quote:What sick ridiculous puppets we are, and what gross little stage we dance on. What fun we have dancing and fucking. Not a care in the world. Not knowing that we are nothing. We are not what was intended.
Die heeft sowieso een luier.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:05 schreef Tem het volgende:
Misschien kunnen ze dan samen met golfer naar P&W later die avond.
Misschien eens opperen in de DWDD SC.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:05 schreef Specularium het volgende:
Maar zo'n meet zou dit jaar best wel kunnen.
Alleen heeft iedereen smoesjes waarom niet.
quote:De toegangsprijs is ¤ 11,50 per persoon, inclusief tweejarig VARA-lidmaatschap. U ontvangt dan óók nog in de studio, als welkomstcadeau, een VARA-cafébon! Deze is de avond van uw bezoek direct in te wisselen voor een hapje of klein flesje wijn in het Mediacafé. Met het bestellen gaat u ook akkoord met het aangaan van het VARA-lidmaatschap voor 2 jaar tot wederopzegging.
Wat heeft ie nu weer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heeft ie nu weer?Hij zit vaak verkeerd met zijn weersvoorspellingen. Wanneer gaat hij een keer met pensioen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Ik ben een jungle neger uit Guinee-Bissau.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:09 schreef Kentoet het volgende:
Ik kende een neger die Jelle heet. Ben jij ook een negerachtige?
Ik ben ook 10% procent Turk. Ben van alle markten thuis.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:23 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij ben jij gewoon zo'n vuige Turk.
Ok, ik snapte die 10% niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Voorouder was een Turk. Nee, geintje. Ik ben een Berber, vroeger ook wel Moren genoemd.
Ik heb het gegoogled, die dingen bestaan echtquote:
Een heel kleine greep van de geschiedenis van mijn voorouders. Kan er veel over vertellen, maar ben vandaag niet heel fris. Heb geen zin om daar heel uitgebreid over uit te weiden. In Spanje heb je nog veel cultureel erfgoed (paleizen, moskeeën en andere Moorse architectuur) staan.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:13 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ok, ik snapte die 10% niet.
[..]
Ik heb het gegoogled, die dingen bestaan echt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Andre_Hazesquote:Op zondag 27 januari 2013 19:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Een heel kleine greep van de geschiedenis van mijn voorouders. Kan er veel over vertellen, maar ben vandaag niet heel fris. Heb geen zin om daar heel uitgebreid over uit te weiden. In Spanje heb je nog veel cultureel erfgoed (paleizen, moskeeën en andere Moorse architectuur) staan.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sjosjenq_I
http://nl.wikipedia.org/wiki/Moren
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tarik_ibn_Zijad
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slag_bij_Guadalete
http://nl.wikipedia.org/wiki/Reconquista_(Spanje)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Berbers
Hier nog 2 bekende Moren. Masinissa leefde ten tijde van Hannibal Barkas en de Punische oorlogen. Hollywood en Vin Diesel gaan over Hannibal Barkas een trilogie maken. Gaat over een paar jaar in de bioscopen draaien.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Andre_Hazes
Je kon ze ooit winnen via FOK!.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:13 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik heb het gegoogled, die dingen bestaan echt
Joh.quote:
quote:TLC richt zich met name op vrouwen in de leeftijdscategorie tussen de 25 en 39 jaar.
Ik zit Rob te kijken, weet nooit zo goed wat ik er van moet vinden.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:47 schreef Kentoet het volgende:
Alleen op zondagavond is kut natuurlijk, zo zonder sbs
Je vergeet Less nog....quote:Op zondag 27 januari 2013 19:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hier nog 2 bekende Moren. Masinissa leefde ten tijde van Hannibal Barkas en de Punische oorlogen. Hollywood en Vin Diesel gaan over Hannibal Barkas een trilogie maken. Gaat over een paar jaar in de bioscopen draaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prins Pils.quote:Een toespraak van koningin Beatrix vanuit Huis ten Bosch wordt vanavond uitgezonden op radio en televisie. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst bekendgemaakt.
Over de inhoud is nog niets bekendgemaakt, maar vermoedelijk maakt de koningin haar aftreden bekend.
De toespraak is eerder vandaag opgenomen en tot na het moment van uitzenden worden geen mededelingen gedaan. De letterlijke tekst wordt na de uitzending op de website koninklijkhuis.nl geplaatst.
nos.nl
Leg maar eens uit.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je moet niet met 'm praten jongen.
Ach, ja. Ik praat met veel mensen, alleen de extremisten zoals Dr Nikita laat ik het liefst links liggen. Specularium is op zich een beste kerel.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je moet niet met 'm praten jongen.
Zijn intenties zijn onzuiver broeder. Wees waakzaam. Hij lacht met je mee in je gezicht, maar steekt zo een dolk in je rug.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:31 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ach, ja. Ik praat met veel mensen, alleen de extremisten zoals Dr Nikita laat ik het liefst links liggen. Specularium is op zich een beste kerel.
Kijk, ergens heb ik wel weer respect voor deze duidelijkheid.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zijn intenties zijn onzuiver broeder. Wees waakzaam. Hij lacht met je mee in je gezicht, maar steekt zo een dolk in je rug.
Ik ken zijn standpunten, maar kan er mee leven. Hij is niet zo extreem als die draak Nikita. Wat een xenofobisch gedrocht is dat wicht.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zijn intenties zijn onzuiver broeder. Wees waakzaam. Hij lacht met je mee in je gezicht, maar steekt zo een dolk in je rug.
Je hebt extreem slecht en slecht, dat klopt. Het blijft echter slecht.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:35 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik ken zijn standpunten, maar kan er mee leven. Hij is niet zo extreem als die draak Nikita. Wat een xenofobisch gedrocht is dat wicht.
Op zich kan ik het met veel mensen goed vinden, alleen als het in de buurt komt van de opvattingen van Nikita, dan neem ik afstand.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt extreem slecht en slecht, dat klopt. Het blijft echter slecht.
Het is aan jezelf om het te bepalen. Ik waarschuw slechts.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Op zich kan ik het met veel mensen goed vinden, alleen als het in de buurt komt van de opvattingen van Nikita, dan neem ik afstand.
Daarom durf ik er wel 100 euro op in te zetten dat jij totaal niet leuk bent in de omgang.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is aan jezelf om het te bepalen. Ik waarschuw slechts.
Gaarne. Easy money for me.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom durf ik er wel 100 euro op in te zetten dat jij totaal niet leuk bent in de omgang.
Haha, bedankt. Ik ken veel users redelijk goed. Specularium heeft opvattingen waar wij heel anders over denken, maar ik denk niet dat hij slecht is. Nikita daarentegen is een heel andere verhaal.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is aan jezelf om het te bepalen. Ik waarschuw slechts.
Vroeger welquote:Op maandag 28 januari 2013 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom durf ik er wel 100 euro op in te zetten dat jij totaal niet leuk bent in de omgang.
Straks kom ik ook nog.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom je ook yvonne? POL / [POLMEET] zaterdag 30 maart in Utrecht.
Die neutraliseer ik welquote:Op maandag 28 januari 2013 22:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Doe maar niet. Verzuurde Marokkanenhaters zijn al vertegenwoordigd.
Al mijn drugs komen er vandaan, kan ik moeilijk haten.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee nee, ik haat ze enkel als ze veel ouder dan ik zijn, want dan kan ik er niks mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
In principe haat ik niemand, behalve bij extreme opvattingen moet ik niks van iemand hebben. Op dit forum stuit alleen Nikita mij met haar opvattingen tegen de borst, maar veel users met andere opvattingen heb ik niks op tegen. Ik heb belangrijkere dingen te doen dan mijn tijd te verdoen met haat. Een emotie waar je weinig tot niks aan hebt.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:57 schreef Specularium het volgende:
Laat je niet verleiden tot een verzuurde Nederlander-haat, Jellerpepper.
Volgens mij stemt Mutant al iets te lang PvdA.
Oh, nee. Dat zegt hij niet. Je hoort hem nergens oproepen tot Nederlanderhaat. Met alle respect, maar dingen groter maken dan ze oorspronkelijk waren is niet echt heel netjes. Haat laten we aan Nikita over. Laten we met elkaar omgaan als normale mensen.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:07 schreef Specularium het volgende:
Hij waarschuwt niet, hij beweert dat Nederlanders intrinsiek racistisch zijn.
En ik zeg dat dat niet klopt, omdat het net iets anders ligt.
Nee, nee. Je maakt van een mug een olifant, daardoor ontstaan dit soort online vetes. Hij had het puur over een individu, dat moet je niet groter maken dan het is. Jullie mogen elkaar misschien niet heel erg, maar dit soort vuige spelletjes hoeven ook weer niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:21 schreef Specularium het volgende:
Het gaat om die ondertoon die hij mij verwijt.
Want 'wij' zijn zo intolerant.
Zo komt er natuurlijk nooit iets van terecht.
Hij had over mijn persoon. Ik was nog redelijk gematigd.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, nee. Je maakt van een mug een olifant, daardoor ontstaan dit soort online vetes. Hij had het puur over een individu, dat moet je niet groter maken dan het is. Jullie mogen elkaar misschien niet heel erg, maar dit soort vuige spelletjes hoeven ook weer niet.
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hmm, Bansheeboy is ook een goede gozer. Leuke gozer om een keer serieus mee aan de praat te raken.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:32 schreef Specularium het volgende:
Maar goed, jou zie ik als de goeie categorie.
Mutant schaar ik in het Bansheeboy-rijtje, geen land mee te bezeilen.
bsb is een held, hij weet mensen heel goed te bespelen.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hmm, Bansheeboy is ook een goede gozer. Leuke gozer om een keer serieus mee aan de praat te raken.
Dat is ook een van zijn kwaliteiten.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
bsb is een held, hij weet mensen heel goed te bespelen.
gecombineerd met prettig gestoord zijn : P.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat is ook een van zijn kwaliteiten.
Het is een leuke user, hij viel mij al heel snel op in positieve zin.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
gecombineerd met prettig gestoord zijn : P.
Heb hem overigens lange tijd niet online zien komen. MarokkaanseKip is ook met de noorderzon vertrokken.quote:
komt wel weer terug. Is toch deel van het meubilair.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:01 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Heb hem overigens lange tijd niet online zien komen. MarokkaanseKip is ook met de noorderzon vertrokken.
Ja, zo en dan post hij wel. Meki heb ik inderdaad nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
komt wel weer terug. Is toch deel van het meubilair.
Meki was zeker van voor jouw tijd?
was nog beter in het op de kast jagen van de bekende figurenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, zo en dan post hij wel. Meki heb ik inderdaad nooit van gehoord.
Serieus. Wel zonde dan. Dat soort users maken het leuk op FOK!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
was nog beter in het op de kast jagen van de bekende figuren.
Tegenhanger als in rechts of niet zwakzinnig?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoe heet die tegenhanger ook alweer?
Als in Pro-Israel (en nee, niet DeParo )quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tegenhanger als in rechts of niet zwakzinnig?
GC / Yvonne Awards 2013: discussie topicquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij zit te vissen naar die award, maar ik mag niet stemmen
Meki was een stuk minder zwakzinnig dan veel van zijn discussiepartners. Die ontploften zodra er een Marokkaan binnenkwamquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tegenhanger als in rechts of niet zwakzinnig?
Nu laat je de categorie qua persoon buiten beschouwing.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Meki was een stuk minder zwakzinnig dan veel van zijn discussiepartners. Die ontploften zodra er een Marokkaan binnenkwam
Oh ja, ik was dat topic helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
GC / Yvonne Awards 2013: discussie topic
meki als zwakzinnig omschrijven klopt gewoon niet. Die wist heel aardig hoe dingen te spelen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu laat je de categorie qua persoon buiten beschouwing.
Zo kan ik het ook.
Als troll wellicht, je hoopt toch dat er niet daadwerkelijk zulke figuren rondlopen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
meki als zwakzinnig omschrijven klopt gewoon niet. Die wist heel aardig hoe dingen te spelen.
hij alleen bij een Israëlierquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Meki was een stuk minder zwakzinnig dan veel van zijn discussiepartners. Die ontploften zodra er een Marokkaan binnenkwam
De helft doet zich hier voor als vrouw of voelt zich vrouw in een mannenlichaam...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, ik was dat topic helemaal vergeten.
GC / Yvonne Awards 2013: discussie topic
Volgend jaar verwacht ik uitsluitend vrouwen.
Ja precies, dan liever een Voorschrift die gewoon hommo is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De helft doet zich hier voor als vrouw of voelt zich vrouw in een mannenlichaam...
Nee, je zou je maar zo op laten naaien door een figuur als meki die je met twee zinnen inhoudelijk aan de kant had gezet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als troll wellicht, je hoopt toch dat er niet daadwerkelijk zulke figuren rondlopen.
Pics.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, je zou je maar zo op laten naaien door een figuur als meki die je met twee zinnen inhoudelijk aan de kant had gezet.
nou ja... 'gewoon'....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja precies, dan liever een Voorschrift die gewoon hommo is.
Maar dan is de andere helft dus gewoon vrouwquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De helft doet zich hier voor als vrouw of voelt zich vrouw in een mannenlichaam...
Telt die stem dus ook voor de helft meequote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dan is de andere helft dus gewoon vrouw
En zo hoort het ook, hoor ik sommigen nu denkenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Telt die stem dus ook voor de helft mee
Ik ga niet meer naar lui die d'r rekening niet kunnen of willen betalenquote:Op maandag 28 januari 2013 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zijn wel vele liters nepbloed doorheen gegaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:56 schreef sp3c het volgende:
vond hem op zich wel tof maar ik vind Tarantino altijd zo overdreven
beetje overdrijven vind ik altijd wel tof maar je kan het ook overdrijven zeg maar
Dank voor het compliment.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:32 schreef Specularium het volgende:
Maar goed, jou zie ik als de goeie categorie.
Mutant schaar ik in het Bansheeboy-rijtje, geen land mee te bezeilen.
Daar verbaast me van die falers nou weer helemaal niets!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga niet meer naar lui die d'r rekening niet kunnen of willen betalen
Je moet ook niet naar Tarantino zelf kijken met zijn veel te bolle kop.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:56 schreef sp3c het volgende:
vond hem op zich wel tof maar ik vind Tarantino altijd zo overdreven
beetje overdrijven vind ik altijd wel tof maar je kan het ook overdrijven zeg maar
Ik weet wie je bedoelt. Ligt op het puntje van mijn tong. Kom er zo wel op.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee er was er nog eentje voor C_N....
grrr... waarom kom ik niet op die naam...
Yvonne en gierig in 1 zin? Contradictie zeg ik je.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
Yvonne is gewoon gierig. Die wil alleen voor d'r zelf betalen en niet delen.
Wie heeft uiteindelijk de rekening betaald?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga niet meer naar lui die d'r rekening niet kunnen of willen betalen
Nee, van die weet ik niets.quote:
Voornamelijk de crew, yvonne, en iteejer, en een paar users die nog over waren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Wie heeft uiteindelijk de rekening betaald?
WoW! Hebben jullie zitten comazuipen ofzo!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voornamelijk de crew, yvonne, en iteejer, en een paar users die nog over waren.
400 euro tekort ofzo
Nice.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:50 schreef paddy het volgende:
Ooit ook eens meegemaakt. Was alleen 1 iemand die vlak voor de betaling er vandoor ging.
Oh nee, die 400 was niet betaald, de totale rekening was geloof ik bijna 1000.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:57 schreef paddy het volgende:
[..]
WoW! Hebben jullie zitten comazuipen ofzo!!
Trap je gewoon geen tweede keer in bij die persoon. Ging niet om een tekort van 400 euro in ieder gevalquote:
Met hoeveel man?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee, die 400 was niet betaald, de totale rekening was geloof ik bijna 1000.
The joker!!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:01 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTF? En wat voor meet was dat?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voornamelijk de crew, yvonne, en iteejer, en een paar users die nog over waren.
400 euro tekort ofzo
POL meet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
WTF? En wat voor meet was dat?
Wat was dat in vredesnaam voor meet?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Koos en Betyar zeker het meeste zuipen maar niet betalen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
POL meet.
[ afbeelding ]
Mannetje of 10 a 12.
Ook echt die foto gebookmarked hebben voor het geval dat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
POL meet.
[ afbeelding ]
Mannetje of 8 a 10.
En dat was nog maar de rekening van 1 tent, terwijl we daarna nog naar een andere kroeg gingen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:04 schreef Jareth het volgende:
[..]
Wat was dat in vredesnaam voor meet?
Iets bij De Librije?
Neuh, gewoon googlen op POL MEET Rekening.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ook echt die foto gebookmarked hebben voor het geval dat.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit meen je niet! met 8 a 10 man 1000 euro wegzuipen? wat kost een drankje dan wel niet!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
POL meet.
[ afbeelding ]
Mannetje of 8 a 10.
Zoveel man waren er nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stel je niet aan man. Die 400 was gewoon van de tweede tafel.
Gewoon, was een normaal cafeetje, niet iets duurs ofzo.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:06 schreef paddy het volgende:
[..]
Dit meen je niet! met 8 a 10 man 1000 euro wegzuipen? wat kost een drankje dan wel niet!
Die hebben net als de keer daarvoor minimaal dubbel betaald wat ze gezopen hebben. Alle rechtsjes met hun prosecco liepen te jankzakken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Koos en Betyar zeker het meeste zuipen maar niet betalen?
Hoax.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die hebben net als de keer daarvoor minimaal dubbel betaald wat ze gezopen hebben. Alle rechtsjes met hun prosecco liepen te jankzakken.
Ik zat dit weekeinde in een normaal cafe en is gewoon bier cola en 1 Ierse koffie besteld. We kregen bitterballen (zelfgemaakt) en waren nog onder de vijftig euro kwijt. Met 100 rekening gehouden. Voor 2 manquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon, was een normaal cafeetje, niet iets duurs ofzo.
Oh vanalles, bier, buitenlands gedestilleerd, wijn, bubbels, whatever.quote:
Maar wij gaan dan ook zitten om een uur of 1, en zuipen tot een uur of 11.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:11 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zat dit weekeinde in een normaal cafe en is gewoon bier cola en 1 Ierse koffie besteld. We kregen bitterballen (zelfgemaakt) en waren nog onder de vijftig euro kwijt. Met 100 rekening gehouden. Voor 2 man
Bij wijn zie ik anders maar 12,50 staan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die hebben net als de keer daarvoor minimaal dubbel betaald wat ze gezopen hebben. Alle rechtsjes met hun prosecco liepen te jankzakken.
Juist, was allemaal lekker, gezellig en superbedieningquote:
Wel een beetje vroeg klaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar wij gaan dan ook zitten om een uur of 1, en zuipen tot een uur of 11.
10 uur in de kroeg zit ik ook makkelijk boven de meier, dus daar is niets raars aan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoveel streepjes zag ik nu ook weer niet, dat dit 1000 euro moest zijn. Wat een baas die eigenaarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hehe.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Alleen ben ik er meestal ruim voor die tien uur al uitgegooid
De NS rijdt nooit laat.quote:
Daarom snapten we ook niet die +400 ineens onderaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:14 schreef paddy het volgende:
[..]
Zoveel streepjes zag ik nu ook weer niet, dat dit 1000 euro moest zijn. Wat een baas die eigenaar
ja ik wou zeggen, als je me een man of 10 zolang in de kroeg zit dan moet je makkelijk rond dat bedrag uit kunnen komenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
10 uur in de kroeg zit ik ook makkelijk boven de meier, dus daar is niets raars aan.
Alleen voor jezelf?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
10 uur in de kroeg zit ik ook makkelijk boven de meier, dus daar is niets raars aan.
Hooguit aangeschoten in onze eigen bolides, sorry.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jullie rijden toch alllemaal dronken 130 met een leaseauto?
http://www.tvgids.nl/arti(...)_Kooijman_uitgelekt/quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hooguit aangeschoten in onze eigen bolides, sorry.
Is ook niks op te zien zeg.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/arti(...)_Kooijman_uitgelekt/
Paar keer wat vreten erbij, wat irish coffee erbij en tik tikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik wou zeggen, als je me een man of 10 zolang in de kroeg zit dan moet je makkelijk rond dat bedrag uit kunnen komen
Tientje per uur? Makkelijk!quote:
Klopt. Die +400 is van de homo-tafel met val-tieners.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Bij wijn zie ik anders maar 12,50 staan.
Leroy Fer !quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:06 schreef Specularium het volgende:
Hij heeft een stevig postuur en grote lippen.
poepquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
Yvonne is gewoon gierig. Die wil alleen voor d'r zelf betalen en niet delen.
Hier stond iets andersquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Yvonne en gierig in 1 zin? Contradictie zeg ik je.
[..]
Wie heeft uiteindelijk de rekening betaald?
Ooit ook eens meegemaakt. Was alleen 1 iemand die vlak voor de betaling er vandoor ging.
Wij hebben toen zijn rekening maar betaald
Opsporing vermist?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:01 schreef sp3c het volgende:
ik zit opsporing vermist te kijken
wat een kneuzenkermis joh
Ferkloot ja, als het ware. EFerton verlangde een extra ofFer. Daar wilde Twente dan ook geen tijd meer aan Ferkloooten.quote:
Met uitzondering van Anniko van S., neem ik aan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:01 schreef sp3c het volgende:
ik zit opsporing vermist te kijken
wat een kneuzenkermis joh
Ik had al geen hoge Ferwachtingen maar hij komt ook nog niet echt uit de Ferf, hoop dat dat nog Feranderd maar Ferwacht er Feralsnog niet veel van. Wordt Fervolgdquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:06 schreef Jareth het volgende:
[..]
Ferkloot ja, als het ware. EFerton verlangde een extra ofFer. Daar wilde Twente dan ook geen tijd meer aan Ferkloooten.
Niet overdrijven. Je vergeet de politieagenten, telefonisten, technici, etc. die al dan niet onbedoeld in beeld komen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:07 schreef Specularium het volgende:
Anniko is samen met Frits het enige dat niet getint is in die show.
Drolquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:27 schreef Specularium het volgende:
Vanavond The Master kijken denk ik.
Ik zat bijna de hele dag naast je, mat maakt jou dat?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Klopt. Die +400 is van de homo-tafel met val-tieners.
Geen zorgen, het is volkomen halal.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:01 schreef Mutant01 het volgende:
Nu ik de bedragen zie sla ik deze meet maar over.
zaten ook wel wat bleke daders bij hoor ... dat kon je zien want zijn bivakmuts viel afquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:07 schreef Specularium het volgende:
Anniko is samen met Frits het enige dat niet getint is in die show.
Hij deed de handstand of zo?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
zaten ook wel wat bleke daders bij hoor ... dat kon je zien want zijn bivakmuts viel af
Mmm...waren het nu criminelen of gewoon een paar figuren die Comedy Capers naspeelden?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:05 schreef sp3c het volgende:
nee volgens mij liepen ze tegen elkaar op ofzo en toen bleef het haken
Ach , ik nam een kop muntthee, legde 5 euro op tafel en ging lekker vroeg weg.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:01 schreef Mutant01 het volgende:
Nu ik de bedragen zie sla ik deze meet maar over.
Zo kan het ook inderdaad.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ach , ik nam een kop muntthee, legde 5 euro op tafel en ging lekker vroeg weg.
In Den Haag blijft dat vast niet lang liggenquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Volgende keer beterquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo kan het ook inderdaad.
Vind het nog steeds jammer dat ik je gemist heb in Den Haag
Dat is dan ook wel weer zo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
In Den Haag blijft dat vast niet lang liggen
Ik mis hier wat gezelligheid, waar is Timmmm?quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:05 schreef sp3c het volgende:
net als je moe ...
* sp3c stopt zichzelf halverwege
ahum!
Snoep kopen, hij had vijf euro gevonden zei die hijquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:22 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik mis hier wat gezelligheid, waar is Timmmm?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Snoep kopen, hij had vijf euro gevonden zei die
Wat een boefje hequote:Op woensdag 30 januari 2013 12:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Snoep kopen, hij had vijf euro gevonden zei die hij
Vast welquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:24 schreef Specularium het volgende:
Mag Timm eigenlijk al in de Python?
Goed idee.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
BREAKING: NIEUWE TOESPRAAK BEATRIX, VANAVOND OM 19.00 UUR - TEKST AL DEELS UITGELEKTquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:59 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Misschien kan Beatrix tot eind april elke week minstens twee tv-toespraken houden. Ze heeft vast wel wat leuke dingen waarover ze kan kletsen. Gewoon een terugblik per jaar, of anders wat leuke anekdotes over Claus, Prins Bernhard en haar boomknuffelende zus.
Ik vind werkelijk elk onderwerp gerechtvaardigd als we daarmee bereiken dat Lingo en Goede Tijden Slechte Tijden elke week twee keer uitvallen.
quote:Landgenoten,
Sorry dat ik mij vandaag opnieuw tot u richt via een televisietoespraak. Ik heb eigenlijk niet zo veel te melden na het nieuws van afgelopen maandag, maar de netmanager van Nederland 3 zit met een gapend gat in zijn programmering. Vandaar ik de tijd mag volpraten voordat De Wereld Draait Door van start gaat.
Ik maak bij deze ook mijn nederige excuses aan de kijkers van RTL 4 die maandag - en nu opnieuw - door mijn toedoen een uitzending van Goede Tijden Slechte Tijden hebben moeten missen. Ook betuig ik mijn medeleven aan de adverteerders die het programma sponsoren en die hun zorgvuldig geplaatste sluikreclame nu in rook zien opgaan.
Tegen alle tienermeisjes die mij op Twitter hebben uitgescholden voor vuile vieze kankerslet, zou ik graag het volgende willen zeggen: soapseries zijn niet echt. Ze bestaan uit een aantal eenvoudig te volgen, doorgaans erg voorspelbare, verhaallijnen die meestal zorgvuldig zijn afgestemd op de beschikbaarheid van de acteurs en hun interesse in een nieuwe uitdaging. En wat er ook gebeurt: Jeff Alberts blijft altijd; tot zijn dood. Die man heeft nog nooit van abdicatie gehoord.
Vanwege de uitgebreide voorbeschouwing op deze onverwachte tv-toespraak hebben kijkers van Nederland 2 het moeten stellen zonder Sportjournaal. Voor hen heb ik goed nieuws: beelden van het EK Skiën-Buiten-De-Schans in Oostenrijk zijn te zien in het Sportjournaal dat onderdeel is van Nieuwsuur. Sowieso krijgt u als kijker op één dag twee keer precies hetzelfde sportnieuws voorgeschoteld, maar dat had u zelf vast ook al wel in de gaten.
Op Nederland 1 is door mijn toedoen het populaire programma Lingo vervallen. Ik mag u melden dat deze aflevering een zinderende ontknoping kende. Team 1 lag lange tijd aan de leiding, maar bij het raden van de 7-letterwoorden keerde het tij. Team 2 brak in en raadde het woord 'cumshot', wat dat ook betekenen mag. Vervolgens had Team 1 de eerste 6 letters van het woord 'prinsen' goed, maar konden ze niet bedenken wat het goede woord dan wél moest zijn. De beurt was toen aan Team 2, die wist dat het 'prinses' moest zijn. De finale hebben ze niet gewonnen.
[hier nog een blokje actualiteit van de dag; graag iets zeggen over oerwoudgeluiden van Den Bosch-supporters, gestuntel bij ProRail en het aantaande verbod op vorst-grapjes. Input volgt via Mark]
Tot zover mijn toespraak. Dan geef ik nu met het volste vertrouwen weer het woord aan Matthijs van Nieuwkerk. Ik meld me weer om 20.00 uur. Dan vervang ik Sacha de Boer als presentatrice van het NOS Journaal. Graag tot dan.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:22 schreef Specularium het volgende:
Bij landgenoten stopte ik al met lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |