Wat betreft dat laatste ben ik het met je eens ja. De Bonneville kreeg in '08 injectie, en dat stopten ze dan in carb-behuizingquote:Op zondag 27 januari 2013 14:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eensch, maar dan wel gewoon uit 1950, en poetsen en in de hoek van de kamer zetten voor het mooi. Geen 2012 50's replica achtige wannabe dingen met veel te moderne techniek, da's nep.
Die w800 is wel tof hoor. Zelfs met een trommelremquote:Op zondag 27 januari 2013 14:18 schreef KneusTeun het volgende:
als het niet belasting vrij is dan is het ook geen klassieker, die nieuwe retro modellen zijn 99% van de gevallen lelijk of zielloos. Zou wel de nieuwe CB1100 willen proberen.
Da's idd wel héél triest, maja, een classic look-a-like bouwen met een injectieblok erin is ook weer geen porum natuurlijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat betreft dat laatste ben ik het met je eens ja. De Bonneville kreeg in '08 injectie, en dat stopten ze dan in carb-behuizing
wat een hokquote:Op zondag 27 januari 2013 14:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's idd wel héél triest, maja, een classic look-a-like bouwen met een injectieblok erin is ook weer geen porum natuurlijk.
Vind ik net deze: Klikkie, wat de neuck is daar nou weer de bedoeling van?
Wel uit 1993quote:Op zondag 27 januari 2013 14:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"If something is too good to be true, it usually is"
Zwaar foute kleur, en éénpitter maken het een incourante brommer denk ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"If something is too good to be true, it usually is"
rood is toch sneller?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zwaar foute kleur, en éénpitter maken het een incourante brommer denk ik.
Ik vind dit wel een leuk dingegie, uitlaat maken we dan zelf wel dubbel
Ik vind hem wel wat hebbenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's idd wel héél triest, maja, een classic look-a-like bouwen met een injectieblok erin is ook weer geen porum natuurlijk.
Vind ik net deze: Klikkie, wat de neuck is daar nou weer de bedoeling van?
Ik zei ook niet dat ik het lelijk vind, maar ik snap de bandenkeuze niet helemaal op een koppelbak waarop je niet kunt staan, en op asfalt is het volgens mij bloedlink met die kutnoppenquote:
Ouwe K's aan het kijken?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:44 schreef Yreal het volgende:
Ik zie soms bmw's te koop staan met kmstanden dat ik denk, wie de fuck gaat daar serieus nog 3000 euro voor betalen?![]()
130.000 is de hoogste die ik tot nu heb gezien
http://www.motoroccasion.nl/motoren/1061177/bmw-r-850-gs.htmlquote:Op zondag 27 januari 2013 14:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ouwe K's aan het kijken?die kunnen makkelijk 300K hebben hoor, dus 130K is net aan ingereden
Blijkbaar kunnen ze dat, en het is een handelaar, dus er zal best nog wat vanaf te kletsen zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 14:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
http://www.motoroccasion.nl/motoren/1061177/bmw-r-850-gs.html
R850GS uit 1999 met 145k op de teller voor 2999
Toch lijkt het mij geen lekker idee om iets te kopen met zoveel kmquote:Op zondag 27 januari 2013 14:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen ze dat, en het is een handelaar, dus er zal best nog wat vanaf te kletsen zijn
Da's al een HEEL stuk beterquote:Op zondag 27 januari 2013 14:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee
Deze is ook wel sexy trouwens
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |