Neeeee man, syssemtrie is dé shitquote:Op maandag 28 januari 2013 19:00 schreef Salatrel het volgende:
Een enkele pijp lijkt me ook wel mooi
Voor wat dan ?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:34 schreef Vrieskist het volgende:
Waarschijnlijk ga ik mijn bandit inruilen voor iets anders, dus ik hou hem graag pekelvrij
Die jonge heeft toch geld zat.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neeeee man, syssemtrie is dé shit![]()
Wel duur als je wilt upgraden, maar OK, dan héb je wel wat
[..]
Voor wat dan ?
Ach het veranderd nogal de laatste tijd twijfelde eerst over een tweede fiets naast mijn bandit een K75 of Div 900. Maar momenteel denk ik aan inruilen voor een v-strom 650.quote:
Oubolligquote:
Al op gereden? of vind je hem mooi op een plaatje?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ach het veranderd nogal de laatste tijd twijfelde eerst over een tweede fiets naast mijn bandit een K75 of Div 900. Maar momenteel denk ik aan inruilen voor een v-strom 650.
#YOLOquote:Op maandag 28 januari 2013 20:13 schreef Sounddragon het volgende:
Blijkbaar, als je doodleuk met je nieuwe brommert door de sneeuw en het zout gaat tuffen. Dan kan een uitlaatje er ook wel vanaf. Daarbij zijn titanium en carbon een stuk minder pekel gevoelig, en dus prima te verantwoorden
Nog niet op gereden, ben van plan komend weekend te gaan kijken. Daarnaast vind ik de v-strom er goed uit zienquote:Op maandag 28 januari 2013 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oubollig
[..]
Al op gereden? of vind je hem mooi op een plaatje?
Je hebt eigenlijk toch al gewoon 1 pijp?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:00 schreef Salatrel het volgende:
Een enkele pijp lijkt me ook wel mooi
ssssssshhhhhquote:Op maandag 28 januari 2013 21:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk toch al gewoon 1 pijp?
Proost dan maar weer?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:23 schreef BlackLining het volgende:
Veel gedaan gekregen vandaa en eindelijk de motor weer eens uitgelaten
Goed moment om een Leffe Royale open te trekken
Leffe Royale is wel een lekker biertje iddquote:Op maandag 28 januari 2013 22:23 schreef BlackLining het volgende:
Veel gedaan gekregen vandaa en eindelijk de motor weer eens uitgelaten
Goed moment om een Leffe Royale open te trekken
Ja, inderdaadquote:Op maandag 28 januari 2013 22:44 schreef lipjes het volgende:
Hier thuis trouwens even besproken ja thuiswonend he
Indien er interesse in is, wil ik wel ergens in april oid een rit organiseren, inclusief BBQ dan.
Tevens, hopen dat die wind gaat liggen, wil morgen met de motor!
Proost jaquote:
Zeker, helaas had ik er maar 1quote:Op maandag 28 januari 2013 22:32 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Leffe Royale is wel een lekker biertje idd
Volgens mij wilde Mickeys rond die tijd iets vergelijkbaars organiseren..quote:Op maandag 28 januari 2013 22:44 schreef lipjes het volgende:
Hier thuis trouwens even besproken ja thuiswonend he
Indien er interesse in is, wil ik wel ergens in april oid een rit organiseren, inclusief BBQ dan.
Tevens, hopen dat die wind gaat liggen, wil morgen met de motor!
And that's a factquote:
Ruiken en proevenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:50 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Nog niet op gereden, ben van plan komend weekend te gaan kijken. Daarnaast vind ik de v-strom er goed uit zien
Leeft die nog?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Mickeys rond die tijd iets vergelijkbaars organiseren..
moah, nog geen moment spijt gehad hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 23:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ruiken en proevenkeep your cool, en koop niet het eerste ding waar je op rijdt
die heeft daar volgens mij geen tijd meer voor, door d'r nieuwe werkquote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Sowieso een mooiweer rijder toch? Dan zou ik nu ook niet op allerlei fora rondhangenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:03 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
moah, nog geen moment spijt gehad hoor![]()
[..]
die heeft daar volgens mij geen tijd meer voor, door d'r nieuwe werk
las zoiets op MF iig
Mooiweer, rechtdoor, you name itquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Sowieso een mooiweer rijder toch? Dan zou ik nu ook niet op allerlei fora rondhangen![]()
Was hier en daar toch nog knap glad vanmiddag..
Ik heb naast mijn Bandit alleen op de CB250 en ER-6n van mijn rijschool gereden, toch ook wel blij met mijn keuze nuAl was die CB250 toch wel een erg lekkere lichte smijtfiets, zolang je niet harder dan 100 gaat
Je hoeft ze ook niet weg te doen toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:16 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb vanmiddag besloten dat ik toch maar de Anakee set eronder ga gooien op korte termijn, want ondanks het feit dat de Heidenau nog niet op is, is hij zó vierkant inmiddels dat het me verbaast dat hij nog omflikkert zonder standaard, en dat rijdt ook voor geen meter in de bochten. ik heb nog 3 mm in het midden en de noppen aan de zijkanten zijn nog ruim een cm denk ik
![]()
Zonde, maar dat krijg je als je wekenlang 1000 km per week snelweg gaat rijden
Wat dan? boven mijn bed hangen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je hoeft ze ook niet weg te doen toch?
ohw oke dacht dat je ze zelf wisselden, en dan keertje raggen ergens in de drek ofzo zet je die oude er onderquote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat dan? boven mijn bed hangen?Ik ga over een paar maanden als de Nieuwe weer oppie is heus niet dat vierkante ding weer terug zetten, kost me dan weer 25¤ om over te zetten en te balanceren, en waarom? om me dan weer te ergeren aan het bochtengedrag?
![]()
Gaat gewoon de rubberberg op; die 8000km snelweg waren goed betaald; voor 115 EYPO ligt er weer een nieuwe om.. met een beetje mazzel kom ik deze zomer door met de Anakee's, en dan van het najaar weer een frisse Heidenau achter voor de winter; prima planning
Neh, ook daar is hij al niet meer voor geschikt; in de sneeuw heeft 'ie op zich nog wel grip, maar ik denk dat een nieuwe Anakee het inmiddels net zo goed of beter doet, en dan heeft het geen nut meer om door te rijden. Rijdt echt kut zo; hij wil niet lekker meer de bocht in vallen op lage snelheden, dat geeft niet echt vertrouwen. Pas geleden reed ik mijn steppie nog aan bonken op een rotonde, maar toch voelde het niet lekker meer. Weg met dat ding; ik wil tijdens het rijden geen rekening moeten houden met de gesteldheid van mijn banden; moet gewoon goed zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
ohw oke dacht dat je ze zelf wisselden, en dan keertje raggen ergens in de drek ofzo zet je die oude er onder
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 02:18 schreef Sounddragon het volgende:
Nieuwe bandjes rijden altijd zoooooo lekker he
Ben ook bezig met dat proces. Zit nu nog diagonaal op de bank...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:02 schreef Geerd het volgende:
Hehe idd, maja mooi geweest weer even horizontaal.
Goed advies, al heb ik mijn huidige Bandit wel meteen gekocht hahaquote:Op maandag 28 januari 2013 23:57 schreef Sounddragon het volgende:
Ruiken en proevenkeep your cool, en koop niet het eerste ding waar je op rijdt
Ik heb d'r even een DM gestuurd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:03 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
moah, nog geen moment spijt gehad hoor![]()
[..]
die heeft daar volgens mij geen tijd meer voor, door d'r nieuwe werk
las zoiets op MF iig
Dan wacht ik het af.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Iedereen vrolijk naar hem gezwaaid enzoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:57 schreef Sounddragon het volgende:
Dan heeft ie een hoop nieuwe vrienden gemaakt vanmorgen
Ja dat is het riskante.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:15 schreef Sounddragon het volgende:
Zo heb ik een keertje met een zwaar transport combi halverwege de Utrechtse Baan (A12 stad uit) in Den Haag stil gestaan om half 7 in de ochtend; 2 baans, en ik kon geen kant meer opDing met veel pijn, moeite en mishandeling op een verdrijvingsvlak gekregen zodat er weer 2 banen berijdbaar waren, komt de popo, en die zet meteen die ene rijstrook weer af; veiligheid bladiebla; half DH verstopt tot een uurtje of half 10
![]()
Ach ja, shit happens heah, als er maar niemand achterop klapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |