Banden lek?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:10 schreef lipjes het volgende:
Blijkbaar wordt het niet echt gewaardeerd dat ik mijn motor in het fietsenhok zet
quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:57 schreef lipjes het volgende:
Volgens mij heb ik een nieuwe motorbroek nodig
Best lullig, zo op kantoor komen en geen andere broek hebben
[ afbeelding ]
Hij is verbaal helemaal aan stukken gereten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Banden lek?
Punaises op je zadel?
Extra slot wat je niet kent?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij is verbaal helemaal aan stukken gereten.
In alle 3 de gevallen gaat er een aangifte naar de politie en naar de werkgever.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Banden lek?
Punaises op je zadel?
Extra slot wat je niet kent?
Haha, nee, bij mij komt het gewoon door regen op het zadelquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:24 schreef BlackLining het volgende:
[..].
Ik heb dat altijd omdat de regen vanaf mijn pak mijn broek instroomt. Broek is wel waterdicht, maar als het er van boven in komt helpt dat niet
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij is verbaal helemaal aan stukken gereten.
Nee, opflikkeren daarmeequote:Op woensdag 30 januari 2013 14:47 schreef Vrieskist het volgende:
Voor de doorrijders: Kans op sneeuw in weekeinde
Elfstedentocht it giet oan!quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:47 schreef Vrieskist het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:47 schreef Vrieskist het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:12 schreef Sounddragon het volgende:
Beetje natte sneeuw joh, kan geen kwaad, blijft misschien een nachtje liggen, en dan is het zondag weer pleite.. het kutte is dat ze dan weer een vers pak zout open trekken
Windsurfenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:17 schreef lipjes het volgende:
Zo te zien ga ik het vanmiddag droog houden
Alleen die wind
Ik ben gister weer opgestaptquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Windsurfen
Misschien heb ik morgen nog even de kans om een stukje te gaan rijden
Ik eergisteren. Was in mijn enthousiasme ook vergeten te tankenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik ben gister weer opgestapt
Straks alleen ff tanken
Die bui vliegt maar eens lekker over, ofzo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:47 schreef Vrieskist het volgende:
whalecumquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:06 schreef handboek het volgende:
goedenavond,
Ik stel me even voor, ik ben Sander en heb sinds 20 december mijn motorrijbewijs. Gelukkig dus net voor de nieuwe regeling. Ik rijd een kawasaki zzr600 op 25kw uit 1995. En ik hoop hier nog een flink aantal keer te posten.
[ afbeelding ]
Hey, zo één heb ik ook.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:06 schreef handboek het volgende:
goedenavond,
Ik stel me even voor, ik ben Sander en heb sinds 20 december mijn motorrijbewijs. Gelukkig dus net voor de nieuwe regeling. Ik rijd een kawasaki zzr600 op 25kw uit 1995. En ik hoop hier nog een flink aantal keer te posten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |