SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 24-01-2013 18:19:28 ]
Dan heb je nog nooit meegepost in een BZVtopic tijdens een aflevering.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:24 schreef robdriessen het volgende:
Ik hou het niet meer bij. We gaan al bijna net zo snel als 3FM tijdens Serious Request!
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:45 schreef kanovinnie het volgende:
Godverdomme ik ga ook een machinist worden.
quote:
Dat zeker niet, maar salaris is best wel nice om te krijgen weetjequote:Op donderdag 24 januari 2013 13:49 schreef kanovinnie het volgende:
En je stage is o zo zwaar. Arm schaap
Ik ga Weirder sushien in februari.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zwabje
We moeten echt gaan Shabu'en in februari
Indaha en haar meneer.quote:
moet je altijd zo vroeg bij dagdiensten?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:38 schreef Monopoly het volgende:
Zo leuk op stage altijd! Bellen ze me op: Ja Mono, of je om 05.15 op Emplacement Rotterdam Noord kan zijn. Ik zeg: Geen optie. Gouda dan om 05.30 ? Net niet, scheelt half uurtje.
Utrecht dan 06.10 ? Ja, mits nachtnet, maar dan moet ik om 03.00 mijn nest uit, lopen naar Den Haag HS en dan heb ik er al 2 uur opzitten voor dienst begint dus dat mag weer niet
Oh, neem maar vrij dan. Teveel gedoe.WEEKEND
Dit valt nog mee, meestal beginnen vroege diensten om 04.00 en de nacht diensten om 23.00quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
moet je altijd zo vroeg bij dagdiensten?
Ja!quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zwabje
We moeten echt gaan Shabu'en in februari
nicequote:Op donderdag 24 januari 2013 13:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit valt nog mee, meestal beginnen vroege diensten om 04.00 en de nacht diensten om 23.00
Ohquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Indaha en haar meneer.
En Takke en haar meneer.
En dan nog wat niet-fokkers waaronder 2 sushi maagden.![]()
Komen jullie oohook?
kan je beter nachtdiensten hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit valt nog mee, meestal beginnen vroege diensten om 04.00 en de nacht diensten om 23.00
Ja, beter betaald (als je geen stage hebt)quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kan je beter nachtdiensten hebben.
PieEm!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh![]()
even met de meneer overleggen of die kan (doe je me even een PM?) maar indien ja dan ja
Zeker weten!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:05 schreef robdriessen het volgende:
Maarreh, Mono ligt nog steeds op koers om een echte machinist met echte treintjes te worden?
het lijkt mij zo'n gaaf beroepquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, beter betaald (als je geen stage hebt)
quote:
Klopt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:06 schreef Takaiki het volgende:
[..]![]()
Ow, bij de Weirder geen eendeborstfilet nemen: valt tegen
Mwoah, als je eenmaal zit dan let je wel op. Net als in de auto, dan moet je alles in de gaten houden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het lijkt mij zo'n gaaf beroepalleen vrees ik dat ik elke keer in slaap mieter.
Schalen vol octopusjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Okeequote:Op donderdag 24 januari 2013 14:06 schreef Takaiki het volgende:
[..]![]()
Ow, bij de Weirder geen eendeborstfilet nemen: valt tegen
Deze is nog op tijdquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:09 schreef robdriessen het volgende:
Shit, dit plaatje vind ik net een uur te laat
[ afbeelding ]
MAar wel zo waarquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:09 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Schalen vol octopusjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Over transport gesproken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze is nog op tijd
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rijdende computer, dat ding. Met een na-vi-GA-tie me-VROUW-die-stom-PRAAT.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
MAar wel zo waarlijkt me wel lachen, zo optrekken nast een prius bij het stoplicht. Zeker als er zo'n milleuhippie inzit.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Over transport gesproken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Whahaha, ik stuur hem door naar de meneer straks als ik weer achter mn eigen pc zitquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:09 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan je elke film wel afkraken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
"Guy who brings stuff from here to there 1, 2 & 3"
Interessant filmconcept
Dat klopt, zo kan je ook iedere flauwe opmerking serieus nemen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo kan je elke film wel afkraken.
Als het logisch zou zijn zou ik nu m'n honkbalknuppel aan het slijpen zijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:21 schreef robdriessen het volgende:
Ik moet zelfs Fight Club nog zien.
Niet slaan!
Klaarblijkelijk want the first rule of Fight Club...quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:21 schreef robdriessen het volgende:
Ik moet zelfs Fight Club nog zien.
Niet slaan!
sssstquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk want the first rule of Fight Club...
Nee men, ik ga helemaal los aan de eendenborstfilet en garnalenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een klein plothole gevonden in het februari-sushi-plan
Ha, Muis komt alleen al voor de gezelligheidquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een klein plothole gevonden in het februari-sushi-plan
Ga je dadelijk 2 keer sushi-en die maand?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee men, ik ga helemaal los aan de eendenborstfilet en garnalen
nee... wel vlees...quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:33 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ha, Muis komt alleen al voor de gezelligheid
Wie kwam daar ook alweerquote:Sprinter (richting Rotterdam Centraal)
Vervoerder: NS
Vertrek: 11:47 Station Amsterdam Centraal Spoor
Aankomst: 12:41 Station Gouda Spoor 8
Puala! En Oognip valt daar ook ergens uit een trein.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:48 schreef Ole het volgende:
Ik streef ernaar deze trein te pakken:
[..]
Wie kwam daar ook alweer
quote:
En er wordt een snijdende wind verwachtquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:55 schreef Cat22 het volgende:
Is trouwens best wel kkkkoud wachten langs die doorgaande weg waar de kiss and ride plekken zijn.![]()
Neequote:Op donderdag 24 januari 2013 15:00 schreef Cat22 het volgende:
Ik zie nu ook pas hoe fout mijn post geïnterpreteerd kan gaat worden.![]()
Het was met Greys!![]()
Helpt dat?
Sterktequote:Op donderdag 24 januari 2013 15:01 schreef Ole het volgende:
[..]
En er wordt een snijdende wind verwacht
Waarvoor zijn die nodig?quote:
Pualaquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:48 schreef Ole het volgende:
[..]
Wie kwam daar ook alweer
Pualaquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:48 schreef Ole het volgende:
[..]
Wie kwam daar ook alweer
Ha, wordbaasquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:06 schreef Muis006 het volgende:
Cat durft geen woord meer te leggen.
Cat moet aan het werk zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:06 schreef Muis006 het volgende:
Cat durft geen woord meer te leggen.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:22 schreef Takaiki het volgende:
Wij zijn te herkennen aan:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Cat moet aan het werk zijn.![]()
Dag duurt LANG!
Vanaf 6 uur zit ik voor je klaar.quote:
Kut, krijg spontaan It's a small world-jengeldeuntje in mn kopquote:
Counting the secondsquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vanaf 6 uur zit ik voor je klaar.![]()
Heb net snel even gespiekt.. Bazenwoord!Als ik een E meer had gehad was ik uberbaas geweest.
Ik aan een rode auto met witte stickersquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:12 schreef Ole het volgende:
Ik ben te herkennen aan een soorgelijke trolly. Uiteraard in het roze![]()
[ afbeelding ]
Jamaar jou gaan we niet herkennen als je normaal kijktquote:
Ik zal wel een hoge hoed opzettenquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:46 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jamaar jou gaan we niet herkennen als je normaal kijkt
Toffer dan Takke heur hoge hoed kan toch nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zal wel een hoge hoed opzetten
Die van Elies is ook tof!quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Toffer dan Takke heur hoge hoed kan toch niet
Jij komt toch ook naar Gouda?quote:
quote:
Dus niet piepen Nippie!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Puala! En Oognip valt daar ook ergens uit een trein.
Roep je over jezelf af met zo'n UIquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hihi het lijkt net of er nipple staat.
Dat kan ook tegenvallen qua reactiequote:Op donderdag 24 januari 2013 16:56 schreef Greys het volgende:
Ik ga Roger eens even stalken per sms.
Ohquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kan ook tegenvallen qua reactie.
Heb jij een smart?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Maar ik mot weten of hij mij en Gb nog komt ophalen of dat wij zelf met de Smart naar het hotel gaan. Dat kan ook, dan maar een parkeerkaartje extra (die bietsen we er daar wel bij).
Ik krijg anders altijd van alles in gaatjes.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:05 schreef Greys het volgende:
Ik ben die ene die altijd pal voor de locatie waar ik wezen moet kan parkeren omdat anderen hem niet in dat gaatje krijgen
Ik hoef toch niet Oognip erbij te noemen? Dat zijn twee handen op 1 buik.quote:
Dat was een inkoppertje he?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik krijg anders altijd van alles in gaatjes.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was een inkoppertje he?
Toen ik op invoeren klikte dacht ik 'ah...'
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik krijg anders altijd van alles in gaatjes.
KABOUTER BUTTPLUG!quote:
Vervolgens stop je em in je handtas en loop je weg!quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:05 schreef Greys het volgende:
Ik ben die ene die altijd pal voor de locatie waar ik wezen moet kan parkeren omdat anderen hem niet in dat gaatje krijgen
En toch staan ze dan weer raar te kijken als je er twee kratten bier, twee kratten boodschappen, je weekendtas, twee personen en twee hoofdkussens in propt en dat het dan makkelijk gaat terwijl je geen achterbank hebt om nog iets op te leggen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vervolgens stop je em in je handtas en loop je weg!
Tot je met z'n drieën ergens heen wil.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch staan ze dan weer raar te kijken als je er twee kratten bier, twee kratten boodschappen, je weekendtas, twee personen en twee hoofdkussens in propt en dat het dan makkelijk gaat terwijl je geen achterbank hebt om nog iets op te leggen.
(Hoofdkussen? Jahaaa, Landal)
Ik koop geen auto om met zijn drieën ergens heen te willen als ik er 9 van de 10 keer alleen in rijdquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Tot je met z'n drieën ergens heen wil.
Ohjaquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet Oognip erbij te noemen? Dat zijn twee handen op 1 buik.
Hap hap hapquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik koop geen auto om met zijn drieën ergens heen te willen als ik er 9 van de 10 keer alleen in rijd
Waarom is een post van een ander altijd een 'reactie op een post' en een post/reactie van mij altijd 'happen'quote:
Er paste zo'n fitnessapparaat in, zo'n crosstrainerquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:42 schreef kanovinnie het volgende:
Past er een MTB of racefiets in? Nee? Kutauto
Omdat Greys. Niets meer niets minder.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom is een post van een ander altijd een 'reactie op een post' en een post/reactie van mij altijd 'happen'![]()
Maar kheb wel honger inderdaad, dus daar ga ik ff wat aan doen
Smart toch? Meen je nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Er paste zo'n fitnessapparaat in, zo'n crosstrainer
Ja, maar eerlijkheid gebied te zeggen dat ik toen dus wel alleen reed hequote:
Owja. Done dealquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat Greys. Niets meer niets minder.
Si, hoewel het een boerenpet moet voorstellen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jij hebt ook zo'n grijze engelse pet toch?
Je lijkt op een ouwe zak met diepet op. Lompeopaquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si, hoewel het een boerenpet moet voorstellen.
Ik zat na te denken wat diepet isquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je lijkt op een ouwe zak met diepet op. Lompeopa
Hij staat er mee op de foto, op facebook, op de FOK! paginaquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zat na te denken wat diepet is
En ik las loempia 9quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zat na te denken wat diepet is
Ja zo'n ding. Ik heb er een stuk of twee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si, hoewel het een boerenpet moet voorstellen.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je lijkt op een ouwe zak met diepet op. Lompeopa
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:53 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja zo'n ding. Ik heb er een stuk of twee.
Hoiquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En ik las loempia 9
Hoi trouwens
quote:
En een zwabber!quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch staan ze dan weer raar te kijken als je er twee kratten bier, twee kratten boodschappen, je weekendtas, twee personen en twee hoofdkussens in propt en dat het dan makkelijk gaat terwijl je geen achterbank hebt om nog iets op te leggen.
Ik neem mijn kussen mee naar het hotelquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ruim 400 uur te laatquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:39 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb het niet gehoord, vertel eens?
Mijn maandag is drukquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:41 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb maandag vrij genomen, een extra uitbrakdag!![]()
Neequote:Op donderdag 24 januari 2013 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
HoiKwam jij nou nog?
Ik ben het effe kwijt
Ik had het al gezien!quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:09 schreef Goodbye het volgende:
Hee, de OP!![]()
Hopelijk hoeft Greys geen groeps-pm meer te sturen!
quote:
Ik had even gewacht met overmaken (hoop dat je dat snapt), maar het komt er zo aanquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:26 schreef Greys het volgende:
Weer wat betalingen binnen
BrandX, foei, toch bitterballengeld![]()
Ik mis nog de betalingen van sp3c, Puala en Captain Fabulous.
Sp3c heb ik geen hoop meer op qua digitale tijdperk, dus dat krijg ik ter plaatse wel en frot ik nog snel in de envelop er bij, hij komt toch vroegPuala en Captain, is het onderweg? Niet lelijk bedoeld hoor, gewoon een subtiele herinnering
Hhhhjaaaquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Ik heb nu al zin in het buffet!En het toetje!
Was voor mij het eerste stuk chocolade EVER dat ik niet opkreeg.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:52 schreef Muis006 het volgende:
Vorige keer had ik het grootste stuk chocoladetaart maar dat hoef ik deze keer nietik kreeg het niet op.
Jaaaa, superlogischquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik had even gewacht met overmaken (hoop dat je dat snapt), maar het komt er zo aan
Zolang HaaPeeKaaWee dan maar uitsluitend mijn bingokaart onder handen neemt en niet mijn chocotaart.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was voor mij het eerste stuk chocolade EVER dat ik niet opkreeg.![]()
Maar deze keer kunnen we het misschien knus naast de binkootkaart parkeren en onder de spannende strijd telkens een klein hapje nemen.
Gewoon hun PM box vol spammenquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaa, superlogisch
Het was ook echt een subtiele herinnering omdat sommigen wel eens roepen 'Ohhhh (*&%()$*&$)%($ vergeten'. Dat had ook iets voor mij kunnen zijn namelijk, om het te vergeten
Anders sla je haar met je binkootstift!quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zolang HaaPeeKaaWee dan maar uitsluitend mijn bingokaart onder handen neemt en niet mijn chocotaart.
Of ik stempel een paar keer op heur gezichtquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Anders sla je haar met je binkootstift!
Of je vergeet het niet maar het komt toch niet aan bij de ontvangerquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaa, superlogisch
Het was ook echt een subtiele herinnering omdat sommigen wel eens roepen 'Ohhhh (*&%()$*&$)%($ vergeten'. Dat had ook iets voor mij kunnen zijn namelijk, om het te vergeten
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:02 schreef Oognip het volgende:
Goed nieuws
Ik ben er eindelijk uit of ik mijn haar vandaag of morgen ga wassen, het antwoord is vandaagwant dan is het vrijdag slap en zaterdag niet, nu nog hopen dat het zaterdag niet vet is
/wijf
Neeneenee!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of ik stempel een paar keer op heur gezicht
De wattes?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neeneenee!
De gezichtsstempel is bedoeld voor de adoratieplanning van Greys en Erik![]()
Chaos!
en wanneer ga jij je haar wassen hmmmm?quote:
ADORATIEPLANNING!quote:
Ik ook!quote:
Over 11,5 uur ongeveer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
en wanneer ga jij je haar wassen hmmmm?
Oh dit komt me zo enorm bekend voorquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:02 schreef Oognip het volgende:
Goed nieuws
Ik ben er eindelijk uit of ik mijn haar vandaag of morgen ga wassen, het antwoord is vandaagwant dan is het vrijdag slap en zaterdag niet, nu nog hopen dat het zaterdag niet vet is
/wijf
Is dat wel voldoende tijd voor de perrrrfecte coupe op zaterdag?quote:
Wassen heeft geen invloed op mijn coupe. Zaterdag was ik het gewoon weer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is dat wel voldoende tijd voor de perrrrfecte coupe op zaterdag?
Dat kan nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:04 schreef Oerbeer het volgende:
Als ik mijn haar moet wassen dan duurt het minstens 24 uur voor het überhaupt droog is.
Zet er een föhn op. Standje allerheetst doet het het bestequote:Op donderdag 24 januari 2013 19:04 schreef Oerbeer het volgende:
Als ik mijn haar moet wassen dan duurt het minstens 24 uur voor het überhaupt droog is.
Risktakerquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Wassen heeft geen invloed op mijn coupe. Zaterdag was ik het gewoon weer.
Nee, maar wel lang haar. Komt tot mijn schouders ongeveer.quote:
Dan wordt het broosquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zet er een föhn op. Standje allerheetst doet het het beste
Trust me, ook als je niet elke dag je haar als een malloot was word het statisch.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dit komt me zo enorm bekend voor
Maar ik begreep van de week van een bepaalde bekende pianist met lang haar dat je je haar idd niet elke dag moet wassen omdat het daar juist statisch van wordtAlleen ik houd zo van elke dag wassen
Ik was het om de drie dagen. Heb het dinsdag gewassen dus eigenlijk hoeft het vrijdag pas, maar jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dit komt me zo enorm bekend voor
Maar ik begreep van de week van een bepaalde bekende pianist met lang haar dat je je haar idd niet elke dag moet wassen omdat het daar juist statisch van wordtAlleen ik houd zo van elke dag wassen
en doe je het ook verwennen met fursorgingsprodukten en zulks?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:07 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee, maar wel lang haar. Komt tot mijn schouders ongeveer.
[..]
Dan wordt het broos
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik was het om de drie dagen. Heb het dinsdag gewassen dus eigenlijk hoeft het vrijdag pas, maar ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja maar mijn haar is ook lang en dat is na een uur of twee toch wel droog volgens mijquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:07 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee, maar wel lang haar. Komt tot mijn schouders ongeveer.
[..]
Dan wordt het broos
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
en doe je het ook verwennen met fursorgingsprodukten en zulks?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]Ik snap het ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar kan me wel voorstellen dat als je je haar zo vaak wast, de natuurlijke hygiene die je haar uitvoert verloren gaatnet als dat je je elke dag met zeep wast. Als je dat niet zou doen zou je niet meteen stinken, dan zou je lichaam zichzelf reinigen.
En daarom was ik me nooit. Maar ja, ik zweet en zo ook niet.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]Schijnt wel zo te werken. Door het wassen haal je de natuurlijke bescherming van het haar en masseer je de hoofdhuid wat talgproduktie en vet in de hand werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je nauwelijks wast loop je een paar dagen/weken met een pruthoofd maar daarna schijnt je hoofd zichzelf best goed bij te kunnen houden.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Goed zoquote:
Ik heb het wel eens vaker gelezen, van mensen die stoppen met hun haar wassen. Dan heb je een periode dat je de straat niet meer op kunt, dan mag je in die weken alleen spoelen met water en eh... iets. Azijn? Citroensap? Ik weet het niet meerquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet
Maar kan me wel voorstellen dat als je je haar zo vaak wast, de natuurlijke hygiene die je haar uitvoert verloren gaatnet als dat je je elke dag met zeep wast. Als je dat niet zou doen zou je niet meteen stinken, dan zou je lichaam zichzelf reinigen.
En je poept ook nietquote:En daarom was ik me nooit. Maar ja, ik zweet en zo ook niet.
Ik druip altijd na. (quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar mijn haar is ook lang en dat is na een uur of twee toch wel droog volgens mij
Ik zal er volgende keer eens op letten.
Dit bedoelde ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Schijnt wel zo te werken. Door het wassen haal je de natuurlijke bescherming van het haar en masseer je de hoofdhuid wat talgproduktie en vet in de hand werkt.
Als je nauwelijks wast loop je een paar dagen/weken met een pruthoofd maar daarna schijnt je hoofd zichzelf best goed bij te kunnen houden.
Vlechten makenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:17 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik druip altijd na. () Vooral als ik dan in bed ga liggen is het hoofdkussen binnen no-time nat ervan. En als ik het ga droogwrijven krijg ik klitten erin wat ik er dan weer uit moet kammen en dat is gewoon een marteling.
En jij ook nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens vaker gelezen, van mensen die stoppen met hun haar wassen. Dan heb je een periode dat je de straat niet meer op kunt, dan mag je in die weken alleen spoelen met water en eh... iets. Azijn? Citroensap? Ik weet het niet meerEn het schijnt dat je dan steeds langer zonder shampoo kunt. En dat haar ziet er dus gewoon écht mooi en schoon uit. Gemeen eigenlijk!
[..]
En je poept ook niet
Dat kan ik niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vlechten maken![]()
Heb je meteen mooie golfjes
Je was me voorquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik
Vroeger waste ik het om de dag en was het toen ook echt vet. Nu was ik het om de 3 dagen en is het dan pas vet
Neem je barbie mee en ik leer je zelfs haren invlechten!quote:
ik wel hoor.quote:
in een bloemetjesgordijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is het toch fijnnnnnnnn om een maisje te zijnnnnnnnnnnnnnnnn!
Wanneer voor het laatst bijgeknipt?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:20 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb wel flink wat dode puntjes volgens mij.
Vorig jaar augustus.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wanneer voor het laatst bijgeknipt?
Zou het daar iets mee te maken kunnen hebben, denk je?quote:
Ik ben niet goed in morsecodequote:Op donderdag 24 januari 2013 19:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Welke letter heb je vandaag gepoept?
Welneequote:Op donderdag 24 januari 2013 19:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou het daar iets mee te maken kunnen hebben, denk je?
Hmmmm... wat zou het dan kunnen zijn?quote:
*plop*quote:
Daar kan ik best kort over zijn; nee. Als het op voeding aankomt ben ik al jaren niet te gezond bezig. Hoewel ik vaak wel salade's haal bij de groenteboer. Die maakt elke dag vers spul. Maar om eerlijk te zijn is dat ook niet elke week gezien ik het vaak gewoon vergeet.quote:
Stoute beer!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:27 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Daar kan ik best kort over zijn; nee. Als het op voeding aankomt ben ik al jaren niet te gezond bezig. Hoewel ik vaak wel salade's haal bij de groenteboer. Die maakt elke dag vers spul. Maar om eerlijk te zijn is dat ook niet elke week gezien ik het vaak gewoon vergeet.
En dan gaat er weer een kant en klaar maaltijd de magnetron in. Ik ken ze onderhand allemaal wel. Yaay.
Ik woon alleen, en ben gewoon vaak lui. Ik ben zo type man die je met alles in het huishouden moet sturen anders doe ik het op mijn eigen tempo. Dat wilt zeggen als de was twee weken later bijna wegloopt ga ik het maar eens wassen. En dan drie dagen later tot het besef komen dat er nog een was in de droger moet. Met eten is het niet anders. Als je mij laat koken gooi ik een pizza in de oven.quote:
Wat ben ik toch blij met mijn meneerquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik woon alleen, en ben gewoon vaak lui. Ik ben zo type man die je met alles in het huishouden moet sturen anders doe ik het op mijn eigen tempo. Dat wilt zeggen als de was twee weken later bijna wegloopt ga ik het maar eens wassen. En dan drie dagen later tot het besef komen dat er nog een was in de droger moet. Met eten is het niet anders. Als je mij laat koken gooi ik een pizza in de oven.
Vertel ik je zaterdag wel.quote:
Ik wil ook een meneerquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat ben ik toch blij met mijn meneer
Ach, hebben we in ieder geval een uur of twee gevuld.quote:
De mijnes welquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:36 schreef Greys het volgende:
Het gros van de mannen die alleen wonen zijn geen elke-dag-braaf-zelf-kokers hoor Oerbeer, troost je
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, hebben we in ieder geval een uur of twee gevuld.
Ik was destijds erg blij met mijn vriendin kan ik je zeggen. Die had daar een structuur in die ik vrij makkelijk van haar kon overnemen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat ben ik toch blij met mijn meneer
Awquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:37 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik was destijds erg blij met mijn vriendin kan ik je zeggen. Die had daar een structuur in die ik vrij makkelijk van haar kon overnemen.
Maarja. Dingen.
degenen die getrouwd zijn ook niet hoor. Alhoewel ik vandaag wel gewoon gekookt heb. Niet die boontjes die nog ff afgesnedem moesten worden maar de makkelijke erwtjes/worteltjes uit de diepvries dus wel iets makkelijker maar toch. Ik had echt geen energie meer dus ook niet om naar de pizzaria te rijden zeg maar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:36 schreef Greys het volgende:
Het gros van de mannen die alleen wonen zijn geen elke-dag-braaf-zelf-kokers hoor Oerbeer, troost je
Ik ook. Wil je gaan koken. Oh kut, pannen zijn nog vies. Dan maar eerst de pannen afwassen, borden komt zo wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik woon alleen, en ben gewoon vaak lui. Ik ben zo type man die je met alles in het huishouden moet sturen anders doe ik het op mijn eigen tempo. Dat wilt zeggen als de was twee weken later bijna wegloopt ga ik het maar eens wassen. En dan drie dagen later tot het besef komen dat er nog een was in de droger moet. Met eten is het niet anders. Als je mij laat koken gooi ik een pizza in de oven.
Ik kook niet elke dag, maar heb ook nog niet veel eten gehaald. Ik kook vaak wel (of eigenlijk altijd) wel voor meerdere dagen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:36 schreef Greys het volgende:
Op dat soort dagen eet ik broodquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
degenen die getrouwd zijn ook niet hoor. Alhoewel ik vandaag wel gewoon gekookt heb. Niet die boontjes die nog ff afgesnedem moesten worden maar de makkelijke erwtjes/worteltjes uit de diepvries dus wel iets makkelijker maar toch. Ik had echt geen energie meer dus ook niet om naar de pizzaria te rijden zeg maar.
Ja precies.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook. Wil je gaan koken. Oh kut, pannen zijn nog vies. Dan maar eerst de pannen afwassen, borden komt zo wel.
En straks schuif ik mijn vuile bord op de stapel en ga film kijken
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:45 schreef Cat22 het volgende:
*noteert op to do list: knuffel voor oerbeer*
Broodquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:55 schreef kanovinnie het volgende:
Ben er ook achter gekomen dat het makkelijker is om tijdens werktijd te ontbijten.
1) Je hebt maar op 1 plek brood, kans dat je het niet opeet en dat het oud wordt is kleiner
2) Als je een extra broodje wilt bij de lunch kan dat ook
3) Je smeert in de baas zijn tijd
4) Je eet in de baas zijn tijd
En wat is het nadeel?
Niets!
Effort.quote:
Zo erg is het ook weer nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:56 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja precies.![]()
![]()
Jaar of zes geleden woonde ik voor het eerst op mijzelf. Toen deed ik de afwas pas als ik er een nog nooit eerder ontdekte schimmelcultuur op zag groeien. Tegenwoordig heb ik tòch iets meer discipline. Dan wel met nadruk op iets.
[..]
Ik meestal op een billenplek, lijkt me wel zo makkelijk, anders zit je achterstevoren op je stoel?quote:
Zijn de wc's zo slecht daar?quote:
De film is nog niet begonnen hoop ik voor je mede-bioscoopbezoekers?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:58 schreef Qwea het volgende:
En mo heeft boeiende gesprekken met re buurman
"of ik thuis ben? Neen! Ik ga bankhangen. Doei he!"quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:58 schreef Cat22 het volgende:
Blurgh, ouders komen dadelijk op semi-verrassingsbezoek. Ik wil gewoon bankhangen in mijn joggingpak.Gelukkig weten ze wel dat ze vooraf het beste even kunnen bellen. Kan ik nog net wat puin ruimen.
Ik heb uiteindelijk de helft van mijn servies opgeborgen en in de bergruimte gezet. Had van alles een stuk of drie. Vanaf dat moment kon ik het ook niet meer laten oplopen en moest ik wel gaan afwassen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:57 schreef kanovinnie het volgende:
Zo erg is het ook weer nietAl is het maar goed dat ik neit tijdens mijn studententijd op mezelf ben gegaan
Nee, begint zo. Maar ik heb nog steeds kutplekkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
De film is nog niet begonnen hoop ik voor je mede-bioscoopbezoekers?
Kon je die niet zelf kiezen bij het reserveren online dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, begint zo. Maar ik heb nog steeds kutplekken
Ik was net zo, toen kreeg ik een vaatwasserquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk de helft van mijn servies opgeborgen en in de bergruimte gezet. Had van alles een stuk of drie. Vanaf dat moment kon ik het ook niet meer laten oplopen en moest ik wel gaan afwassen.
Maar ik heb er nog steeds een hekel aan.
Als mijn ouders nu bellen dat ze er over een half uur aankomen zeg ik dat ze dat maar beter niet kunnen doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:58 schreef Cat22 het volgende:
Blurgh, ouders komen dadelijk op semi-verrassingsbezoek. Ik wil gewoon bankhangen in mijn joggingpak.Gelukkig weten ze wel dat ze vooraf het beste even kunnen bellen. Kan ik nog net wat puin ruimen.
Neen. Want mo gaat voor het filmpanel en die zijn vooraf gereseveerd. "de beste plekken"quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Kon je die niet zelf kiezen bij het reserveren online dan?
Ik zeg gewoon dat ik geen zin heb erin.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:00 schreef Greys het volgende:
"Nee sorry, ik ging NETTTTTTT in bad!"
Ah ja. Even doorbijtenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neen. Want mo gaat voor het filmpanel en die zijn vooraf gereseveerd. "de beste plekken"
Ik vind het kutplekken en had bovenin willen zitten
Ik moet daar ook eens voor gaan kijken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was net zo, toen kreeg ik een vaatwasser
Popje, je zit door het slotteke van anderhalf topic geledenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:57 schreef BrandX het volgende:
Als ik nog iemand mee kan nemen vanuit den haag, c.q. oppikken vanaf den haag of rotterdam cs moet diegene(n) maar n pm/dm sturen, rekening houdend dat ik uiterlijk om 14.00 op het hotel wil zijn
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Popje, je zit door het slotteke van anderhalf topic geleden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |