Op zich kan ik het met veel mensen goed vinden, alleen als het in de buurt komt van de opvattingen van Nikita, dan neem ik afstand.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt extreem slecht en slecht, dat klopt. Het blijft echter slecht.
Het is aan jezelf om het te bepalen. Ik waarschuw slechts.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Op zich kan ik het met veel mensen goed vinden, alleen als het in de buurt komt van de opvattingen van Nikita, dan neem ik afstand.
Daarom durf ik er wel 100 euro op in te zetten dat jij totaal niet leuk bent in de omgang.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is aan jezelf om het te bepalen. Ik waarschuw slechts.
Gaarne. Easy money for me.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom durf ik er wel 100 euro op in te zetten dat jij totaal niet leuk bent in de omgang.
Haha, bedankt. Ik ken veel users redelijk goed. Specularium heeft opvattingen waar wij heel anders over denken, maar ik denk niet dat hij slecht is. Nikita daarentegen is een heel andere verhaal.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is aan jezelf om het te bepalen. Ik waarschuw slechts.
Vroeger welquote:Op maandag 28 januari 2013 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom durf ik er wel 100 euro op in te zetten dat jij totaal niet leuk bent in de omgang.
Straks kom ik ook nog.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom je ook yvonne? POL / [POLMEET] zaterdag 30 maart in Utrecht.
Die neutraliseer ik welquote:Op maandag 28 januari 2013 22:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Doe maar niet. Verzuurde Marokkanenhaters zijn al vertegenwoordigd.
Al mijn drugs komen er vandaan, kan ik moeilijk haten.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee nee, ik haat ze enkel als ze veel ouder dan ik zijn, want dan kan ik er niks mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom je ook yvonne? POL / [POLMEET] zaterdag 30 maart in Utrecht.
In principe haat ik niemand, behalve bij extreme opvattingen moet ik niks van iemand hebben. Op dit forum stuit alleen Nikita mij met haar opvattingen tegen de borst, maar veel users met andere opvattingen heb ik niks op tegen. Ik heb belangrijkere dingen te doen dan mijn tijd te verdoen met haat. Een emotie waar je weinig tot niks aan hebt.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:57 schreef Specularium het volgende:
Laat je niet verleiden tot een verzuurde Nederlander-haat, Jellerpepper.
Volgens mij stemt Mutant al iets te lang PvdA.
Oh, nee. Dat zegt hij niet. Je hoort hem nergens oproepen tot Nederlanderhaat. Met alle respect, maar dingen groter maken dan ze oorspronkelijk waren is niet echt heel netjes. Haat laten we aan Nikita over. Laten we met elkaar omgaan als normale mensen.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:07 schreef Specularium het volgende:
Hij waarschuwt niet, hij beweert dat Nederlanders intrinsiek racistisch zijn.
En ik zeg dat dat niet klopt, omdat het net iets anders ligt.
Nee, nee. Je maakt van een mug een olifant, daardoor ontstaan dit soort online vetes. Hij had het puur over een individu, dat moet je niet groter maken dan het is. Jullie mogen elkaar misschien niet heel erg, maar dit soort vuige spelletjes hoeven ook weer niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:21 schreef Specularium het volgende:
Het gaat om die ondertoon die hij mij verwijt.
Want 'wij' zijn zo intolerant.
Zo komt er natuurlijk nooit iets van terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |