Cat moet aan het werk zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:06 schreef Muis006 het volgende:
Cat durft geen woord meer te leggen.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:22 schreef Takaiki het volgende:
Wij zijn te herkennen aan:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Cat moet aan het werk zijn.![]()
Dag duurt LANG!
Vanaf 6 uur zit ik voor je klaar.quote:
Kut, krijg spontaan It's a small world-jengeldeuntje in mn kopquote:
Counting the secondsquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vanaf 6 uur zit ik voor je klaar.![]()
Heb net snel even gespiekt.. Bazenwoord!Als ik een E meer had gehad was ik uberbaas geweest.
Ik aan een rode auto met witte stickersquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:12 schreef Ole het volgende:
Ik ben te herkennen aan een soorgelijke trolly. Uiteraard in het roze![]()
[ afbeelding ]
Jamaar jou gaan we niet herkennen als je normaal kijktquote:
Ik zal wel een hoge hoed opzettenquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:46 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jamaar jou gaan we niet herkennen als je normaal kijkt
Toffer dan Takke heur hoge hoed kan toch nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zal wel een hoge hoed opzetten
Die van Elies is ook tof!quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Toffer dan Takke heur hoge hoed kan toch niet
Jij komt toch ook naar Gouda?quote:
quote:
Dus niet piepen Nippie!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Puala! En Oognip valt daar ook ergens uit een trein.
Roep je over jezelf af met zo'n UIquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hihi het lijkt net of er nipple staat.
Dat kan ook tegenvallen qua reactiequote:Op donderdag 24 januari 2013 16:56 schreef Greys het volgende:
Ik ga Roger eens even stalken per sms.
Ohquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kan ook tegenvallen qua reactie.
Heb jij een smart?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Maar ik mot weten of hij mij en Gb nog komt ophalen of dat wij zelf met de Smart naar het hotel gaan. Dat kan ook, dan maar een parkeerkaartje extra (die bietsen we er daar wel bij).
Ik krijg anders altijd van alles in gaatjes.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:05 schreef Greys het volgende:
Ik ben die ene die altijd pal voor de locatie waar ik wezen moet kan parkeren omdat anderen hem niet in dat gaatje krijgen
Ik hoef toch niet Oognip erbij te noemen? Dat zijn twee handen op 1 buik.quote:
Dat was een inkoppertje he?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik krijg anders altijd van alles in gaatjes.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was een inkoppertje he?
Toen ik op invoeren klikte dacht ik 'ah...'
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik krijg anders altijd van alles in gaatjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |