Zou het daar iets mee te maken kunnen hebben, denk je?quote:
Ik ben niet goed in morsecodequote:Op donderdag 24 januari 2013 19:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Welke letter heb je vandaag gepoept?
Welneequote:Op donderdag 24 januari 2013 19:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou het daar iets mee te maken kunnen hebben, denk je?
Hmmmm... wat zou het dan kunnen zijn?quote:
*plop*quote:
Daar kan ik best kort over zijn; nee. Als het op voeding aankomt ben ik al jaren niet te gezond bezig. Hoewel ik vaak wel salade's haal bij de groenteboer. Die maakt elke dag vers spul. Maar om eerlijk te zijn is dat ook niet elke week gezien ik het vaak gewoon vergeet.quote:
Stoute beer!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:27 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Daar kan ik best kort over zijn; nee. Als het op voeding aankomt ben ik al jaren niet te gezond bezig. Hoewel ik vaak wel salade's haal bij de groenteboer. Die maakt elke dag vers spul. Maar om eerlijk te zijn is dat ook niet elke week gezien ik het vaak gewoon vergeet.
En dan gaat er weer een kant en klaar maaltijd de magnetron in. Ik ken ze onderhand allemaal wel. Yaay.
Ik woon alleen, en ben gewoon vaak lui. Ik ben zo type man die je met alles in het huishouden moet sturen anders doe ik het op mijn eigen tempo. Dat wilt zeggen als de was twee weken later bijna wegloopt ga ik het maar eens wassen. En dan drie dagen later tot het besef komen dat er nog een was in de droger moet. Met eten is het niet anders. Als je mij laat koken gooi ik een pizza in de oven.quote:
Wat ben ik toch blij met mijn meneerquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik woon alleen, en ben gewoon vaak lui. Ik ben zo type man die je met alles in het huishouden moet sturen anders doe ik het op mijn eigen tempo. Dat wilt zeggen als de was twee weken later bijna wegloopt ga ik het maar eens wassen. En dan drie dagen later tot het besef komen dat er nog een was in de droger moet. Met eten is het niet anders. Als je mij laat koken gooi ik een pizza in de oven.
Vertel ik je zaterdag wel.quote:
Ik wil ook een meneerquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat ben ik toch blij met mijn meneer
Ach, hebben we in ieder geval een uur of twee gevuld.quote:
De mijnes welquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:36 schreef Greys het volgende:
Het gros van de mannen die alleen wonen zijn geen elke-dag-braaf-zelf-kokers hoor Oerbeer, troost je
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, hebben we in ieder geval een uur of twee gevuld.
Ik was destijds erg blij met mijn vriendin kan ik je zeggen. Die had daar een structuur in die ik vrij makkelijk van haar kon overnemen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat ben ik toch blij met mijn meneer
Awquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:37 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik was destijds erg blij met mijn vriendin kan ik je zeggen. Die had daar een structuur in die ik vrij makkelijk van haar kon overnemen.
Maarja. Dingen.
degenen die getrouwd zijn ook niet hoor. Alhoewel ik vandaag wel gewoon gekookt heb. Niet die boontjes die nog ff afgesnedem moesten worden maar de makkelijke erwtjes/worteltjes uit de diepvries dus wel iets makkelijker maar toch. Ik had echt geen energie meer dus ook niet om naar de pizzaria te rijden zeg maar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:36 schreef Greys het volgende:
Het gros van de mannen die alleen wonen zijn geen elke-dag-braaf-zelf-kokers hoor Oerbeer, troost je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |