laterquote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef Dientje12 het volgende:
nja kga ff gamen, mischien tot laters
soms wel, dan gaat t heel zwaarquote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef WarmZaad het volgende:
niemand die traplopen moeilijk vind in tijden van leip?
Hehe. van die vage shit. Zover ik me kan herinneren ben ik nog niet ergens stoned tegenaan gelopen. Wel een keer een boom geraakt toen ik op de fiets zat vanwege stuurproblemenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik ben wel eens een keer onderweg naar huis lopend van een feestje was 30 min lopen of zo maar alsnog ik deed het gewoon ik liep in een tunneltje en ik was zo erg naar de klote van alles gewoon dat ik keihard tegen de muur op liep toen er net zo'n groepje van 5 gasten langs liep zij moesten fucking hard lachen dat was wel faalmaar kon er op dat moment zelf ook om lachen gek genoeg hehehe
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Wel een keer een kwartier stil gestaan halverwege de trap, in gedachten verzonken
Doen!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:10 schreef Studeur het volgende:
Fuck, heb zo'n coupon van 2e pizza gratis, maar dan moet je hem afhalen. Twijfelgevalletje.
Ja maar wel altijd in combinatie met veel drankquote:Op zondag 27 januari 2013 18:09 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hehe. van die vage shit. Zover ik me kan herinneren ben ik nog niet ergens stoned tegenaan gelopen. Wel een keer een boom geraakt toen ik op de fiets zat vanwege stuurproblemen
AH al gebeld?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:10 schreef Studeur het volgende:
Fuck, heb zo'n coupon van 2e pizza gratis, maar dan moet je hem afhalen. Twijfelgevalletje.
Gewoon halen, dan is het des te lekkerder.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:10 schreef Studeur het volgende:
Ben een keer zowat een half uur op de wc blijven zitten. Zat met een pissebed te kloten, over mn hand laten lopen en dan mn andere hand ervoor en de ene hand weer enzquote:Op zondag 27 januari 2013 18:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Wel een keer een kwartier stil gestaan halverwege de trap, in gedachten verzonken
gvdquote:Op zondag 27 januari 2013 18:11 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ben een keer zowat een half uur op de wc blijven zitten. Zat met een pissebed te kloten, over mn hand laten lopen en dan mn andere hand ervoor en de ene hand weer enzDat beest maar de hele tijd lopen en ik kon me echt helemaal in hem verplaatsen
Haha schitterend dat soort dingenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:11 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ben een keer zowat een half uur op de wc blijven zitten. Zat met een pissebed te kloten, over mn hand laten lopen en dan mn andere hand ervoor en de ene hand weer enzDat beest maar de hele tijd lopen en ik kon me echt helemaal in hem verplaatsen
nee, denk dat het ze geen ene kut uitmaakt. ik ben 18 dus dat scheelt weer 40 euro voor 3 uurtjes op zondag. en we zijn toch altijd eerder klaar op zondag.quote:
Als je echt fucking stoned bent en je moet opeens zo iets serieus en onverwachts doen voel ik me altijd ongemakkelijk, alsof iedereen het ziet dat ik fucking rode ogen heb en om alles loop te gniffelenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon halen, dan is het des te lekkerder.
Tyler the creator.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:11 schreef Studeur het volgende:
[..]
Met drank erbij is het helemaal fokked op.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:11 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja maar wel altijd in combinatie met veel drankZomaar heb ik dat echt niet hoor. Is sowieso fucking lang geleden dat ik voor het laatst viel door drank
Ik krijg nooit rode ogen, maar verder wel herkenbaar.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als je echt fucking stoned bent en je moet opeens zo iets serieus en onverwachts doen voel ik me altijd ongemakkelijk, alsof iedereen het ziet dat ik fucking rode ogen heb en om alles loop te gniffelen
dat liedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |