Op zich kan ik het met veel mensen goed vinden, alleen als het in de buurt komt van de opvattingen van Nikita, dan neem ik afstand.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt extreem slecht en slecht, dat klopt. Het blijft echter slecht.
Het is aan jezelf om het te bepalen. Ik waarschuw slechts.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Op zich kan ik het met veel mensen goed vinden, alleen als het in de buurt komt van de opvattingen van Nikita, dan neem ik afstand.
Daarom durf ik er wel 100 euro op in te zetten dat jij totaal niet leuk bent in de omgang.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is aan jezelf om het te bepalen. Ik waarschuw slechts.
Gaarne. Easy money for me.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom durf ik er wel 100 euro op in te zetten dat jij totaal niet leuk bent in de omgang.
Haha, bedankt. Ik ken veel users redelijk goed. Specularium heeft opvattingen waar wij heel anders over denken, maar ik denk niet dat hij slecht is. Nikita daarentegen is een heel andere verhaal.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is aan jezelf om het te bepalen. Ik waarschuw slechts.
Vroeger welquote:Op maandag 28 januari 2013 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom durf ik er wel 100 euro op in te zetten dat jij totaal niet leuk bent in de omgang.
Straks kom ik ook nog.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom je ook yvonne? POL / [POLMEET] zaterdag 30 maart in Utrecht.
Die neutraliseer ik welquote:Op maandag 28 januari 2013 22:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Doe maar niet. Verzuurde Marokkanenhaters zijn al vertegenwoordigd.
Al mijn drugs komen er vandaan, kan ik moeilijk haten.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee nee, ik haat ze enkel als ze veel ouder dan ik zijn, want dan kan ik er niks mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
In principe haat ik niemand, behalve bij extreme opvattingen moet ik niks van iemand hebben. Op dit forum stuit alleen Nikita mij met haar opvattingen tegen de borst, maar veel users met andere opvattingen heb ik niks op tegen. Ik heb belangrijkere dingen te doen dan mijn tijd te verdoen met haat. Een emotie waar je weinig tot niks aan hebt.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:57 schreef Specularium het volgende:
Laat je niet verleiden tot een verzuurde Nederlander-haat, Jellerpepper.
Volgens mij stemt Mutant al iets te lang PvdA.
Oh, nee. Dat zegt hij niet. Je hoort hem nergens oproepen tot Nederlanderhaat. Met alle respect, maar dingen groter maken dan ze oorspronkelijk waren is niet echt heel netjes. Haat laten we aan Nikita over. Laten we met elkaar omgaan als normale mensen.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:07 schreef Specularium het volgende:
Hij waarschuwt niet, hij beweert dat Nederlanders intrinsiek racistisch zijn.
En ik zeg dat dat niet klopt, omdat het net iets anders ligt.
Nee, nee. Je maakt van een mug een olifant, daardoor ontstaan dit soort online vetes. Hij had het puur over een individu, dat moet je niet groter maken dan het is. Jullie mogen elkaar misschien niet heel erg, maar dit soort vuige spelletjes hoeven ook weer niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:21 schreef Specularium het volgende:
Het gaat om die ondertoon die hij mij verwijt.
Want 'wij' zijn zo intolerant.
Zo komt er natuurlijk nooit iets van terecht.
Hij had over mijn persoon. Ik was nog redelijk gematigd.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, nee. Je maakt van een mug een olifant, daardoor ontstaan dit soort online vetes. Hij had het puur over een individu, dat moet je niet groter maken dan het is. Jullie mogen elkaar misschien niet heel erg, maar dit soort vuige spelletjes hoeven ook weer niet.
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zijn intenties zijn onzuiver broeder. Wees waakzaam. Hij lacht met je mee in je gezicht, maar steekt zo een dolk in je rug.
Hmm, Bansheeboy is ook een goede gozer. Leuke gozer om een keer serieus mee aan de praat te raken.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:32 schreef Specularium het volgende:
Maar goed, jou zie ik als de goeie categorie.
Mutant schaar ik in het Bansheeboy-rijtje, geen land mee te bezeilen.
bsb is een held, hij weet mensen heel goed te bespelen.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hmm, Bansheeboy is ook een goede gozer. Leuke gozer om een keer serieus mee aan de praat te raken.
Dat is ook een van zijn kwaliteiten.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
bsb is een held, hij weet mensen heel goed te bespelen.
gecombineerd met prettig gestoord zijn : P.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat is ook een van zijn kwaliteiten.
Het is een leuke user, hij viel mij al heel snel op in positieve zin.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
gecombineerd met prettig gestoord zijn : P.
Heb hem overigens lange tijd niet online zien komen. MarokkaanseKip is ook met de noorderzon vertrokken.quote:
komt wel weer terug. Is toch deel van het meubilair.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:01 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Heb hem overigens lange tijd niet online zien komen. MarokkaanseKip is ook met de noorderzon vertrokken.
Ja, zo en dan post hij wel. Meki heb ik inderdaad nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
komt wel weer terug. Is toch deel van het meubilair.
Meki was zeker van voor jouw tijd?
was nog beter in het op de kast jagen van de bekende figurenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, zo en dan post hij wel. Meki heb ik inderdaad nooit van gehoord.
Serieus. Wel zonde dan. Dat soort users maken het leuk op FOK!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
was nog beter in het op de kast jagen van de bekende figuren.
Tegenhanger als in rechts of niet zwakzinnig?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoe heet die tegenhanger ook alweer?
Als in Pro-Israel (en nee, niet DeParo )quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tegenhanger als in rechts of niet zwakzinnig?
GC / Yvonne Awards 2013: discussie topicquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij zit te vissen naar die award, maar ik mag niet stemmen
Meki was een stuk minder zwakzinnig dan veel van zijn discussiepartners. Die ontploften zodra er een Marokkaan binnenkwamquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tegenhanger als in rechts of niet zwakzinnig?
Nu laat je de categorie qua persoon buiten beschouwing.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Meki was een stuk minder zwakzinnig dan veel van zijn discussiepartners. Die ontploften zodra er een Marokkaan binnenkwam
Oh ja, ik was dat topic helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
GC / Yvonne Awards 2013: discussie topic
meki als zwakzinnig omschrijven klopt gewoon niet. Die wist heel aardig hoe dingen te spelen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu laat je de categorie qua persoon buiten beschouwing.
Zo kan ik het ook.
Als troll wellicht, je hoopt toch dat er niet daadwerkelijk zulke figuren rondlopen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
meki als zwakzinnig omschrijven klopt gewoon niet. Die wist heel aardig hoe dingen te spelen.
hij alleen bij een Israëlierquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Meki was een stuk minder zwakzinnig dan veel van zijn discussiepartners. Die ontploften zodra er een Marokkaan binnenkwam
De helft doet zich hier voor als vrouw of voelt zich vrouw in een mannenlichaam...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, ik was dat topic helemaal vergeten.
GC / Yvonne Awards 2013: discussie topic
Volgend jaar verwacht ik uitsluitend vrouwen.
Ja precies, dan liever een Voorschrift die gewoon hommo is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De helft doet zich hier voor als vrouw of voelt zich vrouw in een mannenlichaam...
Nee, je zou je maar zo op laten naaien door een figuur als meki die je met twee zinnen inhoudelijk aan de kant had gezet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als troll wellicht, je hoopt toch dat er niet daadwerkelijk zulke figuren rondlopen.
Pics.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, je zou je maar zo op laten naaien door een figuur als meki die je met twee zinnen inhoudelijk aan de kant had gezet.
nou ja... 'gewoon'....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja precies, dan liever een Voorschrift die gewoon hommo is.
Maar dan is de andere helft dus gewoon vrouwquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De helft doet zich hier voor als vrouw of voelt zich vrouw in een mannenlichaam...
Telt die stem dus ook voor de helft meequote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dan is de andere helft dus gewoon vrouw
En zo hoort het ook, hoor ik sommigen nu denkenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Telt die stem dus ook voor de helft mee
Ik ga niet meer naar lui die d'r rekening niet kunnen of willen betalenquote:Op maandag 28 januari 2013 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn wel vele liters nepbloed doorheen gegaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:56 schreef sp3c het volgende:
vond hem op zich wel tof maar ik vind Tarantino altijd zo overdreven
beetje overdrijven vind ik altijd wel tof maar je kan het ook overdrijven zeg maar
Dank voor het compliment.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:32 schreef Specularium het volgende:
Maar goed, jou zie ik als de goeie categorie.
Mutant schaar ik in het Bansheeboy-rijtje, geen land mee te bezeilen.
Daar verbaast me van die falers nou weer helemaal niets!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga niet meer naar lui die d'r rekening niet kunnen of willen betalen
Je moet ook niet naar Tarantino zelf kijken met zijn veel te bolle kop.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:56 schreef sp3c het volgende:
vond hem op zich wel tof maar ik vind Tarantino altijd zo overdreven
beetje overdrijven vind ik altijd wel tof maar je kan het ook overdrijven zeg maar
Ik weet wie je bedoelt. Ligt op het puntje van mijn tong. Kom er zo wel op.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee er was er nog eentje voor C_N....
grrr... waarom kom ik niet op die naam...
Yvonne en gierig in 1 zin? Contradictie zeg ik je.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
Yvonne is gewoon gierig. Die wil alleen voor d'r zelf betalen en niet delen.
Wie heeft uiteindelijk de rekening betaald?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga niet meer naar lui die d'r rekening niet kunnen of willen betalen
Nee, van die weet ik niets.quote:
Voornamelijk de crew, yvonne, en iteejer, en een paar users die nog over waren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Wie heeft uiteindelijk de rekening betaald?
WoW! Hebben jullie zitten comazuipen ofzo!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voornamelijk de crew, yvonne, en iteejer, en een paar users die nog over waren.
400 euro tekort ofzo
Nice.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:50 schreef paddy het volgende:
Ooit ook eens meegemaakt. Was alleen 1 iemand die vlak voor de betaling er vandoor ging.
Oh nee, die 400 was niet betaald, de totale rekening was geloof ik bijna 1000.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:57 schreef paddy het volgende:
[..]
WoW! Hebben jullie zitten comazuipen ofzo!!
Trap je gewoon geen tweede keer in bij die persoon. Ging niet om een tekort van 400 euro in ieder gevalquote:
Met hoeveel man?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee, die 400 was niet betaald, de totale rekening was geloof ik bijna 1000.
The joker!!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:01 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTF? En wat voor meet was dat?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voornamelijk de crew, yvonne, en iteejer, en een paar users die nog over waren.
400 euro tekort ofzo
POL meet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
WTF? En wat voor meet was dat?
Wat was dat in vredesnaam voor meet?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee, die 400 was niet betaald, de totale rekening was geloof ik bijna 1000.
Koos en Betyar zeker het meeste zuipen maar niet betalen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
POL meet.
[ afbeelding ]
Mannetje of 10 a 12.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |