Vervolgens stop je em in je handtas en loop je weg!quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:05 schreef Greys het volgende:
Ik ben die ene die altijd pal voor de locatie waar ik wezen moet kan parkeren omdat anderen hem niet in dat gaatje krijgen
En toch staan ze dan weer raar te kijken als je er twee kratten bier, twee kratten boodschappen, je weekendtas, twee personen en twee hoofdkussens in propt en dat het dan makkelijk gaat terwijl je geen achterbank hebt om nog iets op te leggen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vervolgens stop je em in je handtas en loop je weg!
Tot je met z'n drieën ergens heen wil.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch staan ze dan weer raar te kijken als je er twee kratten bier, twee kratten boodschappen, je weekendtas, twee personen en twee hoofdkussens in propt en dat het dan makkelijk gaat terwijl je geen achterbank hebt om nog iets op te leggen.
(Hoofdkussen? Jahaaa, Landal)
Ik koop geen auto om met zijn drieën ergens heen te willen als ik er 9 van de 10 keer alleen in rijdquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Tot je met z'n drieën ergens heen wil.
Ohjaquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet Oognip erbij te noemen? Dat zijn twee handen op 1 buik.
Hap hap hapquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik koop geen auto om met zijn drieën ergens heen te willen als ik er 9 van de 10 keer alleen in rijd
Waarom is een post van een ander altijd een 'reactie op een post' en een post/reactie van mij altijd 'happen'quote:
Er paste zo'n fitnessapparaat in, zo'n crosstrainerquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:42 schreef kanovinnie het volgende:
Past er een MTB of racefiets in? Nee? Kutauto
Omdat Greys. Niets meer niets minder.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom is een post van een ander altijd een 'reactie op een post' en een post/reactie van mij altijd 'happen'![]()
Maar kheb wel honger inderdaad, dus daar ga ik ff wat aan doen
Smart toch? Meen je nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Er paste zo'n fitnessapparaat in, zo'n crosstrainer
Ja, maar eerlijkheid gebied te zeggen dat ik toen dus wel alleen reed hequote:
Owja. Done dealquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat Greys. Niets meer niets minder.
Si, hoewel het een boerenpet moet voorstellen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jij hebt ook zo'n grijze engelse pet toch?
Je lijkt op een ouwe zak met diepet op. Lompeopaquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si, hoewel het een boerenpet moet voorstellen.
Ik zat na te denken wat diepet isquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je lijkt op een ouwe zak met diepet op. Lompeopa
Hij staat er mee op de foto, op facebook, op de FOK! paginaquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zat na te denken wat diepet is
En ik las loempia 9quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zat na te denken wat diepet is
Ja zo'n ding. Ik heb er een stuk of twee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si, hoewel het een boerenpet moet voorstellen.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je lijkt op een ouwe zak met diepet op. Lompeopa
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:53 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja zo'n ding. Ik heb er een stuk of twee.
Hoiquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En ik las loempia 9
Hoi trouwens
quote:
En een zwabber!quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch staan ze dan weer raar te kijken als je er twee kratten bier, twee kratten boodschappen, je weekendtas, twee personen en twee hoofdkussens in propt en dat het dan makkelijk gaat terwijl je geen achterbank hebt om nog iets op te leggen.
Ik neem mijn kussen mee naar het hotelquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ruim 400 uur te laatquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:39 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb het niet gehoord, vertel eens?
Mijn maandag is drukquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:41 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb maandag vrij genomen, een extra uitbrakdag!![]()
Neequote:Op donderdag 24 januari 2013 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
HoiKwam jij nou nog?
Ik ben het effe kwijt
Ik had het al gezien!quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:09 schreef Goodbye het volgende:
Hee, de OP!![]()
Hopelijk hoeft Greys geen groeps-pm meer te sturen!
quote:
Ik had even gewacht met overmaken (hoop dat je dat snapt), maar het komt er zo aanquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:26 schreef Greys het volgende:
Weer wat betalingen binnen
BrandX, foei, toch bitterballengeld![]()
Ik mis nog de betalingen van sp3c, Puala en Captain Fabulous.
Sp3c heb ik geen hoop meer op qua digitale tijdperk, dus dat krijg ik ter plaatse wel en frot ik nog snel in de envelop er bij, hij komt toch vroegPuala en Captain, is het onderweg? Niet lelijk bedoeld hoor, gewoon een subtiele herinnering
Hhhhjaaaquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Ik heb nu al zin in het buffet!En het toetje!
Was voor mij het eerste stuk chocolade EVER dat ik niet opkreeg.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:52 schreef Muis006 het volgende:
Vorige keer had ik het grootste stuk chocoladetaart maar dat hoef ik deze keer nietik kreeg het niet op.
Jaaaa, superlogischquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik had even gewacht met overmaken (hoop dat je dat snapt), maar het komt er zo aan
Zolang HaaPeeKaaWee dan maar uitsluitend mijn bingokaart onder handen neemt en niet mijn chocotaart.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was voor mij het eerste stuk chocolade EVER dat ik niet opkreeg.![]()
Maar deze keer kunnen we het misschien knus naast de binkootkaart parkeren en onder de spannende strijd telkens een klein hapje nemen.
Gewoon hun PM box vol spammenquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaa, superlogisch
Het was ook echt een subtiele herinnering omdat sommigen wel eens roepen 'Ohhhh (*&%()$*&$)%($ vergeten'. Dat had ook iets voor mij kunnen zijn namelijk, om het te vergeten
Anders sla je haar met je binkootstift!quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zolang HaaPeeKaaWee dan maar uitsluitend mijn bingokaart onder handen neemt en niet mijn chocotaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |