Wel zonder stukjesquote:
quote:
Nee!quote:Op maandag 28 januari 2013 14:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Is het een beetje fatsoenlijk rijden daar in het zuiden?
Nu wel, vanochtend nietquote:Op maandag 28 januari 2013 14:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Laatst ook maar eens gedaan bij mij C1tje. Sinds de motor dat ik daar ineens aan denk eigenlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 15:24 schreef BlackLining het volgende:
Hehe, zal het zo zien.
Tering zeg, zat me af te vragen waarom de C1 van mijn ma een halve tank nodig had om naar Leiden te rijden, iets van 140km.
Bandenspanning maar even gecheckt, was 1.9 waar het 2.4 moest zijn
Heerlijk, lekker rondje boodschappies gedaan zonet, ik denk in totaal een km of 50 gereden ofzo, zonnebrilletje op, viziertje open, zomerhandschoentjes aan; helemaal goedquote:Op maandag 28 januari 2013 14:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Koop een fatsoenlijke bril, dan heb je nergens last van, zeikwijfquote:Op maandag 28 januari 2013 13:54 schreef Salatrel het volgende:
Nu de sneeuw weg is mag ik dan klagen over dat vieze winter zonnetje wat nu schijnt?
IK heb geen last van pekel.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:38 schreef einschtein het volgende:
Ook geen last van pekel?
Of geven jullie daar niet om?
alsof je op wen 11kw zit?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heerlijk, lekker rondje boodschappies gedaan zonet, ik denk in totaal een km of 50 gereden ofzo, zonnebrilletje op, viziertje open, zomerhandschoentjes aan; helemaal goed![]()
En me Db-killer mot eruit, klotegeluid
Alsof je op een standaard Tenèrè rijdt iddquote:
was te verwachtenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alsof je op een standaard Tenèrè rijdt idd
Ik wacht nog ff. Brommert is net lekker schoon ...quote:Op maandag 28 januari 2013 18:03 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben ook gaan rijden.
Godverdomme wat lekker weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |