Da's wel beter danquote:
Ja, klopt. Maar sloterdijk ligt daar in de buurt?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik dacht zo'n dorp ergens voorbij Amsterdam. Zaandam of zo.
Mooi. Bartje moet ook mee. Hij ligt in Fryslan. Kom je me halen?quote:
Gratis rijden. Ideaalquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar wat moet ik nou met een audi leaseauto op mijn 24e.
Chickies hosselen kan ik zo ook wel.
Srsly? Ik dacht dat sloterdijk zuidelijker lag.quote:[quote]Op donderdag 24 januari 2013 12:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar sloterdijk ligt daar in de buurt?
Hm, dat is wel een hoop. Ik betaal zo weinig omdat het een "milieuvriendelijke" auto is (hence the "greenline"). Ondertussen trek ik op als een malloot en rij ik rustig 50 in z'n driequote:Op donderdag 24 januari 2013 12:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Da's wel beter dan.
Die Golf betaal ik 200 voor per maand.
Si señor, even een datumpje prikken binnenkort.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mooi. Bartje moet ook mee. Hij ligt in Fryslan. Kom je me halen?
Doe ik ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hm, dat is wel een hoop. Ik betaal zo weinig omdat het een "milieuvriendelijke" auto is (hence the "greenline"). Ondertussen trek ik op als een malloot en rij ik rustig 50 in z'n drie
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si señor, even een datumpje prikken binnenkort.
Ja dat dus inderdaadquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe ik ookStoplichtsprintjes ftw.
Tja 20% bijtelling over een auto van 28,5kquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hm, dat is wel een hoop. Ik betaal zo weinig omdat het een "milieuvriendelijke" auto is (hence the "greenline"). Ondertussen trek ik op als een malloot en rij ik rustig 50 in z'n drie
Zeker niet als je preten krijgt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dat dus inderdaadoh en 150 op de A7 is ook niet echt zuinig geloof ik
Gewoon afschaffen en de baas laten bepalen wat je moet betalen, lijkt mij een veel betere optiequote:Op donderdag 24 januari 2013 12:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Tja 20% bijtelling over een auto van 28,5k.
Die 508 is 30 euro duurder ofzo, en 2x zo groot. Die hele regeling is gewoon een aanfluiting
.
Tsjah, je moet een regel maken. Dus waarom niet zo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Tja 20% bijtelling over een auto van 28,5k.
Die 508 is 30 euro duurder ofzo, en 2x zo groot. Die hele regeling is gewoon een aanfluiting
.
Prima toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef Muis006 het volgende:
De Grote Burgerlijke Bingo, Bier en Bitterballen slowchat.
Bijzonder jammer dit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Srsly? Ik dacht dat sloterdijk zuidelijker lag.
Ben ik straks mijn maandloon kwijtquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon afschaffen en de baas laten bepalen wat je moet betalen, lijkt mij een veel betere optie
Nimmer (of ja, 1tje, voor 3 km/u te hard). Lang leve flitsmelders!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeker niet als je preten krijgt.
Waaat. Sloterdijk ligt toch vóór Centraal als je vanaf Rotterdam komt? Ik vind hetniet zo gekquote:
Dat was het al vanaf #1quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef Muis006 het volgende:
Omdat ze het baseren op zuinigheid op een testbaan. Elektrische auto's rijden de eerste 80km zonder uitstoot. Dat ze daarna net zo ronken als een vrachtwagen doet er niet toe. Gaat toch nergens overquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsjah, je moet een regel maken. Dus waarom niet zo?
Bekijk googlemaps eensquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waaat. Sloterdijk ligt toch vóór Centraal als je vanaf Rotterdam komt? Ik vind hetniet zo gekMijn vader woont namelijk in Noord en vanaf Noord gingen we altijd naar Zaandam, dus. Ja. Nou.
Waar?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef Muis006 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |