Of ik stempel een paar keer op heur gezichtquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Anders sla je haar met je binkootstift!
Of je vergeet het niet maar het komt toch niet aan bij de ontvangerquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaa, superlogisch
Het was ook echt een subtiele herinnering omdat sommigen wel eens roepen 'Ohhhh (*&%()$*&$)%($ vergeten'. Dat had ook iets voor mij kunnen zijn namelijk, om het te vergeten
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:02 schreef Oognip het volgende:
Goed nieuws
Ik ben er eindelijk uit of ik mijn haar vandaag of morgen ga wassen, het antwoord is vandaagwant dan is het vrijdag slap en zaterdag niet, nu nog hopen dat het zaterdag niet vet is
/wijf
Neeneenee!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of ik stempel een paar keer op heur gezicht
De wattes?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neeneenee!
De gezichtsstempel is bedoeld voor de adoratieplanning van Greys en Erik![]()
Chaos!
en wanneer ga jij je haar wassen hmmmm?quote:
ADORATIEPLANNING!quote:
Ik ook!quote:
Over 11,5 uur ongeveer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
en wanneer ga jij je haar wassen hmmmm?
Oh dit komt me zo enorm bekend voorquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:02 schreef Oognip het volgende:
Goed nieuws
Ik ben er eindelijk uit of ik mijn haar vandaag of morgen ga wassen, het antwoord is vandaagwant dan is het vrijdag slap en zaterdag niet, nu nog hopen dat het zaterdag niet vet is
/wijf
Is dat wel voldoende tijd voor de perrrrfecte coupe op zaterdag?quote:
Wassen heeft geen invloed op mijn coupe. Zaterdag was ik het gewoon weer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is dat wel voldoende tijd voor de perrrrfecte coupe op zaterdag?
Dat kan nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:04 schreef Oerbeer het volgende:
Als ik mijn haar moet wassen dan duurt het minstens 24 uur voor het überhaupt droog is.
Zet er een föhn op. Standje allerheetst doet het het bestequote:Op donderdag 24 januari 2013 19:04 schreef Oerbeer het volgende:
Als ik mijn haar moet wassen dan duurt het minstens 24 uur voor het überhaupt droog is.
Risktakerquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Wassen heeft geen invloed op mijn coupe. Zaterdag was ik het gewoon weer.
Nee, maar wel lang haar. Komt tot mijn schouders ongeveer.quote:
Dan wordt het broosquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zet er een föhn op. Standje allerheetst doet het het beste
Trust me, ook als je niet elke dag je haar als een malloot was word het statisch.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dit komt me zo enorm bekend voor
Maar ik begreep van de week van een bepaalde bekende pianist met lang haar dat je je haar idd niet elke dag moet wassen omdat het daar juist statisch van wordtAlleen ik houd zo van elke dag wassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was het om de drie dagen. Heb het dinsdag gewassen dus eigenlijk hoeft het vrijdag pas, maar jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dit komt me zo enorm bekend voor
Maar ik begreep van de week van een bepaalde bekende pianist met lang haar dat je je haar idd niet elke dag moet wassen omdat het daar juist statisch van wordtAlleen ik houd zo van elke dag wassen
en doe je het ook verwennen met fursorgingsprodukten en zulks?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:07 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee, maar wel lang haar. Komt tot mijn schouders ongeveer.
[..]
Dan wordt het broos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |