Zou het daar iets mee te maken kunnen hebben, denk je?quote:
Ik ben niet goed in morsecodequote:Op donderdag 24 januari 2013 19:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Welke letter heb je vandaag gepoept?
Welneequote:Op donderdag 24 januari 2013 19:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou het daar iets mee te maken kunnen hebben, denk je?
Hmmmm... wat zou het dan kunnen zijn?quote:
*plop*quote:
Daar kan ik best kort over zijn; nee. Als het op voeding aankomt ben ik al jaren niet te gezond bezig. Hoewel ik vaak wel salade's haal bij de groenteboer. Die maakt elke dag vers spul. Maar om eerlijk te zijn is dat ook niet elke week gezien ik het vaak gewoon vergeet.quote:
Stoute beer!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:27 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Daar kan ik best kort over zijn; nee. Als het op voeding aankomt ben ik al jaren niet te gezond bezig. Hoewel ik vaak wel salade's haal bij de groenteboer. Die maakt elke dag vers spul. Maar om eerlijk te zijn is dat ook niet elke week gezien ik het vaak gewoon vergeet.
En dan gaat er weer een kant en klaar maaltijd de magnetron in. Ik ken ze onderhand allemaal wel. Yaay.
Ik woon alleen, en ben gewoon vaak lui. Ik ben zo type man die je met alles in het huishouden moet sturen anders doe ik het op mijn eigen tempo. Dat wilt zeggen als de was twee weken later bijna wegloopt ga ik het maar eens wassen. En dan drie dagen later tot het besef komen dat er nog een was in de droger moet. Met eten is het niet anders. Als je mij laat koken gooi ik een pizza in de oven.quote:
Wat ben ik toch blij met mijn meneerquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik woon alleen, en ben gewoon vaak lui. Ik ben zo type man die je met alles in het huishouden moet sturen anders doe ik het op mijn eigen tempo. Dat wilt zeggen als de was twee weken later bijna wegloopt ga ik het maar eens wassen. En dan drie dagen later tot het besef komen dat er nog een was in de droger moet. Met eten is het niet anders. Als je mij laat koken gooi ik een pizza in de oven.
Vertel ik je zaterdag wel.quote:
Ik wil ook een meneerquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat ben ik toch blij met mijn meneer
Ach, hebben we in ieder geval een uur of twee gevuld.quote:
De mijnes welquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:36 schreef Greys het volgende:
Het gros van de mannen die alleen wonen zijn geen elke-dag-braaf-zelf-kokers hoor Oerbeer, troost je
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, hebben we in ieder geval een uur of twee gevuld.
Ik was destijds erg blij met mijn vriendin kan ik je zeggen. Die had daar een structuur in die ik vrij makkelijk van haar kon overnemen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat ben ik toch blij met mijn meneer
Awquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:37 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik was destijds erg blij met mijn vriendin kan ik je zeggen. Die had daar een structuur in die ik vrij makkelijk van haar kon overnemen.
Maarja. Dingen.
degenen die getrouwd zijn ook niet hoor. Alhoewel ik vandaag wel gewoon gekookt heb. Niet die boontjes die nog ff afgesnedem moesten worden maar de makkelijke erwtjes/worteltjes uit de diepvries dus wel iets makkelijker maar toch. Ik had echt geen energie meer dus ook niet om naar de pizzaria te rijden zeg maar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:36 schreef Greys het volgende:
Het gros van de mannen die alleen wonen zijn geen elke-dag-braaf-zelf-kokers hoor Oerbeer, troost je
Ik ook. Wil je gaan koken. Oh kut, pannen zijn nog vies. Dan maar eerst de pannen afwassen, borden komt zo wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik woon alleen, en ben gewoon vaak lui. Ik ben zo type man die je met alles in het huishouden moet sturen anders doe ik het op mijn eigen tempo. Dat wilt zeggen als de was twee weken later bijna wegloopt ga ik het maar eens wassen. En dan drie dagen later tot het besef komen dat er nog een was in de droger moet. Met eten is het niet anders. Als je mij laat koken gooi ik een pizza in de oven.
Ik kook niet elke dag, maar heb ook nog niet veel eten gehaald. Ik kook vaak wel (of eigenlijk altijd) wel voor meerdere dagen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:36 schreef Greys het volgende:
Op dat soort dagen eet ik broodquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
degenen die getrouwd zijn ook niet hoor. Alhoewel ik vandaag wel gewoon gekookt heb. Niet die boontjes die nog ff afgesnedem moesten worden maar de makkelijke erwtjes/worteltjes uit de diepvries dus wel iets makkelijker maar toch. Ik had echt geen energie meer dus ook niet om naar de pizzaria te rijden zeg maar.
Ja precies.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook. Wil je gaan koken. Oh kut, pannen zijn nog vies. Dan maar eerst de pannen afwassen, borden komt zo wel.
En straks schuif ik mijn vuile bord op de stapel en ga film kijken
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:45 schreef Cat22 het volgende:
*noteert op to do list: knuffel voor oerbeer*
Broodquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:55 schreef kanovinnie het volgende:
Ben er ook achter gekomen dat het makkelijker is om tijdens werktijd te ontbijten.
1) Je hebt maar op 1 plek brood, kans dat je het niet opeet en dat het oud wordt is kleiner
2) Als je een extra broodje wilt bij de lunch kan dat ook
3) Je smeert in de baas zijn tijd
4) Je eet in de baas zijn tijd
En wat is het nadeel?
Niets!
Effort.quote:
Zo erg is het ook weer nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:56 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja precies.![]()
![]()
Jaar of zes geleden woonde ik voor het eerst op mijzelf. Toen deed ik de afwas pas als ik er een nog nooit eerder ontdekte schimmelcultuur op zag groeien. Tegenwoordig heb ik tòch iets meer discipline. Dan wel met nadruk op iets.
[..]
Ik meestal op een billenplek, lijkt me wel zo makkelijk, anders zit je achterstevoren op je stoel?quote:
Zijn de wc's zo slecht daar?quote:
De film is nog niet begonnen hoop ik voor je mede-bioscoopbezoekers?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:58 schreef Qwea het volgende:
En mo heeft boeiende gesprekken met re buurman
"of ik thuis ben? Neen! Ik ga bankhangen. Doei he!"quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:58 schreef Cat22 het volgende:
Blurgh, ouders komen dadelijk op semi-verrassingsbezoek. Ik wil gewoon bankhangen in mijn joggingpak.Gelukkig weten ze wel dat ze vooraf het beste even kunnen bellen. Kan ik nog net wat puin ruimen.
Ik heb uiteindelijk de helft van mijn servies opgeborgen en in de bergruimte gezet. Had van alles een stuk of drie. Vanaf dat moment kon ik het ook niet meer laten oplopen en moest ik wel gaan afwassen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:57 schreef kanovinnie het volgende:
Zo erg is het ook weer nietAl is het maar goed dat ik neit tijdens mijn studententijd op mezelf ben gegaan
Nee, begint zo. Maar ik heb nog steeds kutplekkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
De film is nog niet begonnen hoop ik voor je mede-bioscoopbezoekers?
Kon je die niet zelf kiezen bij het reserveren online dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, begint zo. Maar ik heb nog steeds kutplekken
Ik was net zo, toen kreeg ik een vaatwasserquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk de helft van mijn servies opgeborgen en in de bergruimte gezet. Had van alles een stuk of drie. Vanaf dat moment kon ik het ook niet meer laten oplopen en moest ik wel gaan afwassen.
Maar ik heb er nog steeds een hekel aan.
Als mijn ouders nu bellen dat ze er over een half uur aankomen zeg ik dat ze dat maar beter niet kunnen doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:58 schreef Cat22 het volgende:
Blurgh, ouders komen dadelijk op semi-verrassingsbezoek. Ik wil gewoon bankhangen in mijn joggingpak.Gelukkig weten ze wel dat ze vooraf het beste even kunnen bellen. Kan ik nog net wat puin ruimen.
Neen. Want mo gaat voor het filmpanel en die zijn vooraf gereseveerd. "de beste plekken"quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Kon je die niet zelf kiezen bij het reserveren online dan?
Ik zeg gewoon dat ik geen zin heb erin.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:00 schreef Greys het volgende:
"Nee sorry, ik ging NETTTTTTT in bad!"
Ah ja. Even doorbijtenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neen. Want mo gaat voor het filmpanel en die zijn vooraf gereseveerd. "de beste plekken"
Ik vind het kutplekken en had bovenin willen zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |