nee maar vrijdag had ik wel dat ik naar de tram werd getrokkenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:04 schreef Midnight_snack het volgende:
Hebben jullie dit ook weleens, als je stoned op straat loopt en dat je bijvoorbeeld meer naar links wil lopen en dat dat gewoon niet gaat?
Niet kunnen stoppen met fappenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:06 schreef Unscrewed het volgende:
Ik krijg vaak wel dwangneuroses (of hoe je dat ook typt) als ik stoned ben.
Ik ben wel eens een keer onderweg naar huis lopend van een feestje was 30 min lopen of zo maar alsnog ik deed het gewoon ik liep in een tunneltje en ik was zo erg naar de klote van alles gewoon dat ik keihard tegen de muur op liep toen er net zo'n groepje van 5 gasten langs liep zij moesten fucking hard lachen dat was wel faalquote:Op zondag 27 januari 2013 18:06 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja dat was ook heel erg toen, alsof de aarde scheef stond![]()
Zo overhellen en dan balanseren? xdquote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef Piye het volgende:
Ik heb weleens als ik echt net m'n jointje opheb en dan ga lopen, ik opeens een beetje ga zwalken alsof ik heb gedronken of zo.
En dit geldt ook voor mij.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik ben ook een halve dus slecht nieuws
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:06 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Niet kunnen stoppen met fappen
valt nog mee paar x per week. Maar destijds smokede ik niet heel veel. Had ook maar 1tje gesmoked. Bij mij is het effect gewoon veel ergerquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef Amarantha het volgende:
Dikke joint op de lip, subway koekjes erbij!
nicequote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef Amarantha het volgende:
Dikke joint op de lip, subway koekjes erbij!
ik sta dan altijd op automatische piloot ofzoquote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef WarmZaad het volgende:
niemand die traplopen moeilijk vind in tijden van leip?
ik ookquote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef Piye het volgende:
Ik heb weleens als ik echt net m'n jointje opheb en dan ga lopen, ik opeens een beetje ga zwalken alsof ik heb gedronken of zo.
Als je uit je dak bent is dat chillquote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef WarmZaad het volgende:
Ja en dan kom je ergens aan op school of zo en wil je beetje normaal doen, pleur je haast over de inboedel heen.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zo overhellen en dan balanseren? xd
Nee, niet echt. Wel een keer een kwartier stil gestaan halverwege de trap, in gedachten verzonkenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef WarmZaad het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |