Meki was een stuk minder zwakzinnig dan veel van zijn discussiepartners. Die ontploften zodra er een Marokkaan binnenkwamquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tegenhanger als in rechts of niet zwakzinnig?
Nu laat je de categorie qua persoon buiten beschouwing.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Meki was een stuk minder zwakzinnig dan veel van zijn discussiepartners. Die ontploften zodra er een Marokkaan binnenkwam
Oh ja, ik was dat topic helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
GC / Yvonne Awards 2013: discussie topic
meki als zwakzinnig omschrijven klopt gewoon niet. Die wist heel aardig hoe dingen te spelen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu laat je de categorie qua persoon buiten beschouwing.
Zo kan ik het ook.
Als troll wellicht, je hoopt toch dat er niet daadwerkelijk zulke figuren rondlopen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
meki als zwakzinnig omschrijven klopt gewoon niet. Die wist heel aardig hoe dingen te spelen.
hij alleen bij een Israëlierquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Meki was een stuk minder zwakzinnig dan veel van zijn discussiepartners. Die ontploften zodra er een Marokkaan binnenkwam
De helft doet zich hier voor als vrouw of voelt zich vrouw in een mannenlichaam...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, ik was dat topic helemaal vergeten.
GC / Yvonne Awards 2013: discussie topic
Volgend jaar verwacht ik uitsluitend vrouwen.
Ja precies, dan liever een Voorschrift die gewoon hommo is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De helft doet zich hier voor als vrouw of voelt zich vrouw in een mannenlichaam...
Nee, je zou je maar zo op laten naaien door een figuur als meki die je met twee zinnen inhoudelijk aan de kant had gezet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als troll wellicht, je hoopt toch dat er niet daadwerkelijk zulke figuren rondlopen.
Pics.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, je zou je maar zo op laten naaien door een figuur als meki die je met twee zinnen inhoudelijk aan de kant had gezet.
nou ja... 'gewoon'....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja precies, dan liever een Voorschrift die gewoon hommo is.
Maar dan is de andere helft dus gewoon vrouwquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De helft doet zich hier voor als vrouw of voelt zich vrouw in een mannenlichaam...
Telt die stem dus ook voor de helft meequote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dan is de andere helft dus gewoon vrouw
En zo hoort het ook, hoor ik sommigen nu denkenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Telt die stem dus ook voor de helft mee
Ik ga niet meer naar lui die d'r rekening niet kunnen of willen betalenquote:Op maandag 28 januari 2013 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom je ook yvonne? POL / [POLMEET] zaterdag 30 maart in Utrecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn wel vele liters nepbloed doorheen gegaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:56 schreef sp3c het volgende:
vond hem op zich wel tof maar ik vind Tarantino altijd zo overdreven
beetje overdrijven vind ik altijd wel tof maar je kan het ook overdrijven zeg maar
Dank voor het compliment.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:32 schreef Specularium het volgende:
Maar goed, jou zie ik als de goeie categorie.
Mutant schaar ik in het Bansheeboy-rijtje, geen land mee te bezeilen.
Daar verbaast me van die falers nou weer helemaal niets!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga niet meer naar lui die d'r rekening niet kunnen of willen betalen
Je moet ook niet naar Tarantino zelf kijken met zijn veel te bolle kop.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:56 schreef sp3c het volgende:
vond hem op zich wel tof maar ik vind Tarantino altijd zo overdreven
beetje overdrijven vind ik altijd wel tof maar je kan het ook overdrijven zeg maar
Ik weet wie je bedoelt. Ligt op het puntje van mijn tong. Kom er zo wel op.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee er was er nog eentje voor C_N....
grrr... waarom kom ik niet op die naam...
Yvonne en gierig in 1 zin? Contradictie zeg ik je.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
Yvonne is gewoon gierig. Die wil alleen voor d'r zelf betalen en niet delen.
Wie heeft uiteindelijk de rekening betaald?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga niet meer naar lui die d'r rekening niet kunnen of willen betalen
Nee, van die weet ik niets.quote:
Voornamelijk de crew, yvonne, en iteejer, en een paar users die nog over waren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Wie heeft uiteindelijk de rekening betaald?
WoW! Hebben jullie zitten comazuipen ofzo!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voornamelijk de crew, yvonne, en iteejer, en een paar users die nog over waren.
400 euro tekort ofzo
Nice.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:50 schreef paddy het volgende:
Ooit ook eens meegemaakt. Was alleen 1 iemand die vlak voor de betaling er vandoor ging.
Oh nee, die 400 was niet betaald, de totale rekening was geloof ik bijna 1000.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:57 schreef paddy het volgende:
[..]
WoW! Hebben jullie zitten comazuipen ofzo!!
Trap je gewoon geen tweede keer in bij die persoon. Ging niet om een tekort van 400 euro in ieder gevalquote:
Met hoeveel man?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee, die 400 was niet betaald, de totale rekening was geloof ik bijna 1000.
The joker!!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:01 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTF? En wat voor meet was dat?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voornamelijk de crew, yvonne, en iteejer, en een paar users die nog over waren.
400 euro tekort ofzo
POL meet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
WTF? En wat voor meet was dat?
Wat was dat in vredesnaam voor meet?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee, die 400 was niet betaald, de totale rekening was geloof ik bijna 1000.
Koos en Betyar zeker het meeste zuipen maar niet betalen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
POL meet.
[ afbeelding ]
Mannetje of 10 a 12.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |