quote:What sick ridiculous puppets we are, and what gross little stage we dance on. What fun we have dancing and fucking. Not a care in the world. Not knowing that we are nothing. We are not what was intended.
Die heeft sowieso een luier.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:05 schreef Tem het volgende:
Misschien kunnen ze dan samen met golfer naar P&W later die avond.
Misschien eens opperen in de DWDD SC.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:05 schreef Specularium het volgende:
Maar zo'n meet zou dit jaar best wel kunnen.
Alleen heeft iedereen smoesjes waarom niet.
quote:De toegangsprijs is ¤ 11,50 per persoon, inclusief tweejarig VARA-lidmaatschap. U ontvangt dan óók nog in de studio, als welkomstcadeau, een VARA-cafébon! Deze is de avond van uw bezoek direct in te wisselen voor een hapje of klein flesje wijn in het Mediacafé. Met het bestellen gaat u ook akkoord met het aangaan van het VARA-lidmaatschap voor 2 jaar tot wederopzegging.
Wat heeft ie nu weer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heeft ie nu weer?Hij zit vaak verkeerd met zijn weersvoorspellingen. Wanneer gaat hij een keer met pensioen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Ik ben een jungle neger uit Guinee-Bissau.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:09 schreef Kentoet het volgende:
Ik kende een neger die Jelle heet. Ben jij ook een negerachtige?
Ik ben ook 10% procent Turk. Ben van alle markten thuis.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:23 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij ben jij gewoon zo'n vuige Turk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |