Dit valt nog mee, meestal beginnen vroege diensten om 04.00 en de nacht diensten om 23.00quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
moet je altijd zo vroeg bij dagdiensten?
Ja!quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zwabje
We moeten echt gaan Shabu'en in februari
nicequote:Op donderdag 24 januari 2013 13:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit valt nog mee, meestal beginnen vroege diensten om 04.00 en de nacht diensten om 23.00
Ohquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Indaha en haar meneer.
En Takke en haar meneer.
En dan nog wat niet-fokkers waaronder 2 sushi maagden.![]()
Komen jullie oohook?
kan je beter nachtdiensten hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit valt nog mee, meestal beginnen vroege diensten om 04.00 en de nacht diensten om 23.00
Ja, beter betaald (als je geen stage hebt)quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kan je beter nachtdiensten hebben.
PieEm!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh![]()
even met de meneer overleggen of die kan (doe je me even een PM?) maar indien ja dan ja
Zeker weten!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:05 schreef robdriessen het volgende:
Maarreh, Mono ligt nog steeds op koers om een echte machinist met echte treintjes te worden?
het lijkt mij zo'n gaaf beroepquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, beter betaald (als je geen stage hebt)
quote:
Klopt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:06 schreef Takaiki het volgende:
[..]![]()
Ow, bij de Weirder geen eendeborstfilet nemen: valt tegen
Mwoah, als je eenmaal zit dan let je wel op. Net als in de auto, dan moet je alles in de gaten houden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het lijkt mij zo'n gaaf beroepalleen vrees ik dat ik elke keer in slaap mieter.
Schalen vol octopusjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Okeequote:Op donderdag 24 januari 2013 14:06 schreef Takaiki het volgende:
[..]![]()
Ow, bij de Weirder geen eendeborstfilet nemen: valt tegen
Deze is nog op tijdquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:09 schreef robdriessen het volgende:
Shit, dit plaatje vind ik net een uur te laat
[ afbeelding ]
MAar wel zo waarquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:09 schreef robdriessen het volgende:
Shit, dit plaatje vind ik net een uur te laat
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Schalen vol octopusjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Over transport gesproken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze is nog op tijd
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rijdende computer, dat ding. Met een na-vi-GA-tie me-VROUW-die-stom-PRAAT.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
MAar wel zo waarlijkt me wel lachen, zo optrekken nast een prius bij het stoplicht. Zeker als er zo'n milleuhippie inzit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |