeten. dus de telefoon zal zo wel gaan, ga echt niet opnemenof wel en dan zeggen "ik zit in Belgie" ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |