Die vind ik ook wel mooi!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:26 schreef kanovinnie het volgende:
Wij hebben 2 van deze als algemene leaseauto:
[ afbeelding ]
In principe wel ja. Normaal gesproken heb je er verder geen enkele kosten aan. Kan zijn dat de werkgever wel een werknemersbijdrage vraagt, maar dat gaan dan weer van je bijtelling af. Dus stel bijtelling 500 euro, maar je baas vraagt 120 euro eigen bijdrage, dan is je bijtelling nog maar 380 euro. Daar weer 42% van.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tering, geen wonder dat ik 't nooit snapte. Tis iig cheap. Inclusief benzine dus?
Een blauwe en een grijze hebben wequote:Op donderdag 24 januari 2013 12:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij is rood!
De kleur van je lippennn
Oh ik dacht dat jij een lease-audi hadquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch niet wat dat is
Nu wel
Nee gek ik ben 24.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij een lease-audi had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Issie ook!quote:
500 euro eigen bijdrage>gratis auto? Of zie ik 't nu verkeerd?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:28 schreef Bart het volgende:
[..]
In principe wel ja. Normaal gesproken heb je er verder geen enkele kosten aan. Kan zijn dat de werkgever wel een werknemersbijdrage vraagt, maar dat gaan dan weer van je bijtelling af. Dus stel bijtelling 500 euro, maar je baas vraagt 120 euro eigen bijdrage, dan is je bijtelling nog maar 380 euro. Daar weer 42% van.
Op donderdag 24 januari 2013 12:27 schreef RenRen- het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee gek ik ben 24.Kan vanaf je 18e hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Wat je vind moet je naar de polisie brengen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:29 schreef Takaiki het volgende:
Ik vind het allemaal wel offtopic hier heur
Nee, dan heb je 500 euro minder salarisquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
500 euro eigen bijdrage>gratis auto? Of zie ik 't nu verkeerd?
No goodbyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehyehyehyeeeeeeeeeeeeeeeeehyehyehyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:29 schreef Takaiki het volgende:
Ik vind het allemaal wel offtopic hier heur
Heb jij 14% bijtelling ofzo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:30 schreef LompeHork het volgende:
Ik betaal 90 per maand (bruto hoor) en betaal niets voor m'n diesel, tankpas FTW.
Oh das kut.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, dan heb je 500 euro minder salaris.
Nope. Waar denk je dat ik woon?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Issie ook!
[qu
[..]
500 euro eigen bijdrage>gratis auto? Of zie ik 't nu verkeerd?
ote][ afbeelding ] Op donderdag 24 januari 2013 12:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij woonde toch heel ergens anders?i
Muis snapt mijquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
No goodbyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehyehyehyeeeeeeeeeeeeeeeeehyehyehyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees
FOK!stok halen binnenkortquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:30 schreef LompeHork het volgende:
Ik betaal 90 per maand (bruto hoor) en betaal niets voor m'n diesel, tankpas FTW.
Weet ik veel, ik dacht zo'n dorp ergens voorbij Amsterdam. Zaandam of zo.quote:
Ja, die eigen bijdrage houdt de baas gewoon in op je salaris, onder het mom van 'je rijdt er prive mee, dus je betaalt ook maar een deel van die auto'.quote:
Mwah, je gaat er onder aan de streep toch op vooruit, dus zo erg is 't ook weer nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, die eigen bijdrage houdt de baas gewoon in op je salaris, onder het mom van 'je rijdt er prive mee, dus je betaalt ook maar een deel van die auto'.
Jamaar wat moet ik nou met een audi leaseauto op mijn 24e.quote:
Da's wel beter danquote:
Ja, klopt. Maar sloterdijk ligt daar in de buurt?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik dacht zo'n dorp ergens voorbij Amsterdam. Zaandam of zo.
Mooi. Bartje moet ook mee. Hij ligt in Fryslan. Kom je me halen?quote:
Gratis rijden. Ideaalquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar wat moet ik nou met een audi leaseauto op mijn 24e.
Chickies hosselen kan ik zo ook wel.
Srsly? Ik dacht dat sloterdijk zuidelijker lag.quote:[quote]Op donderdag 24 januari 2013 12:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar sloterdijk ligt daar in de buurt?
Hm, dat is wel een hoop. Ik betaal zo weinig omdat het een "milieuvriendelijke" auto is (hence the "greenline"). Ondertussen trek ik op als een malloot en rij ik rustig 50 in z'n driequote:Op donderdag 24 januari 2013 12:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Da's wel beter dan.
Die Golf betaal ik 200 voor per maand.
Si señor, even een datumpje prikken binnenkort.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mooi. Bartje moet ook mee. Hij ligt in Fryslan. Kom je me halen?
Doe ik ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hm, dat is wel een hoop. Ik betaal zo weinig omdat het een "milieuvriendelijke" auto is (hence the "greenline"). Ondertussen trek ik op als een malloot en rij ik rustig 50 in z'n drie
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si señor, even een datumpje prikken binnenkort.
Ja dat dus inderdaadquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe ik ookStoplichtsprintjes ftw.
Tja 20% bijtelling over een auto van 28,5kquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hm, dat is wel een hoop. Ik betaal zo weinig omdat het een "milieuvriendelijke" auto is (hence the "greenline"). Ondertussen trek ik op als een malloot en rij ik rustig 50 in z'n drie
Zeker niet als je preten krijgt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dat dus inderdaadoh en 150 op de A7 is ook niet echt zuinig geloof ik
Gewoon afschaffen en de baas laten bepalen wat je moet betalen, lijkt mij een veel betere optiequote:Op donderdag 24 januari 2013 12:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Tja 20% bijtelling over een auto van 28,5k.
Die 508 is 30 euro duurder ofzo, en 2x zo groot. Die hele regeling is gewoon een aanfluiting
.
Tsjah, je moet een regel maken. Dus waarom niet zo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Tja 20% bijtelling over een auto van 28,5k.
Die 508 is 30 euro duurder ofzo, en 2x zo groot. Die hele regeling is gewoon een aanfluiting
.
Prima toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef Muis006 het volgende:
De Grote Burgerlijke Bingo, Bier en Bitterballen slowchat.
Bijzonder jammer dit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Srsly? Ik dacht dat sloterdijk zuidelijker lag.
Ben ik straks mijn maandloon kwijtquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon afschaffen en de baas laten bepalen wat je moet betalen, lijkt mij een veel betere optie
Nimmer (of ja, 1tje, voor 3 km/u te hard). Lang leve flitsmelders!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeker niet als je preten krijgt.
Waaat. Sloterdijk ligt toch vóór Centraal als je vanaf Rotterdam komt? Ik vind hetniet zo gekquote:
Dat was het al vanaf #1quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef Muis006 het volgende:
Omdat ze het baseren op zuinigheid op een testbaan. Elektrische auto's rijden de eerste 80km zonder uitstoot. Dat ze daarna net zo ronken als een vrachtwagen doet er niet toe. Gaat toch nergens overquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsjah, je moet een regel maken. Dus waarom niet zo?
Bekijk googlemaps eensquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waaat. Sloterdijk ligt toch vóór Centraal als je vanaf Rotterdam komt? Ik vind hetniet zo gekMijn vader woont namelijk in Noord en vanaf Noord gingen we altijd naar Zaandam, dus. Ja. Nou.
Waar?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef Muis006 het volgende:
Kwartiertje met de auto (vanaf Zaandam dan), das niets, ik mocht willen dat ik daar heen moest elke dagquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh. Nou, ik vind dat nog wel een behoorlijk stukje bij Zaandam vandaan
Als het je woon-werkverkeer zou zijn welquote:
Das wel raar ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat ze het baseren op zuinigheid op een testbaan. Elektrische auto's rijden de eerste 80km zonder uitstoot. Dat ze daarna net zo ronken als een vrachtwagen doet er niet toe. Gaat toch nergens over.
Kwartiertje fietsen vanaf mijn huis. Misschien 20 minuten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als het je woon-werkverkeer zou zijn welMaar als je het moet fietsen ben je wel wat langer onderweg
Woon-werkverkeer ja, fietsen: mwah, het is te doen hoor, je kan dan binnendoor en dan met het pontje naar A'damquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als het je woon-werkverkeer zou zijn welMaar als je het moet fietsen ben je wel wat langer onderweg
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Kwartiertje fietsen vanaf mijn huis. Misschien 20 minuten.
Nadeel is alleen dat er een pont tussenzit.
20 minuten klinkt wel doebaar. Het leek me meer te zijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Woon-werkverkeer ja, fietsen: mwah, het is te doen hoor, je kan dan binnendoor en dan met het pontje naar A'damik had vroeger wat collega's in Zaandam wonen die het altijd op de fiets deden.
Is 15 km vanaf huis, doe ik in de zomer elke dag.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat pont is kut. Van de zomer ga ik terug lekker over de sluizenquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Kwartiertje fietsen vanaf mijn huis. Misschien 20 minuten.
Nadeel is alleen dat er een pont tussenzit.
Welke sluizen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, dat pont is kut. Van de zomer ga ik terug lekker over de sluizen
Begint in zaandam, eindigt in amsterdam. Het pont is het engie wat me weerhoud om niet elke dag op de fiets te gaan. Als je daar drijfnat of in de kou staat is het niet echt fijn. MAar in de file staan is ook niet fijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
20 minuten klinkt wel doebaar. Het leek me meer te zijnPont is trouwens al in Amsterdam
De pont van mijn huis naar Sloterdijk is tussen Amsterdam en Zaandam inquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
20 minuten klinkt wel doebaar. Het leek me meer te zijnPont is trouwens al in Amsterdam
IJmuiden.quote:
Oh ja da's ook maar een kwartiertje.quote:
Pont begint in Zaandam? Dan is datecht wel een hele lange pont, even maps weer raadplegenquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Begint in zaandam, eindigt in amsterdam. Het pont is het engie wat me weerhoud om niet elke dag op de fiets te gaan. Als je daar drijfnat of in de kou staat is het niet echt fijn. MAar in de file staan is ook niet fijn.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Pont begint in Zaandam? Dan is datecht wel een hele lange pont, even maps weer raadplegen
Wel iets langer dan datquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ja da's ook maar een kwartiertje.
Wat houd je tegen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:47 schreef LompeHork het volgende:
Ik wil ook een keer fietsend naar het werk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14%, baby!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Alleen ff het noordzeekanaal over.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Pont begint in Zaandam? Dan is datecht wel een hele lange pont, even maps weer raadplegen
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:52 schreef robdriessen het volgende:
Wat zien ik, zijn we leasebakken aan het vergelijken?Zat ik ook naar te kijken. Maar geen automaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14%, baby!I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
auto!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:58 schreef Takaiki het volgende:
Als ik Prius zeg, wat zeggen jullie dan?
Kutautoquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:58 schreef Takaiki het volgende:
Note aan self: meneer niet voorstellen aan Bartquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Note aan self: meneer niet voorstellen aan Bart
Prima auto. Stuk beter dan dat vol gestickerde ding van mijquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:58 schreef Takaiki het volgende:
That's not a car, that's a lunchbox!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:58 schreef Takaiki het volgende:
Mmmmmmmmmmgaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyy!quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
That's not a car, that's a lunchbox!
- Jeff Dunham
Silence! I kill you!quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:04 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Mmmmmmmmmmgaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyy!![]()
![]()
Ja papaquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:16 schreef kanovinnie het volgende:
Het was 5 jaar terug leuk, nu niet meer.
Ik ben verdulle jonger dan jij bent hoor!quote:
Pics.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben verdulle jonger dan jij bent hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |