Tip: regenoverall.quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:57 schreef lipjes het volgende:
Volgens mij heb ik een nieuwe motorbroek nodig
Best lullig, zo op kantoor komen en geen andere broek hebben
[ afbeelding ]
Mwa, dit is pas de eerste keer dat ik daar last van heb eigenlijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tip: regenoverall.
die klotebroeken blijven toch altijd lekken.
Jij rijd gewoon niet in dit weer ?quote:
Ik heb juist nooit regen gehad met mijn rijlesquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:07 schreef Anne het volgende:
Mwah, niet echt, maar ik heb wel vaak zat met behoorlijke regen gereden. Met mijn rijlessen vooral.
Ik heb van September tot en met Maart rijlessen gehad, dus ik had meestal kutweerquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik heb juist nooit regen gehad met mijn rijles
Ik heb al 5 pakken versleten in mijn motorcarriére, en alle 5 de keren was dat de eerste plek waar de broek ging lekken. Je zou bijna denken dat dat toeval isquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:06 schreef lipjes het volgende:
Mwa, dit is pas de eerste keer dat ik daar last van heb eigenlijk
lol, grappig filmpje en die sjaak op 8:01 is zeker geniaalquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:40 schreef BlackLining het volgende:
Dit filmpje bedoelde ikEn dat het stukje op 08:01
http://www.skoften.net/index/video/falen_op_de_motorfiets
Krijg je ervan als je teveel wilt showen, en er vervolgens nog vanaf denkt te komen door meteen weer op te stappen
Misschien ook wel nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:27 schreef Anne het volgende:
Misschien is "je ding" wel te groot en zorgt die ervoor dat het daar wat sneller slijt.
Ik heb nog geen enkele eigen motorbroekquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb al 5 pakken versleten in mijn motorcarriére, en alle 5 de keren was dat de eerste plek waar de broek ging lekken. Je zou bijna denken dat dat toeval is
Wat draag je tegenwoordig dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele eigen motorbroek
Op de motorbeurs ga ik er wel 1 halen, maar voortaan gaat er een extra boxer + broek in mn tas
Ik heb met dit pak eigenlijk helemaal geen gezeik met de jas; alleen de broek is helemaal ruk. Ik heb nu gewoon een regenoverall gekocht, stap je met pak en al zó in.. ideaal.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:31 schreef Salatrel het volgende:
ik had juist natte mouwen toen ik mijn pak uittrok gisterende rest ging nog wel
maar goed dat pak is ook alweer van 2005 ofzo
Heb je geen kastje op je werk waar je dat gewoon kunt laten liggen voor het geval dát?quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele eigen motorbroek
Op de motorbeurs ga ik er wel 1 halen, maar voortaan gaat er een extra boxer + broek in mn tas
Jij zegt het.quote:
Oude motorbroek van mn broerquote:
Nee, helaas nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je geen kastje op je werk waar je dat gewoon kunt laten liggen voor het geval dát?
Vanochtend ook weer. Nog harder als gisterochtend.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:39 schreef Salatrel het volgende:
wel harde windstoten gisteren op de terugweg trouwens.... denk ga door de maastunnel ipv over de brienenoordis de maastunnel afgesloten
kon ik alsnog over de erasmusbrug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |