I know, maar de meeste die je tegenkomt zijn métquote:Op zondag 27 januari 2013 10:17 schreef JK het volgende:
SD, een Bandit N heeft standaard geen kuip. Scheelt weer slopen.
Dat continue dooien over dag, vriezen snachts. Dat het nog dagen lang 1 grote ijsbaan is.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:05 schreef einschtein het volgende:
Is er ook een slechte variant van dooien?
ja de variant die om een boom heen gevouwen zit of op de motorkap van tegemoetkomend verkeerquote:Op zondag 27 januari 2013 13:05 schreef einschtein het volgende:
Is er ook een slechte variant van dooien?
Neh, té klassiek voor mijquote:Op zondag 27 januari 2013 12:52 schreef Dekatria het volgende:
Als we het dan toch over nakeds hebben..
Hehe, kay.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat continue dooien over dag, vriezen snachts. Dat het nog dagen lang 1 grote ijsbaan is.
Krijg ik trouwens nog mail van je?
topquote:Op zondag 27 januari 2013 13:14 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hehe, kay.
Ja, stuur ik je vandaag nog. Thanks alvast.
Dat is waar.. en met zo'n topkuip kan je ook gewoon hard doorknallen. Beter om geen kuip te hebben om je nog een beetje in te houden. Trouwens, zo'n XJR 1300 heeft ook lucht/oliekoeling. Ik vind die XJR's ook wel mooi, maar iets teveel kilo's en ze zuipen mij teveel, ik zoek een lichtgewicht motor die niet al te veel zuipt (liefst niet onder de 1 op 20).quote:Op zondag 27 januari 2013 12:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
I know, maar de meeste die je tegenkomt zijn mét
ZRX 1100/1200, GSX1400 of CB1300 vind je niks? Er zijn best wel veel 1000+cc nakedsquote:Op zondag 27 januari 2013 00:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zit stiekum al een tijdje te kijken naar een wat dikkere naked, voor erbij, eigenlijk een Yammie XJR of een V-Max ofzo maar een een Bandit 1200 is ook wel leuk die kuip kan eraf.. zou eigenlijk eens op zoiets moeten gaan proefrijden, misschien vind ik het wel helemaal niks
![]()
Eigenlijk wil ik een 1000+cc naked, met een uitlaat aan beide kanten; vind ik mooi![]()
Probleempje is dat we eerst een pandje moeten hebben waar ik meer dan 2 fietsen kan stallen op een fatsoenlijke manier, want nu is het gewoon geen optie.
Dat zuipen is uiteraard inherent aan het dikke blok en hogere gewicht; daarom ga je zoiets ook niet als daily gebruiken lijkt me. Als je 1 op 20 wilt rijden moet je in de regionen van de 600 - 700 cc blijven en de wat lichtere fietsen.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:25 schreef JK het volgende:
[..]
Dat is waar.. en met zo'n topkuip kan je ook gewoon hard doorknallen. Beter om geen kuip te hebben om je nog een beetje in te houden. Trouwens, zo'n XJR 1300 heeft ook lucht/oliekoeling. Ik vind die XJR's ook wel mooi, maar iets teveel kilo's en ze zuipen mij teveel, ik zoek een lichtgewicht motor die niet al te veel zuipt (liefst niet onder de 1 op 20).
ZRX vind ik niet zo mooi, GSX is wel OK, en CB ook wel.. Ik weet niet waarom ik zo gek ben van die XJR; kan er niet de vinger op leggen; vind het ding als geheel gewoon precies goed qua álles denk ikquote:Op zondag 27 januari 2013 13:34 schreef Tankiej het volgende:
[..]
ZRX 1100/1200, GSX1400 of CB1300 vind je niks? Er zijn best wel veel 1000+cc nakeds
Of een Moto Morini Corsaro 1200, voor als je een leuke V-twin wil
Dattie effe langs de DA rijdt voor een tubetje Kukident, om vast te plakken wat er rammeltquote:
Die Z is op zich helemaal OK (alles mooi zoewartquote:Op zondag 27 januari 2013 13:53 schreef JK het volgende:
Die GSX is idd beetje tegenhanger van de XJR. Ook absoluut mooi ding.
Die Z is wel aardig, maar die koplampunit maken ze volgens mij elkaar breder.
Eensch, maar dan wel gewoon uit 1950, en poetsen en in de hoek van de kamer zetten voor het mooi. Geen 2012 50's replica achtige wannabe dingen met veel te moderne techniek, da's nep.quote:
Wat betreft dat laatste ben ik het met je eens ja. De Bonneville kreeg in '08 injectie, en dat stopten ze dan in carb-behuizingquote:Op zondag 27 januari 2013 14:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eensch, maar dan wel gewoon uit 1950, en poetsen en in de hoek van de kamer zetten voor het mooi. Geen 2012 50's replica achtige wannabe dingen met veel te moderne techniek, da's nep.
Die w800 is wel tof hoor. Zelfs met een trommelremquote:Op zondag 27 januari 2013 14:18 schreef KneusTeun het volgende:
als het niet belasting vrij is dan is het ook geen klassieker, die nieuwe retro modellen zijn 99% van de gevallen lelijk of zielloos. Zou wel de nieuwe CB1100 willen proberen.
Da's idd wel héél triest, maja, een classic look-a-like bouwen met een injectieblok erin is ook weer geen porum natuurlijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat betreft dat laatste ben ik het met je eens ja. De Bonneville kreeg in '08 injectie, en dat stopten ze dan in carb-behuizing
wat een hokquote:Op zondag 27 januari 2013 14:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's idd wel héél triest, maja, een classic look-a-like bouwen met een injectieblok erin is ook weer geen porum natuurlijk.
Vind ik net deze: Klikkie, wat de neuck is daar nou weer de bedoeling van?
Wel uit 1993quote:Op zondag 27 januari 2013 14:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"If something is too good to be true, it usually is"
Zwaar foute kleur, en éénpitter maken het een incourante brommer denk ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"If something is too good to be true, it usually is"
rood is toch sneller?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zwaar foute kleur, en éénpitter maken het een incourante brommer denk ik.
Ik vind dit wel een leuk dingegie, uitlaat maken we dan zelf wel dubbel
Ik vind hem wel wat hebbenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's idd wel héél triest, maja, een classic look-a-like bouwen met een injectieblok erin is ook weer geen porum natuurlijk.
Vind ik net deze: Klikkie, wat de neuck is daar nou weer de bedoeling van?
Ik zei ook niet dat ik het lelijk vind, maar ik snap de bandenkeuze niet helemaal op een koppelbak waarop je niet kunt staan, en op asfalt is het volgens mij bloedlink met die kutnoppenquote:
Ouwe K's aan het kijken?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:44 schreef Yreal het volgende:
Ik zie soms bmw's te koop staan met kmstanden dat ik denk, wie de fuck gaat daar serieus nog 3000 euro voor betalen?![]()
130.000 is de hoogste die ik tot nu heb gezien
http://www.motoroccasion.nl/motoren/1061177/bmw-r-850-gs.htmlquote:Op zondag 27 januari 2013 14:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ouwe K's aan het kijken?die kunnen makkelijk 300K hebben hoor, dus 130K is net aan ingereden
Blijkbaar kunnen ze dat, en het is een handelaar, dus er zal best nog wat vanaf te kletsen zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 14:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
http://www.motoroccasion.nl/motoren/1061177/bmw-r-850-gs.html
R850GS uit 1999 met 145k op de teller voor 2999
Toch lijkt het mij geen lekker idee om iets te kopen met zoveel kmquote:Op zondag 27 januari 2013 14:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen ze dat, en het is een handelaar, dus er zal best nog wat vanaf te kletsen zijn
Da's al een HEEL stuk beterquote:Op zondag 27 januari 2013 14:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee
Deze is ook wel sexy trouwens
[ afbeelding ]
Zo'n 640je kost de wereld niet toch? 3 roodjes ofzo? of issie nieuw?quote:
3500, niet dat ik dat heb...quote:Op zondag 27 januari 2013 15:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zo'n 640je kost de wereld niet toch? 3 roodjes ofzo? of issie nieuw?
Ligt eraan wat je ermee uitspookt natuurlijk. Ik hoor en lees overal dat ze nogal slijtage gevoelig zijn qua blok, dus ja, je moet er een beetje rustig aan mee doen denk ik. Honda's gaan ook kapoet van raggenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
3500, niet dat ik dat heb...
Maar die waren kwalitatief toch ook niet geweldig?
Nou ben ik niet zo'n ragger. Ik wil kunnen toeren en gewoon rustig aan een beetje door een weiland oid kunnen rijden.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je ermee uitspookt natuurlijk. Ik hoor en lees overal dat ze nogal slijtage gevoelig zijn qua blok, dus ja, je moet er een beetje rustig aan mee doen denk ik. Honda's gaan ook kapoet van raggen
Hehe, door een weiland rijden gaat niet rustig; offroad is het meestal; gang is allesquote:Op zondag 27 januari 2013 15:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou ben ik niet zo'n ragger. Ik wil kunnen toeren en gewoon rustig aan een beetje door een weiland oid kunnen rijden.
Achterwiel ingravenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:30 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind die smoel met die 2 lampies onder de kuip zoooooo vreselijk baas heah![]()
Ja, heb ik op de Maasvlakte ook eens gedaan, gewoon omdat het stoer staat; aan komen rijden, balanceren, voorrem erop, gas en koppeling los VROOOAAAP! en dan relaxed afstappenquote:
Fixedquote:
Ja, uit '93 dus, mag je eerst lekker alle vastgekoekte keerringen en lagers gaan vervangen. Veel plezierquote:
ik weet nog dat je op een gegeven moment bandits nieuw kon kopen voor 5999quote:Op zondag 27 januari 2013 15:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, uit '93 dus, mag je eerst lekker alle vastgekoekte keerringen en lagers gaan vervangen. Veel plezier
Ik vind dit wel een hele mooie naked trouwens![]()
[ afbeelding ]
Ik heb de mijne destijds gekocht voor 1500. 16 jaar oud en 68.000 op de klok. Hij zit nu aan de 90.000, ben benieuwd wat ze nog waard zijn als de ze klok een keer rond geweest zijn.. Maar je leest wel verhalen over deze dingen dat ze de klok twee keer rond gaan. Ze staan erom bekend dat het motorblok nog eeuwig doorgaat terwijl de rest van de fiets al de grond in gerot is..quote:Op zondag 27 januari 2013 15:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik weet nog dat je op een gegeven moment bandits nieuw kon kopen voor 5999
600'jes I presumequote:Op zondag 27 januari 2013 15:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik weet nog dat je op een gegeven moment bandits nieuw kon kopen voor 5999
Da's idd een koopie danquote:Op zondag 27 januari 2013 16:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
650n of met halve kuip. De naked 1250 was 6999
Ook zo'n gevalletje, als ik het geld had...quote:Op zondag 27 januari 2013 16:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's idd een koopie dan![]()
Helaas zie je dat niet terug in de tweedehands prijzen.
Die rode KLE500 is een 2-pitter.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zwaar foute kleur, en éénpitter maken het een incourante brommer denk ik.
Liggen ws alleen iets andere nokken in, misschien andere carbs, en dawastquote:Op zondag 27 januari 2013 17:29 schreef JK het volgende:
[..]
Die rode KLE500 is een 2-pitter.
Zit gewoon hetzelfde blok onder als een ER-5, GPZ500, EX-500, EN-500... alleen dan ietsje minder topvermogen. De variant die ze in de GPZ500 hebben gegooid hebben ze de meeste power gegeven, daar komt een 60pk uit. Uit de rest +/- 50pk op de kruk.
Maar de grond is nog koud, neerslag bevriest nog ongeveer als het neer komt..quote:Op zondag 27 januari 2013 20:04 schreef Salatrel het volgende:
Ik zie vanuit de trein nog allemaal strooiwagens rijden... Hou op met me hoor. Mijn foton geeft aan dat het +5 is buiten
maakt niet uitquote:Op zondag 27 januari 2013 20:06 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Maar de grond is nog koud, neerslag bevriest nog ongeveer als het neer komt..
Hier reed er net ook nog één door de straat
Als het aan het KNMI ligt hebben ze alleen even 1 - 1,5 week vakantiequote:Op zondag 27 januari 2013 20:10 schreef Sounddragon het volgende:
Die mannen hebben vandaag allemaal hun afscheidsrondje
Ja godverdomme zegquote:Op zondag 27 januari 2013 20:12 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Als het aan het KNMI ligt hebben ze alleen even 1 - 1,5 week vakantie![]()
[ afbeelding ]
Dat groene gebied kan allemaal, dus garantie; 0,0quote:Op zondag 27 januari 2013 20:12 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Als het aan het KNMI ligt hebben ze alleen even 1 - 1,5 week vakantie![]()
[ afbeelding ]
Ik weet het, en dan veranderd het ook nog elke dag een paar keerquote:Op zondag 27 januari 2013 20:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat groene gebied kan allemaal, dus garantie; 0,0
Goed excuus: ik wil niet met mijn motor in de zout/pekel bendequote:Op zondag 27 januari 2013 20:26 schreef Sounddragon het volgende:
Sowieso; met gewoon droog koud weer is niks mis; en sneeuwshit is na een dagje of 2 ruimen ook prima rijdbaar. Kutexcuses als; "ik kom de tuin niet uit" zijn onzin onwil, dan moet je die meuk ruimen en strooien voor het een ijsplak wordt.
Da's geen excuus; da's een redenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:31 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Goed excuus: ik wil niet met mijn motor in de zout/pekel bende
Ik heb ook geen mogelijkheid om thuis af te spoelen na een ritje, anders zou het nog enigszins kunnen..
Nederland is drooggemalen zeebodem, niet zeuren over zout in de grond...quote:Op zondag 27 januari 2013 20:15 schreef Salatrel het volgende:
Helemaal niet goed voor het milieu al dat zout strooien
Haha okquote:Op zondag 27 januari 2013 20:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's geen excuus; da's een reden![]()
En afspoelen doe ik ook niet; vet erop en sparen tot de rommel weer weg is, en dán schoonmaken.
Die is na een halve dag alweer verpest door de rondrijdende auto's, dus ik ga er niet eens moeite in stekenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef Sounddragon het volgende:
Een paadje van een halve meter breed strooien is zat en voldoende. Maar is idd lastig als je je brommer op zo'n plek hebt staan.
Gelukkig hoepelt die rommel weer effe op![]()
Ze zijn hier ook hurry up aan het strooien trouwens![]()
Tsss.. hier heb ik een makkie, maar in Nwk deed ik 40 meter straat/pad, 70m² oprit, en dan nog een voorterras van 15M² en de rest van de tuin alle looppaden en een deel van het achterterras, en als ik pech had, kon ik het elke dag weer doenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:06 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Die is na een halve dag alweer verpest door de rondrijdende auto's, dus ik ga er niet eens moeite in steken
Tenzij ik een shovel mag gebruiken, dan wil ik wel sneeuwruimen
Dat zei ik dus van de week al; zo lang het bevroren is en droog, heb je nauwelijks last van de pekel. Pas als die meuk allemaal gaat ontdooien, komen die 30 vrachten die er liggen vrij en lossen op in het dooiwater, en zie hier het resultaatquote:Op zondag 27 januari 2013 22:26 schreef JK het volgende:
Met die natte wegen is het nu echt één smeerboel van pekel aan het worden.
Heb echt behoorlijk vaak de ruitensproeier aan moeten zetten. Jaja, met de auto uiteraard, mijn scheurijzer gaat dus ècht niet door de pekel. Die ligt al bijna 3 maanden te knorren in de schuur in een chemisch zeiltje (afgesloten van de buitenlucht).
Ik heb hier nog geen sneeuwschuiver of zoutkorrel aangeraaktquote:Op zondag 27 januari 2013 22:45 schreef Anne het volgende:
Dus hier doe je een paadje en in NWK alles? Ik snap de logica niet.
Ah, dan was ik niet de enige. Meerdere keren gemerkt dat het blikje begon te glijden zonder dat ik ook maar iets relevants deed.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:27 schreef Saninl het volgende:
Vanavond even weggeweest; met de auto. Ik helemaal in veronderstelling dat ik morgenvroeg (rond uurtje of 10) wel het eerste rondje van 2013 met mn chopper kon gaan rijden naar een afspraak, maar het was wel eeeerug glad nog zeg
Op de fiets hiero nog glad zelfs, en wat gaan die gasten hard op zoon klein baantje tering.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ah, dan was ik niet de enige. Meerdere keren gemerkt dat het blikje begon te glijden zonder dat ik ook maar iets relevants deed.
Ijzel
Ik wacht ook nog wel even met opstappen
Dat is een feitquote:Op maandag 28 januari 2013 01:49 schreef Sounddragon het volgende:
Ijzel is een prima reden om niet te gaan rijden. Ijsbaan is ijsbaan.
Ok kewl, welterustenquote:Op maandag 28 januari 2013 02:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is een feit
Biertjes en vlees waren lekker, cross was mooi, tijd om de rukbunker in te duiken
Mja, kan ook niet zeggen dat ik me op mijn gemak voelde in de auto. Vooral op de provinciale wegen ging je gewoon langzaam zijwaarts van je rijstrook af op sommige stukkenquote:Op maandag 28 januari 2013 01:49 schreef Sounddragon het volgende:
Ijzel is een prima reden om niet te gaan rijden. Ijsbaan is ijsbaan.
Ghi, prima reden om op de brommer in zo'n situatie door de bermen te rijden, moet ie wel kunnen natuurlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 02:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, kan ook niet zeggen dat ik me op mijn gemak voelde in de auto. Vooral op de provinciale wegen ging je gewoon langzaam zijwaarts van je rijstrook af op sommige stukkenBijzonder irritant.
En dan had ik zelfs nog even overwogen om op de motor te stappen vanavondMorgenochtend maar weer eens kijken.
De laatste keer dat ik met de Bandit in de berm gereden heb ging dat niet geheel vlekkeloosquote:Op maandag 28 januari 2013 02:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ghi, prima reden om op de brommer in zo'n situatie door de bermen te rijden, moet ie wel kunnen natuurlijk![]()
Als ik jou was liet ik hem morgen lekker een dagje staan; ijzel zie je niet he, voor je deur kan prima zijn, en de volgende bocht kun je plat op je smoel gaan. Ik zou het lekker niet doen
Whehe, volgens mij hebben we daar foto's van gezien.quote:Op maandag 28 januari 2013 02:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met de Bandit in de berm gereden heb ging dat niet geheel vlekkeloos
Volgens mij hebben we daar ook beelden van gezienquote:Op maandag 28 januari 2013 02:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, volgens mij hebben we daar foto's van gezien.![]()
De laatste keer dat ik ergens door de berm reed werd Anne een beetje nat
Ja heb er toch wel spijt bvan dat ik dat vandaag niet heb gedaanquote:Op maandag 28 januari 2013 10:30 schreef Saninl het volgende:
Nou, ik woon in het zuiden des lands (Brabant) en zit er toch aan te denken de tweewieler zometeen van de druppellader af te halen...
quote:Op maandag 28 januari 2013 06:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we daar ook beelden van gezien
Uhhuhquote:Op maandag 28 januari 2013 06:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we daar ook beelden van gezien
Dat kan wel eens kloppen jaquote:Op maandag 28 januari 2013 02:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, volgens mij hebben we daar foto's van gezien.![]()
De laatste keer dat ik ergens door de berm reed werd Anne een beetje nat
Die verblindende lage zon? ja hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 13:54 schreef Salatrel het volgende:
Nu de sneeuw weg is mag ik dan klagen over dat vieze winter zonnetje wat nu schijnt?
Gewoon je vizier afplakkenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:57 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Die verblindende lage zon? ja hoor
Wel zonder stukjesquote:
quote:
Nee!quote:Op maandag 28 januari 2013 14:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Is het een beetje fatsoenlijk rijden daar in het zuiden?
Nu wel, vanochtend nietquote:Op maandag 28 januari 2013 14:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Is het een beetje fatsoenlijk rijden daar in het zuiden?
Dat verschilt per persoon.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Is het een beetje fatsoenlijk rijden daar in het zuiden?
Laatst ook maar eens gedaan bij mij C1tje. Sinds de motor dat ik daar ineens aan denk eigenlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 15:24 schreef BlackLining het volgende:
Hehe, zal het zo zien.
Tering zeg, zat me af te vragen waarom de C1 van mijn ma een halve tank nodig had om naar Leiden te rijden, iets van 140km.
Bandenspanning maar even gecheckt, was 1.9 waar het 2.4 moest zijn
Heerlijk, lekker rondje boodschappies gedaan zonet, ik denk in totaal een km of 50 gereden ofzo, zonnebrilletje op, viziertje open, zomerhandschoentjes aan; helemaal goedquote:Op maandag 28 januari 2013 14:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Is het een beetje fatsoenlijk rijden daar in het zuiden?
Koop een fatsoenlijke bril, dan heb je nergens last van, zeikwijfquote:Op maandag 28 januari 2013 13:54 schreef Salatrel het volgende:
Nu de sneeuw weg is mag ik dan klagen over dat vieze winter zonnetje wat nu schijnt?
IK heb geen last van pekel.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:38 schreef einschtein het volgende:
Ook geen last van pekel?
Of geven jullie daar niet om?
alsof je op wen 11kw zit?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heerlijk, lekker rondje boodschappies gedaan zonet, ik denk in totaal een km of 50 gereden ofzo, zonnebrilletje op, viziertje open, zomerhandschoentjes aan; helemaal goed![]()
En me Db-killer mot eruit, klotegeluid
Alsof je op een standaard Tenèrè rijdt iddquote:
was te verwachtenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alsof je op een standaard Tenèrè rijdt idd
Ik wacht nog ff. Brommert is net lekker schoon ...quote:Op maandag 28 januari 2013 18:03 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben ook gaan rijden.
Godverdomme wat lekker weer
Neeeee man, syssemtrie is dé shitquote:Op maandag 28 januari 2013 19:00 schreef Salatrel het volgende:
Een enkele pijp lijkt me ook wel mooi
Voor wat dan ?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:34 schreef Vrieskist het volgende:
Waarschijnlijk ga ik mijn bandit inruilen voor iets anders, dus ik hou hem graag pekelvrij
Die jonge heeft toch geld zat.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neeeee man, syssemtrie is dé shit![]()
Wel duur als je wilt upgraden, maar OK, dan héb je wel wat
[..]
Voor wat dan ?
Ach het veranderd nogal de laatste tijd twijfelde eerst over een tweede fiets naast mijn bandit een K75 of Div 900. Maar momenteel denk ik aan inruilen voor een v-strom 650.quote:
Oubolligquote:
Al op gereden? of vind je hem mooi op een plaatje?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ach het veranderd nogal de laatste tijd twijfelde eerst over een tweede fiets naast mijn bandit een K75 of Div 900. Maar momenteel denk ik aan inruilen voor een v-strom 650.
#YOLOquote:Op maandag 28 januari 2013 20:13 schreef Sounddragon het volgende:
Blijkbaar, als je doodleuk met je nieuwe brommert door de sneeuw en het zout gaat tuffen. Dan kan een uitlaatje er ook wel vanaf. Daarbij zijn titanium en carbon een stuk minder pekel gevoelig, en dus prima te verantwoorden
Nog niet op gereden, ben van plan komend weekend te gaan kijken. Daarnaast vind ik de v-strom er goed uit zienquote:Op maandag 28 januari 2013 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oubollig
[..]
Al op gereden? of vind je hem mooi op een plaatje?
Je hebt eigenlijk toch al gewoon 1 pijp?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:00 schreef Salatrel het volgende:
Een enkele pijp lijkt me ook wel mooi
ssssssshhhhhquote:Op maandag 28 januari 2013 21:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk toch al gewoon 1 pijp?
Proost dan maar weer?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:23 schreef BlackLining het volgende:
Veel gedaan gekregen vandaa en eindelijk de motor weer eens uitgelaten
Goed moment om een Leffe Royale open te trekken
Leffe Royale is wel een lekker biertje iddquote:Op maandag 28 januari 2013 22:23 schreef BlackLining het volgende:
Veel gedaan gekregen vandaa en eindelijk de motor weer eens uitgelaten
Goed moment om een Leffe Royale open te trekken
Ja, inderdaadquote:Op maandag 28 januari 2013 22:44 schreef lipjes het volgende:
Hier thuis trouwens even besproken ja thuiswonend he
Indien er interesse in is, wil ik wel ergens in april oid een rit organiseren, inclusief BBQ dan.
Tevens, hopen dat die wind gaat liggen, wil morgen met de motor!
Proost jaquote:
Zeker, helaas had ik er maar 1quote:Op maandag 28 januari 2013 22:32 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Leffe Royale is wel een lekker biertje idd
Volgens mij wilde Mickeys rond die tijd iets vergelijkbaars organiseren..quote:Op maandag 28 januari 2013 22:44 schreef lipjes het volgende:
Hier thuis trouwens even besproken ja thuiswonend he
Indien er interesse in is, wil ik wel ergens in april oid een rit organiseren, inclusief BBQ dan.
Tevens, hopen dat die wind gaat liggen, wil morgen met de motor!
And that's a factquote:
Ruiken en proevenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:50 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Nog niet op gereden, ben van plan komend weekend te gaan kijken. Daarnaast vind ik de v-strom er goed uit zien
Leeft die nog?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Mickeys rond die tijd iets vergelijkbaars organiseren..
moah, nog geen moment spijt gehad hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 23:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ruiken en proevenkeep your cool, en koop niet het eerste ding waar je op rijdt
die heeft daar volgens mij geen tijd meer voor, door d'r nieuwe werkquote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Mickeys rond die tijd iets vergelijkbaars organiseren..
Sowieso een mooiweer rijder toch? Dan zou ik nu ook niet op allerlei fora rondhangenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:03 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
moah, nog geen moment spijt gehad hoor![]()
[..]
die heeft daar volgens mij geen tijd meer voor, door d'r nieuwe werk
las zoiets op MF iig
Mooiweer, rechtdoor, you name itquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Sowieso een mooiweer rijder toch? Dan zou ik nu ook niet op allerlei fora rondhangen![]()
Was hier en daar toch nog knap glad vanmiddag..
Ik heb naast mijn Bandit alleen op de CB250 en ER-6n van mijn rijschool gereden, toch ook wel blij met mijn keuze nuAl was die CB250 toch wel een erg lekkere lichte smijtfiets, zolang je niet harder dan 100 gaat
Je hoeft ze ook niet weg te doen toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:16 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb vanmiddag besloten dat ik toch maar de Anakee set eronder ga gooien op korte termijn, want ondanks het feit dat de Heidenau nog niet op is, is hij zó vierkant inmiddels dat het me verbaast dat hij nog omflikkert zonder standaard, en dat rijdt ook voor geen meter in de bochten. ik heb nog 3 mm in het midden en de noppen aan de zijkanten zijn nog ruim een cm denk ik
![]()
Zonde, maar dat krijg je als je wekenlang 1000 km per week snelweg gaat rijden
Wat dan? boven mijn bed hangen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je hoeft ze ook niet weg te doen toch?
ohw oke dacht dat je ze zelf wisselden, en dan keertje raggen ergens in de drek ofzo zet je die oude er onderquote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat dan? boven mijn bed hangen?Ik ga over een paar maanden als de Nieuwe weer oppie is heus niet dat vierkante ding weer terug zetten, kost me dan weer 25¤ om over te zetten en te balanceren, en waarom? om me dan weer te ergeren aan het bochtengedrag?
![]()
Gaat gewoon de rubberberg op; die 8000km snelweg waren goed betaald; voor 115 EYPO ligt er weer een nieuwe om.. met een beetje mazzel kom ik deze zomer door met de Anakee's, en dan van het najaar weer een frisse Heidenau achter voor de winter; prima planning
Neh, ook daar is hij al niet meer voor geschikt; in de sneeuw heeft 'ie op zich nog wel grip, maar ik denk dat een nieuwe Anakee het inmiddels net zo goed of beter doet, en dan heeft het geen nut meer om door te rijden. Rijdt echt kut zo; hij wil niet lekker meer de bocht in vallen op lage snelheden, dat geeft niet echt vertrouwen. Pas geleden reed ik mijn steppie nog aan bonken op een rotonde, maar toch voelde het niet lekker meer. Weg met dat ding; ik wil tijdens het rijden geen rekening moeten houden met de gesteldheid van mijn banden; moet gewoon goed zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
ohw oke dacht dat je ze zelf wisselden, en dan keertje raggen ergens in de drek ofzo zet je die oude er onder
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 02:18 schreef Sounddragon het volgende:
Nieuwe bandjes rijden altijd zoooooo lekker he
Ben ook bezig met dat proces. Zit nu nog diagonaal op de bank...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:02 schreef Geerd het volgende:
Hehe idd, maja mooi geweest weer even horizontaal.
Goed advies, al heb ik mijn huidige Bandit wel meteen gekocht hahaquote:Op maandag 28 januari 2013 23:57 schreef Sounddragon het volgende:
Ruiken en proevenkeep your cool, en koop niet het eerste ding waar je op rijdt
Ik heb d'r even een DM gestuurd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:03 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
moah, nog geen moment spijt gehad hoor![]()
[..]
die heeft daar volgens mij geen tijd meer voor, door d'r nieuwe werk
las zoiets op MF iig
Dan wacht ik het af.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Mickeys rond die tijd iets vergelijkbaars organiseren..
Iedereen vrolijk naar hem gezwaaid enzoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:57 schreef Sounddragon het volgende:
Dan heeft ie een hoop nieuwe vrienden gemaakt vanmorgen
Ja dat is het riskante.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:15 schreef Sounddragon het volgende:
Zo heb ik een keertje met een zwaar transport combi halverwege de Utrechtse Baan (A12 stad uit) in Den Haag stil gestaan om half 7 in de ochtend; 2 baans, en ik kon geen kant meer opDing met veel pijn, moeite en mishandeling op een verdrijvingsvlak gekregen zodat er weer 2 banen berijdbaar waren, komt de popo, en die zet meteen die ene rijstrook weer af; veiligheid bladiebla; half DH verstopt tot een uurtje of half 10
![]()
Ach ja, shit happens heah, als er maar niemand achterop klapt
quote:
Wederantwoord : ik heb hier een kogel die je niet mag missen!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:38 schreef Salatrel het volgende:
stelletje droeftoeters van UPC die om 10:30 af bellen met een aanbieding voor eredivisielive die ik niet mag missen!
Ze bellen AF met een aanbieding.. ehhh..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:38 schreef Salatrel het volgende:
stelletje droeftoeters van UPC die om 10:30 af bellen met een aanbieding voor eredivisielive die ik niet mag missen!
Das toch ideaal, had ik op de brommer ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:08 schreef Sounddragon het volgende:
Eigenwijze k@t-alp, ik krijg het niet voor elkaar om de gasset zodanig gangbaar te maken dat hij vanzelf dicht gaat als je het gas los laat
Alles los gegooid, gasklepveer is strak zat, kabels redelijk gangbaar en vol met siliconenolie, greep en geleider helemaal joepie, maar als ik het allemaal in elkaar zet heeft 'ie cruise control; hoerrrrrrr![]()
Grapje eh?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Das toch ideaal, had ik op de brommer ook.
Heerlijk bij lange afstanden!
heeft er geen kont mee te maken, allang geprobeerd natuurlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:09 schreef Anne het volgende:
Toch maar de grips eraf dan.. Want sinds die erop zitten, heb ik dat volgens mij.
Met die eerste set trouwens niet, waar hadden we die vandaan?
ik persoonlijk heb er ook niet zo'n probleem mee, maar Anne dus wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Das toch ideaal, had ik op de brommer ook.
Heerlijk bij lange afstanden!
Nee eigenlijk niet.quote:
Wut? Je zegt zelf altijd dat het onveilig is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik persoonlijk heb er ook niet zo'n probleem mee, maar Anne dus wel.
De busa is de eerste waarik het niet heb en ik mis hetquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik persoonlijk heb er ook niet zo'n probleem mee, maar Anne dus wel.
Killswitch / Val-onderbrekerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Wut? Je zegt zelf altijd dat het onveilig is.
Leuk als ik val en hij staat nog in de versnelling...
Een val gaat meestal zo snel dat je geen tijd hebt om de killswitch überhaupt maar aan te raken.quote:
Daarom worden de meeste motoren nu ook uitgerust met een val-onderbreker.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Een val gaat meestal zo snel dat je geen tijd hebt om de killswitch überhaupt maar aan te raken.
Maar dat heeft de mijne dus nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:37 schreef lipjes het volgende:
[..]
Daarom worden de meeste motoren nu ook uitgerust met een val-onderbreker.
Dat kan, nu ga ik op mijn soes ook geen CC installeren, daarvoor rijd ik te weinig rechte stukken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar dat heeft de mijne dus niet. Dus daarom vind IK het gevaarlijk.
Hey, die vraag hadden wij ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:11 schreef lipjes het volgende:
Voor degene die nog kaarten voor de motorbeurs willen winnen
http://www.mag-nl.org/cms(...)g-motorbeurs-utrecht
Ja, ik doe daar ook nog een keer mee voor kaarten voor pa enzo.quote:
Is er dan niks meer veilig on the webz?quote:
Tuurlijk niet, maar wil het antwoord er ook wel vast bijgeven hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is er dan niks meer veilig on the webz?
Dingen die niet zo snuggere motorrijders doen!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:40 schreef BlackLining het volgende:
Zag laatst trouwens een filmpje van iemand die onvrijwillig afstapte. Probeerde hij de fiets weer recht te zetten, dacht er alleen niet aan om hem eerst uit te zetten
Fiets ging er op eigen houtje weer vandoor![]()
ALTIJD meteen uitzetten, a.s.a.p., je carbs lopen namelijk leeg, of je moet willen dat 'ie in de fik vliegtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:40 schreef BlackLining het volgende:
Zag laatst trouwens een filmpje van iemand die onvrijwillig afstapte. Probeerde hij de fiets weer recht te zetten, dacht er alleen niet aan om hem eerst uit te zetten
Fiets ging er op eigen houtje weer vandoor![]()
Lekker bezig, van het weekend eerst maar even de bandjes op spanning zetten en ketting een lik geven, olie ff checken maarja dat was nog goed toen ik hem opboktequote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:37 schreef Sounddragon het volgende:
Sow, Alpie is weer klaar; alles nagelopen, stekkercheck gedaan, CDI's gecheckt, bobines, kabels en bougies gecheckt, bandjes op spanning, olie gepeild, KVS check, accu weer opgeladen, voorvork weer recht gezet, carb/gashendel ellende gefikst, ketting gespannen en gesmeerd, achterspatbord ingekort, wat roestplekkies weggewerkt, en de remhendel een beetje verbouwd richting kleine handjes.
Anne kan weer lekker brommeren
aan de zijkant... Shark s900. was 220,-quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:08 schreef Sounddragon het volgende:
Bovenop? Dure helm of een goedkoopie?
Zou kunnen! Maar volgens mij is het serieus wel een klein beetje lastig hier in te breken.quote:
Tip: regenoverall.quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:57 schreef lipjes het volgende:
Volgens mij heb ik een nieuwe motorbroek nodig
Best lullig, zo op kantoor komen en geen andere broek hebben
[ afbeelding ]
Mwa, dit is pas de eerste keer dat ik daar last van heb eigenlijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tip: regenoverall.
die klotebroeken blijven toch altijd lekken.
Jij rijd gewoon niet in dit weer ?quote:
Ik heb juist nooit regen gehad met mijn rijlesquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:07 schreef Anne het volgende:
Mwah, niet echt, maar ik heb wel vaak zat met behoorlijke regen gereden. Met mijn rijlessen vooral.
Ik heb van September tot en met Maart rijlessen gehad, dus ik had meestal kutweerquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik heb juist nooit regen gehad met mijn rijles
Ik heb al 5 pakken versleten in mijn motorcarriére, en alle 5 de keren was dat de eerste plek waar de broek ging lekken. Je zou bijna denken dat dat toeval isquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:06 schreef lipjes het volgende:
Mwa, dit is pas de eerste keer dat ik daar last van heb eigenlijk
lol, grappig filmpje en die sjaak op 8:01 is zeker geniaalquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:40 schreef BlackLining het volgende:
Dit filmpje bedoelde ikEn dat het stukje op 08:01
http://www.skoften.net/index/video/falen_op_de_motorfiets
Krijg je ervan als je teveel wilt showen, en er vervolgens nog vanaf denkt te komen door meteen weer op te stappen
Misschien ook wel nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:27 schreef Anne het volgende:
Misschien is "je ding" wel te groot en zorgt die ervoor dat het daar wat sneller slijt.
Ik heb nog geen enkele eigen motorbroekquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb al 5 pakken versleten in mijn motorcarriére, en alle 5 de keren was dat de eerste plek waar de broek ging lekken. Je zou bijna denken dat dat toeval is
Wat draag je tegenwoordig dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele eigen motorbroek
Op de motorbeurs ga ik er wel 1 halen, maar voortaan gaat er een extra boxer + broek in mn tas
Ik heb met dit pak eigenlijk helemaal geen gezeik met de jas; alleen de broek is helemaal ruk. Ik heb nu gewoon een regenoverall gekocht, stap je met pak en al zó in.. ideaal.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:31 schreef Salatrel het volgende:
ik had juist natte mouwen toen ik mijn pak uittrok gisterende rest ging nog wel
maar goed dat pak is ook alweer van 2005 ofzo
Heb je geen kastje op je werk waar je dat gewoon kunt laten liggen voor het geval dát?quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele eigen motorbroek
Op de motorbeurs ga ik er wel 1 halen, maar voortaan gaat er een extra boxer + broek in mn tas
Jij zegt het.quote:
Oude motorbroek van mn broerquote:
Nee, helaas nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je geen kastje op je werk waar je dat gewoon kunt laten liggen voor het geval dát?
Vanochtend ook weer. Nog harder als gisterochtend.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:39 schreef Salatrel het volgende:
wel harde windstoten gisteren op de terugweg trouwens.... denk ga door de maastunnel ipv over de brienenoordis de maastunnel afgesloten
kon ik alsnog over de erasmusbrug
Banden lek?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:10 schreef lipjes het volgende:
Blijkbaar wordt het niet echt gewaardeerd dat ik mijn motor in het fietsenhok zet
quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:57 schreef lipjes het volgende:
Volgens mij heb ik een nieuwe motorbroek nodig
Best lullig, zo op kantoor komen en geen andere broek hebben
[ afbeelding ]
Hij is verbaal helemaal aan stukken gereten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Banden lek?
Punaises op je zadel?
Extra slot wat je niet kent?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij is verbaal helemaal aan stukken gereten.
In alle 3 de gevallen gaat er een aangifte naar de politie en naar de werkgever.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Banden lek?
Punaises op je zadel?
Extra slot wat je niet kent?
Haha, nee, bij mij komt het gewoon door regen op het zadelquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:24 schreef BlackLining het volgende:
[..].
Ik heb dat altijd omdat de regen vanaf mijn pak mijn broek instroomt. Broek is wel waterdicht, maar als het er van boven in komt helpt dat niet
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij is verbaal helemaal aan stukken gereten.
Nee, opflikkeren daarmeequote:Op woensdag 30 januari 2013 14:47 schreef Vrieskist het volgende:
Voor de doorrijders: Kans op sneeuw in weekeinde
Elfstedentocht it giet oan!quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:47 schreef Vrieskist het volgende:
Voor de doorrijders: Kans op sneeuw in weekeinde
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:47 schreef Vrieskist het volgende:
Voor de doorrijders: Kans op sneeuw in weekeinde
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:12 schreef Sounddragon het volgende:
Beetje natte sneeuw joh, kan geen kwaad, blijft misschien een nachtje liggen, en dan is het zondag weer pleite.. het kutte is dat ze dan weer een vers pak zout open trekken
Windsurfenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:17 schreef lipjes het volgende:
Zo te zien ga ik het vanmiddag droog houden
Alleen die wind
Ik ben gister weer opgestaptquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Windsurfen
Misschien heb ik morgen nog even de kans om een stukje te gaan rijden
Ik eergisteren. Was in mijn enthousiasme ook vergeten te tankenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik ben gister weer opgestapt
Straks alleen ff tanken
Die bui vliegt maar eens lekker over, ofzo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:47 schreef Vrieskist het volgende:
Voor de doorrijders: Kans op sneeuw in weekeinde
whalecumquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:06 schreef handboek het volgende:
goedenavond,
Ik stel me even voor, ik ben Sander en heb sinds 20 december mijn motorrijbewijs. Gelukkig dus net voor de nieuwe regeling. Ik rijd een kawasaki zzr600 op 25kw uit 1995. En ik hoop hier nog een flink aantal keer te posten.
[ afbeelding ]
Hey, zo één heb ik ook.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:06 schreef handboek het volgende:
goedenavond,
Ik stel me even voor, ik ben Sander en heb sinds 20 december mijn motorrijbewijs. Gelukkig dus net voor de nieuwe regeling. Ik rijd een kawasaki zzr600 op 25kw uit 1995. En ik hoop hier nog een flink aantal keer te posten.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |