Zo'n 640je kost de wereld niet toch? 3 roodjes ofzo? of issie nieuw?quote:
3500, niet dat ik dat heb...quote:Op zondag 27 januari 2013 15:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zo'n 640je kost de wereld niet toch? 3 roodjes ofzo? of issie nieuw?
Ligt eraan wat je ermee uitspookt natuurlijk. Ik hoor en lees overal dat ze nogal slijtage gevoelig zijn qua blok, dus ja, je moet er een beetje rustig aan mee doen denk ik. Honda's gaan ook kapoet van raggenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
3500, niet dat ik dat heb...
Maar die waren kwalitatief toch ook niet geweldig?
Nou ben ik niet zo'n ragger. Ik wil kunnen toeren en gewoon rustig aan een beetje door een weiland oid kunnen rijden.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je ermee uitspookt natuurlijk. Ik hoor en lees overal dat ze nogal slijtage gevoelig zijn qua blok, dus ja, je moet er een beetje rustig aan mee doen denk ik. Honda's gaan ook kapoet van raggen
Hehe, door een weiland rijden gaat niet rustig; offroad is het meestal; gang is allesquote:Op zondag 27 januari 2013 15:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou ben ik niet zo'n ragger. Ik wil kunnen toeren en gewoon rustig aan een beetje door een weiland oid kunnen rijden.
Achterwiel ingravenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:30 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind die smoel met die 2 lampies onder de kuip zoooooo vreselijk baas heah![]()
Ja, heb ik op de Maasvlakte ook eens gedaan, gewoon omdat het stoer staat; aan komen rijden, balanceren, voorrem erop, gas en koppeling los VROOOAAAP! en dan relaxed afstappenquote:
Fixedquote:
Ja, uit '93 dus, mag je eerst lekker alle vastgekoekte keerringen en lagers gaan vervangen. Veel plezierquote:
ik weet nog dat je op een gegeven moment bandits nieuw kon kopen voor 5999quote:Op zondag 27 januari 2013 15:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, uit '93 dus, mag je eerst lekker alle vastgekoekte keerringen en lagers gaan vervangen. Veel plezier
Ik vind dit wel een hele mooie naked trouwens![]()
[ afbeelding ]
Ik heb de mijne destijds gekocht voor 1500. 16 jaar oud en 68.000 op de klok. Hij zit nu aan de 90.000, ben benieuwd wat ze nog waard zijn als de ze klok een keer rond geweest zijn.. Maar je leest wel verhalen over deze dingen dat ze de klok twee keer rond gaan. Ze staan erom bekend dat het motorblok nog eeuwig doorgaat terwijl de rest van de fiets al de grond in gerot is..quote:Op zondag 27 januari 2013 15:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik weet nog dat je op een gegeven moment bandits nieuw kon kopen voor 5999
600'jes I presumequote:Op zondag 27 januari 2013 15:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik weet nog dat je op een gegeven moment bandits nieuw kon kopen voor 5999
Da's idd een koopie danquote:Op zondag 27 januari 2013 16:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
650n of met halve kuip. De naked 1250 was 6999
Ook zo'n gevalletje, als ik het geld had...quote:Op zondag 27 januari 2013 16:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's idd een koopie dan![]()
Helaas zie je dat niet terug in de tweedehands prijzen.
Die rode KLE500 is een 2-pitter.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zwaar foute kleur, en éénpitter maken het een incourante brommer denk ik.
Liggen ws alleen iets andere nokken in, misschien andere carbs, en dawastquote:Op zondag 27 januari 2013 17:29 schreef JK het volgende:
[..]
Die rode KLE500 is een 2-pitter.
Zit gewoon hetzelfde blok onder als een ER-5, GPZ500, EX-500, EN-500... alleen dan ietsje minder topvermogen. De variant die ze in de GPZ500 hebben gegooid hebben ze de meeste power gegeven, daar komt een 60pk uit. Uit de rest +/- 50pk op de kruk.
Maar de grond is nog koud, neerslag bevriest nog ongeveer als het neer komt..quote:Op zondag 27 januari 2013 20:04 schreef Salatrel het volgende:
Ik zie vanuit de trein nog allemaal strooiwagens rijden... Hou op met me hoor. Mijn foton geeft aan dat het +5 is buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |