Die vind ik ook wel mooi!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:26 schreef kanovinnie het volgende:
Wij hebben 2 van deze als algemene leaseauto:
[ afbeelding ]
In principe wel ja. Normaal gesproken heb je er verder geen enkele kosten aan. Kan zijn dat de werkgever wel een werknemersbijdrage vraagt, maar dat gaan dan weer van je bijtelling af. Dus stel bijtelling 500 euro, maar je baas vraagt 120 euro eigen bijdrage, dan is je bijtelling nog maar 380 euro. Daar weer 42% van.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tering, geen wonder dat ik 't nooit snapte. Tis iig cheap. Inclusief benzine dus?
Een blauwe en een grijze hebben wequote:Op donderdag 24 januari 2013 12:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij is rood!
De kleur van je lippennn
Oh ik dacht dat jij een lease-audi hadquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch niet wat dat is
Nu wel
Nee gek ik ben 24.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij een lease-audi had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Issie ook!quote:
500 euro eigen bijdrage>gratis auto? Of zie ik 't nu verkeerd?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:28 schreef Bart het volgende:
[..]
In principe wel ja. Normaal gesproken heb je er verder geen enkele kosten aan. Kan zijn dat de werkgever wel een werknemersbijdrage vraagt, maar dat gaan dan weer van je bijtelling af. Dus stel bijtelling 500 euro, maar je baas vraagt 120 euro eigen bijdrage, dan is je bijtelling nog maar 380 euro. Daar weer 42% van.
Op donderdag 24 januari 2013 12:27 schreef RenRen- het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee gek ik ben 24.Kan vanaf je 18e hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Wat je vind moet je naar de polisie brengen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:29 schreef Takaiki het volgende:
Ik vind het allemaal wel offtopic hier heur
Nee, dan heb je 500 euro minder salarisquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
500 euro eigen bijdrage>gratis auto? Of zie ik 't nu verkeerd?
No goodbyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehyehyehyeeeeeeeeeeeeeeeeehyehyehyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:29 schreef Takaiki het volgende:
Ik vind het allemaal wel offtopic hier heur
Heb jij 14% bijtelling ofzo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:30 schreef LompeHork het volgende:
Ik betaal 90 per maand (bruto hoor) en betaal niets voor m'n diesel, tankpas FTW.
Oh das kut.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, dan heb je 500 euro minder salaris.
Nope. Waar denk je dat ik woon?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Issie ook!
[qu
[..]
500 euro eigen bijdrage>gratis auto? Of zie ik 't nu verkeerd?
ote][ afbeelding ] Op donderdag 24 januari 2013 12:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij woonde toch heel ergens anders?i
Muis snapt mijquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
No goodbyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehyehyehyeeeeeeeeeeeeeeeeehyehyehyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees
FOK!stok halen binnenkortquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:30 schreef LompeHork het volgende:
Ik betaal 90 per maand (bruto hoor) en betaal niets voor m'n diesel, tankpas FTW.
Weet ik veel, ik dacht zo'n dorp ergens voorbij Amsterdam. Zaandam of zo.quote:
Ja, die eigen bijdrage houdt de baas gewoon in op je salaris, onder het mom van 'je rijdt er prive mee, dus je betaalt ook maar een deel van die auto'.quote:
Mwah, je gaat er onder aan de streep toch op vooruit, dus zo erg is 't ook weer nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, die eigen bijdrage houdt de baas gewoon in op je salaris, onder het mom van 'je rijdt er prive mee, dus je betaalt ook maar een deel van die auto'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |