Hij had over mijn persoon. Ik was nog redelijk gematigd.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, nee. Je maakt van een mug een olifant, daardoor ontstaan dit soort online vetes. Hij had het puur over een individu, dat moet je niet groter maken dan het is. Jullie mogen elkaar misschien niet heel erg, maar dit soort vuige spelletjes hoeven ook weer niet.
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zijn intenties zijn onzuiver broeder. Wees waakzaam. Hij lacht met je mee in je gezicht, maar steekt zo een dolk in je rug.
Hmm, Bansheeboy is ook een goede gozer. Leuke gozer om een keer serieus mee aan de praat te raken.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:32 schreef Specularium het volgende:
Maar goed, jou zie ik als de goeie categorie.
Mutant schaar ik in het Bansheeboy-rijtje, geen land mee te bezeilen.
bsb is een held, hij weet mensen heel goed te bespelen.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hmm, Bansheeboy is ook een goede gozer. Leuke gozer om een keer serieus mee aan de praat te raken.
Dat is ook een van zijn kwaliteiten.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
bsb is een held, hij weet mensen heel goed te bespelen.
gecombineerd met prettig gestoord zijn : P.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat is ook een van zijn kwaliteiten.
Het is een leuke user, hij viel mij al heel snel op in positieve zin.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
gecombineerd met prettig gestoord zijn : P.
Heb hem overigens lange tijd niet online zien komen. MarokkaanseKip is ook met de noorderzon vertrokken.quote:
komt wel weer terug. Is toch deel van het meubilair.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:01 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Heb hem overigens lange tijd niet online zien komen. MarokkaanseKip is ook met de noorderzon vertrokken.
Ja, zo en dan post hij wel. Meki heb ik inderdaad nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
komt wel weer terug. Is toch deel van het meubilair.
Meki was zeker van voor jouw tijd?
was nog beter in het op de kast jagen van de bekende figurenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, zo en dan post hij wel. Meki heb ik inderdaad nooit van gehoord.
Serieus. Wel zonde dan. Dat soort users maken het leuk op FOK!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
was nog beter in het op de kast jagen van de bekende figuren.
Tegenhanger als in rechts of niet zwakzinnig?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoe heet die tegenhanger ook alweer?
Als in Pro-Israel (en nee, niet DeParo )quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tegenhanger als in rechts of niet zwakzinnig?
GC / Yvonne Awards 2013: discussie topicquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij zit te vissen naar die award, maar ik mag niet stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |