SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14%, baby!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Alleen ff het noordzeekanaal over.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Pont begint in Zaandam? Dan is datecht wel een hele lange pont, even maps weer raadplegen
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:52 schreef robdriessen het volgende:
Wat zien ik, zijn we leasebakken aan het vergelijken?Zat ik ook naar te kijken. Maar geen automaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14%, baby!I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
auto!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:58 schreef Takaiki het volgende:
Als ik Prius zeg, wat zeggen jullie dan?
Kutautoquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:58 schreef Takaiki het volgende:
Note aan self: meneer niet voorstellen aan Bartquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Note aan self: meneer niet voorstellen aan Bart
Prima auto. Stuk beter dan dat vol gestickerde ding van mijquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:58 schreef Takaiki het volgende:
That's not a car, that's a lunchbox!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:58 schreef Takaiki het volgende:
Mmmmmmmmmmgaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyy!quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
That's not a car, that's a lunchbox!
- Jeff Dunham
Silence! I kill you!quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:04 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Mmmmmmmmmmgaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyy!![]()
![]()
Ja papaquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:16 schreef kanovinnie het volgende:
Het was 5 jaar terug leuk, nu niet meer.
Ik ben verdulle jonger dan jij bent hoor!quote:
Pics.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben verdulle jonger dan jij bent hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |