Hey, die vraag hadden wij ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:11 schreef lipjes het volgende:
Voor degene die nog kaarten voor de motorbeurs willen winnen
http://www.mag-nl.org/cms(...)g-motorbeurs-utrecht
Ja, ik doe daar ook nog een keer mee voor kaarten voor pa enzo.quote:
Is er dan niks meer veilig on the webz?quote:
Tuurlijk niet, maar wil het antwoord er ook wel vast bijgeven hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is er dan niks meer veilig on the webz?
Dingen die niet zo snuggere motorrijders doen!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:40 schreef BlackLining het volgende:
Zag laatst trouwens een filmpje van iemand die onvrijwillig afstapte. Probeerde hij de fiets weer recht te zetten, dacht er alleen niet aan om hem eerst uit te zetten
Fiets ging er op eigen houtje weer vandoor![]()
ALTIJD meteen uitzetten, a.s.a.p., je carbs lopen namelijk leeg, of je moet willen dat 'ie in de fik vliegtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:40 schreef BlackLining het volgende:
Zag laatst trouwens een filmpje van iemand die onvrijwillig afstapte. Probeerde hij de fiets weer recht te zetten, dacht er alleen niet aan om hem eerst uit te zetten
Fiets ging er op eigen houtje weer vandoor![]()
Lekker bezig, van het weekend eerst maar even de bandjes op spanning zetten en ketting een lik geven, olie ff checken maarja dat was nog goed toen ik hem opboktequote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:37 schreef Sounddragon het volgende:
Sow, Alpie is weer klaar; alles nagelopen, stekkercheck gedaan, CDI's gecheckt, bobines, kabels en bougies gecheckt, bandjes op spanning, olie gepeild, KVS check, accu weer opgeladen, voorvork weer recht gezet, carb/gashendel ellende gefikst, ketting gespannen en gesmeerd, achterspatbord ingekort, wat roestplekkies weggewerkt, en de remhendel een beetje verbouwd richting kleine handjes.
Anne kan weer lekker brommeren
aan de zijkant... Shark s900. was 220,-quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:08 schreef Sounddragon het volgende:
Bovenop? Dure helm of een goedkoopie?
Zou kunnen! Maar volgens mij is het serieus wel een klein beetje lastig hier in te breken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |