Neeeee man, syssemtrie is dé shitquote:Op maandag 28 januari 2013 19:00 schreef Salatrel het volgende:
Een enkele pijp lijkt me ook wel mooi
Voor wat dan ?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:34 schreef Vrieskist het volgende:
Waarschijnlijk ga ik mijn bandit inruilen voor iets anders, dus ik hou hem graag pekelvrij
Die jonge heeft toch geld zat.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neeeee man, syssemtrie is dé shit![]()
Wel duur als je wilt upgraden, maar OK, dan héb je wel wat
[..]
Voor wat dan ?
Ach het veranderd nogal de laatste tijd twijfelde eerst over een tweede fiets naast mijn bandit een K75 of Div 900. Maar momenteel denk ik aan inruilen voor een v-strom 650.quote:
Oubolligquote:
Al op gereden? of vind je hem mooi op een plaatje?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ach het veranderd nogal de laatste tijd twijfelde eerst over een tweede fiets naast mijn bandit een K75 of Div 900. Maar momenteel denk ik aan inruilen voor een v-strom 650.
#YOLOquote:Op maandag 28 januari 2013 20:13 schreef Sounddragon het volgende:
Blijkbaar, als je doodleuk met je nieuwe brommert door de sneeuw en het zout gaat tuffen. Dan kan een uitlaatje er ook wel vanaf. Daarbij zijn titanium en carbon een stuk minder pekel gevoelig, en dus prima te verantwoorden
Nog niet op gereden, ben van plan komend weekend te gaan kijken. Daarnaast vind ik de v-strom er goed uit zienquote:Op maandag 28 januari 2013 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oubollig
[..]
Al op gereden? of vind je hem mooi op een plaatje?
Je hebt eigenlijk toch al gewoon 1 pijp?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:00 schreef Salatrel het volgende:
Een enkele pijp lijkt me ook wel mooi
ssssssshhhhhquote:Op maandag 28 januari 2013 21:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk toch al gewoon 1 pijp?
Proost dan maar weer?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:23 schreef BlackLining het volgende:
Veel gedaan gekregen vandaa en eindelijk de motor weer eens uitgelaten
Goed moment om een Leffe Royale open te trekken
Leffe Royale is wel een lekker biertje iddquote:Op maandag 28 januari 2013 22:23 schreef BlackLining het volgende:
Veel gedaan gekregen vandaa en eindelijk de motor weer eens uitgelaten
Goed moment om een Leffe Royale open te trekken
Ja, inderdaadquote:Op maandag 28 januari 2013 22:44 schreef lipjes het volgende:
Hier thuis trouwens even besproken ja thuiswonend he
Indien er interesse in is, wil ik wel ergens in april oid een rit organiseren, inclusief BBQ dan.
Tevens, hopen dat die wind gaat liggen, wil morgen met de motor!
Proost jaquote:
Zeker, helaas had ik er maar 1quote:Op maandag 28 januari 2013 22:32 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Leffe Royale is wel een lekker biertje idd
Volgens mij wilde Mickeys rond die tijd iets vergelijkbaars organiseren..quote:Op maandag 28 januari 2013 22:44 schreef lipjes het volgende:
Hier thuis trouwens even besproken ja thuiswonend he
Indien er interesse in is, wil ik wel ergens in april oid een rit organiseren, inclusief BBQ dan.
Tevens, hopen dat die wind gaat liggen, wil morgen met de motor!
And that's a factquote:
Ruiken en proevenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:50 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Nog niet op gereden, ben van plan komend weekend te gaan kijken. Daarnaast vind ik de v-strom er goed uit zien
Leeft die nog?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Mickeys rond die tijd iets vergelijkbaars organiseren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |