Ferkloot ja, als het ware. EFerton verlangde een extra ofFer. Daar wilde Twente dan ook geen tijd meer aan Ferkloooten.quote:
Met uitzondering van Anniko van S., neem ik aan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:01 schreef sp3c het volgende:
ik zit opsporing vermist te kijken
wat een kneuzenkermis joh
Ik had al geen hoge Ferwachtingen maar hij komt ook nog niet echt uit de Ferf, hoop dat dat nog Feranderd maar Ferwacht er Feralsnog niet veel van. Wordt Fervolgdquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:06 schreef Jareth het volgende:
[..]
Ferkloot ja, als het ware. EFerton verlangde een extra ofFer. Daar wilde Twente dan ook geen tijd meer aan Ferkloooten.
Niet overdrijven. Je vergeet de politieagenten, telefonisten, technici, etc. die al dan niet onbedoeld in beeld komen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:07 schreef Specularium het volgende:
Anniko is samen met Frits het enige dat niet getint is in die show.
Drolquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:27 schreef Specularium het volgende:
Vanavond The Master kijken denk ik.
Ik zat bijna de hele dag naast je, mat maakt jou dat?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Klopt. Die +400 is van de homo-tafel met val-tieners.
Geen zorgen, het is volkomen halal.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:01 schreef Mutant01 het volgende:
Nu ik de bedragen zie sla ik deze meet maar over.
zaten ook wel wat bleke daders bij hoor ... dat kon je zien want zijn bivakmuts viel afquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:07 schreef Specularium het volgende:
Anniko is samen met Frits het enige dat niet getint is in die show.
Hij deed de handstand of zo?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
zaten ook wel wat bleke daders bij hoor ... dat kon je zien want zijn bivakmuts viel af
Mmm...waren het nu criminelen of gewoon een paar figuren die Comedy Capers naspeelden?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:05 schreef sp3c het volgende:
nee volgens mij liepen ze tegen elkaar op ofzo en toen bleef het haken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |