Ok kewl, welterustenquote:Op maandag 28 januari 2013 02:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is een feit
Biertjes en vlees waren lekker, cross was mooi, tijd om de rukbunker in te duiken
Mja, kan ook niet zeggen dat ik me op mijn gemak voelde in de auto. Vooral op de provinciale wegen ging je gewoon langzaam zijwaarts van je rijstrook af op sommige stukkenquote:Op maandag 28 januari 2013 01:49 schreef Sounddragon het volgende:
Ijzel is een prima reden om niet te gaan rijden. Ijsbaan is ijsbaan.
Ghi, prima reden om op de brommer in zo'n situatie door de bermen te rijden, moet ie wel kunnen natuurlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 02:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, kan ook niet zeggen dat ik me op mijn gemak voelde in de auto. Vooral op de provinciale wegen ging je gewoon langzaam zijwaarts van je rijstrook af op sommige stukkenBijzonder irritant.
En dan had ik zelfs nog even overwogen om op de motor te stappen vanavondMorgenochtend maar weer eens kijken.
De laatste keer dat ik met de Bandit in de berm gereden heb ging dat niet geheel vlekkeloosquote:Op maandag 28 januari 2013 02:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ghi, prima reden om op de brommer in zo'n situatie door de bermen te rijden, moet ie wel kunnen natuurlijk![]()
Als ik jou was liet ik hem morgen lekker een dagje staan; ijzel zie je niet he, voor je deur kan prima zijn, en de volgende bocht kun je plat op je smoel gaan. Ik zou het lekker niet doen
Whehe, volgens mij hebben we daar foto's van gezien.quote:Op maandag 28 januari 2013 02:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met de Bandit in de berm gereden heb ging dat niet geheel vlekkeloos
Volgens mij hebben we daar ook beelden van gezienquote:Op maandag 28 januari 2013 02:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, volgens mij hebben we daar foto's van gezien.![]()
De laatste keer dat ik ergens door de berm reed werd Anne een beetje nat
Ja heb er toch wel spijt bvan dat ik dat vandaag niet heb gedaanquote:Op maandag 28 januari 2013 10:30 schreef Saninl het volgende:
Nou, ik woon in het zuiden des lands (Brabant) en zit er toch aan te denken de tweewieler zometeen van de druppellader af te halen...
quote:Op maandag 28 januari 2013 06:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we daar ook beelden van gezien
Uhhuhquote:Op maandag 28 januari 2013 06:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we daar ook beelden van gezien
Dat kan wel eens kloppen jaquote:Op maandag 28 januari 2013 02:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, volgens mij hebben we daar foto's van gezien.![]()
De laatste keer dat ik ergens door de berm reed werd Anne een beetje nat
Die verblindende lage zon? ja hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 13:54 schreef Salatrel het volgende:
Nu de sneeuw weg is mag ik dan klagen over dat vieze winter zonnetje wat nu schijnt?
Gewoon je vizier afplakkenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:57 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Die verblindende lage zon? ja hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |