quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Over transport gesproken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Whahaha, ik stuur hem door naar de meneer straks als ik weer achter mn eigen pc zitquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:09 schreef robdriessen het volgende:
Shit, dit plaatje vind ik net een uur te laat
[ afbeelding ]
Zo kan je elke film wel afkraken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
"Guy who brings stuff from here to there 1, 2 & 3"
Interessant filmconcept
Dat klopt, zo kan je ook iedere flauwe opmerking serieus nemen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo kan je elke film wel afkraken.
Als het logisch zou zijn zou ik nu m'n honkbalknuppel aan het slijpen zijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:21 schreef robdriessen het volgende:
Ik moet zelfs Fight Club nog zien.
Niet slaan!
Klaarblijkelijk want the first rule of Fight Club...quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:21 schreef robdriessen het volgende:
Ik moet zelfs Fight Club nog zien.
Niet slaan!
sssstquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk want the first rule of Fight Club...
Nee men, ik ga helemaal los aan de eendenborstfilet en garnalenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een klein plothole gevonden in het februari-sushi-plan
Ha, Muis komt alleen al voor de gezelligheidquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een klein plothole gevonden in het februari-sushi-plan
Ga je dadelijk 2 keer sushi-en die maand?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee men, ik ga helemaal los aan de eendenborstfilet en garnalen
nee... wel vlees...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |