SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laf jouououou!quote:
Ik zou niet durven in ESF.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:30 schreef kanovinnie het volgende:
Hork, gooi deze ff dicht. Eerst 600 posts in 't andere topic.
gastmodden is klapjes van Greys of Erik!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:30 schreef kanovinnie het volgende:
Hork, gooi deze ff dicht. Eerst 600 posts in 't andere topic.
Klapjes van erik?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
gastmodden is klapjes van Greys of Erik!![]()
*slotje zet*
Vuile miet!quote:
Ook.quote:
Die kan dat.quote:
Die hoef ik ook niet. Ik slot alleen voor klapjes van Greys.quote:
Waarom?quote:
Ga je het risico nemen, is de vraag....quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Die hoef ik ook niet. Ik slot alleen voor klapjes van Greys.
Hmm. Het is wel eng.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga je het risico nemen, is de vraag....
Wie is er doodquote:
Die schijnt al iemand klapjes te gevenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Die hoef ik ook niet. Ik slot alleen voor klapjes van Greys.
Is dat zo? Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die kan dat.![]()
Naar het schijnt dan.
Ik.quote:
Op zolder bedoel je? Da's toch goed nieuwsquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niemand, maar vandaag mag ik blijkbaar boven
Nee joh, boven op jou. Terwijl het gisteren nog andersom wasquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Op zolder bedoel je? Da's toch goed nieuws.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niemand, maar vandaag mag ik blijkbaar boven
Oh jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh, boven op jou. Terwijl het gisteren nog andersom was
Oh,met Bart, dacht al!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh, boven op jou. Terwijl het gisteren nog andersom was
Vertel eens over zequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb al drie katten en die bevallen me prima, tenkjoeverriemuts.
Lompevrouwquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kinky wel
[..]
Ja natuurlijk, met wie dacht je dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:
*schuldigquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:36 schreef Bart het volgende:
[..]!
Die heeft al een berg minnaars, en dus geen tijd meer voor hork.
Niet meer toch, sinds je getrauwd bent?quote:
Gewoon de reguliere planning, zelfde als Bart, daarom zoeken we troost bij elkaar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet meer toch, sinds je getrauwd bent?
Alleen met kerst dus?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon de reguliere planning, zelfde als Bart, daarom zoeken we troost bij elkaar.
Stiekem is het eigenlijk nog beter ook.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon de reguliere planning, zelfde als Bart, daarom zoeken we troost bij elkaar.
Sssssssst!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Stiekem is het eigenlijk nog beter ook.
Das nog vaak. Je bent zeker met kerst jarig?quote:
quote:
Gequote voor 't nageslacht!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Stiekem is het eigenlijk nog beter ook.
Nee, in de zomer, dus het valt allemaal wel mee, ik haal mijn quota wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das nog vaak. Je bent zeker met kerst jarig?
Alsof jij dat nooit doetquote:
Je hebt 't er zwaar mee! Ofnie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, in de zomer, dus het valt allemaal wel mee, ik haal mijn quota wel.
Dat komt er niet he, slimmeke! Niet opgelet met biologie zeker?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Gequote voor 't nageslacht!
Welnee, eitje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt 't er zwaar mee! Ofnie?
Mijn nageslacht.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat komt er niet he, slimmeke! Niet opgelet met biologie zeker?
Jij moet je eerste meisje nog zoenen manquote:
Fixedquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Naartjie Satsu en Yoko
Satsu is het kind van Yoko en Naartjie is rood en Yoko is de baas.
Ze zijn goed in baggeren he Q?quote:
Lief hoor. Klinkt als twee Siamezen en een rode tijger? Maar ik zal er ongetwijfeld naast zitten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Naartjie Satsu en Yoko
Satsu is het kind van Yoko en Naartjie is rood en de baas.
Puur ontopic dit.quote:
Ohquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij moet je eerste meisje nog zoenen man.
Ik ga maar weer eens aan het werk.quote:
Lijkt me verstandig, als je je schouder niet onder het kwijl wil hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh
eh
Ik ga maar met iemand anders schuifelen.
Zou ik ook graag doen. Vanmorgen al uitnodigingen voor een evementen vand e sportvereniging gemaakt.quote:
Ben je vrij?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou ik ook graag doen. Vanmorgen al uitnodigingen voor een evementen vand e sportvereniging gemaakt.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij moet je eerste meisje nog zoenen man.
GODVERDOMME BART! JIJ KALE MAN DIE CHINEES LEKKER VIND!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh
eh
Ik ga maar met iemand anders schuifelen.
Nee, geen werk meer fftjes. projecten lopen allemaal in de fase dat er niet voor getekend hoeft te wordenquote:
A dirty mind is a joy foreverquote:
VINDT.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
GODVERDOMME BART! JIJ KALE MAN DIE CHINEES LEKKER VIND!
Lekker toch? Betaald niets doen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, geen werk meer fftjes. projecten lopen allemaal in de fase dat er niet voor getekend hoeft te worden
Sir yes sir!quote:
Oeps.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:49 schreef Greys het volgende:
ESF is geen speeltuin.
Foei ende foei!
Geen posts verwijderen ajbZit op werk en via mobiel en tis druk hier dus GA JULLIE SCHAMEN en anders roep ik static. Zo. Dus.
Laf oh laf
Maar saai. En collega's die wel wat te doen hebben vinden het niet zo tof. Maja, wat moet ik anders doen?quote:
Nee hoor. Niet in het kanovinnie'squote:
Dat klopt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Lief hoor. Klinkt als twee Siamezen en een rode tijger? Maar ik zal er ongetwijfeld naast zitten.
Static? Die gastmod nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:49 schreef Greys het volgende:
ESF is geen speeltuin.
Foei ende foei!
Geen posts verwijderen ajbZit op werk en via mobiel en tis druk hier dus GA JULLIE SCHAMEN en anders roep ik static. Zo. Dus.
Laf oh laf
Naard is hommo en laat het allemaal over zich heen komen.quote:
Waar?quote:
Die posts kan jij toch terugzetten met je management-powersquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:49 schreef Greys het volgende:
ESF is geen speeltuin.
Foei ende foei!
Laf oh laf
Ik jou toch ook, dat hadden we toch afgesprokenquote:
Ik vind dat je best wat meer inzet mag tonen voor het riante salaris wat Danny ons geeft.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:49 schreef Greys het volgende:
ESF is geen speeltuin.
Foei ende foei!
Laf oh laf
FOK! kost mij alleen maar. Jammerste is nog wel dat ik niet mee mag doen met prijsfrachen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind dat je best wat meer inzet mag tonen voor het riante salaris wat Danny ons geeft.
Pas je wel op veur heur veiligheidsspeldjes?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik jou toch ook, dat hadden we toch afgesproken.
Waar zitten die in dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pas je wel op veur heur veiligheidsspeldjes?
Via mobiel? Dan doet straks heel FOK het niet meer als ik dat ga doen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Die posts kan jij toch terugzetten met je management-powers. Anders heb je ook niets te doen hier in ESF. Saaie boel.
Volgens mij zijn er geen posts weg, want ik heb het topic openstaan met autorefresh en dan zie je verwijderde posts rood worden. En ik zie geen rode postsquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:00 schreef kanovinnie het volgende:
MAar welke posts dan weg? Of loopt greys weer te zeuren om niets?
Vraag Muis maar. Ben weer ff werkennnnnquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:00 schreef kanovinnie het volgende:
MAar welke posts dan weg? Of loopt greys weer te zeuren om niets?
Je weet zeker dat je contract verlengt wordt, dat je 'm naar een FOK!meet laat komen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag Muis maar. Ben weer ff werkennnnn
Mijn baas komt ook zaterdag (na het eten) dus anders stuur ik hem op jullie af
Raaaaaaaaaaaarrrrrrrrquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er geen posts weg, want ik heb het topic openstaan met autorefresh en dan zie je verwijderde posts rood worden. En ik zie geen rode posts
In een ander topic van Muis dat dichtgepleurd werd. Of zoietsquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er geen posts weg, want ik heb het topic openstaan met autorefresh en dan zie je verwijderde posts rood worden. En ik zie geen rode posts
Iteejer is toch jouw baas?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag Muis maar. Ben weer ff werkennnnn
Mijn baas komt ook zaterdag (na het eten) dus anders stuur ik hem op jullie af
Oooow ja dat weet ik nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
In een ander topic van Muis dat dichtgepleurd werd. Of zoiets
Hij is al twee keer op een ESF meet geweestquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je contract verlengt wordt, dat je 'm naar een FOK!meet laat komen?
Burgerlijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:05 schreef robdriessen het volgende:
Goed, we hebben het over Bitterballen gehad, we hebben het over Bier gehad, gaan we weer terug naar het onderwerp Bingo, of liever Burgerlijk?
Yvonne?quote:
Werd er een topic dichtgepleurd?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar gingen we door het slotje heen postenquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
He gezellig. *tingtingting met koffielepeltje op rand koffiekopje* Koekje d'r bij?quote:
Heb je mergpijpjesquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:08 schreef robdriessen het volgende:
[..]
He gezellig. *tingtingting met koffielepeltje op rand koffiekopje* Koekje d'r bij?
Alle OV planners die ik heb geraadpleegt zeggen: metro naar Melanchtonweg en dan lopen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:08 schreef RenRen- het volgende:
Hoi! Weet iemand of tram 7 in de buurt stopt?
Doet trommel open, laat Muis één mergpijpje pakken, doet trommel dicht en zet trommel terug in de kast. "Gezellig."quote:
Metro is niet handig voor mij, behalve dat ik het vervelend reizen vind woon ik recht tussen 2 metrohaltes in en heel dichtbij de tramquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Alle OV planners die ik heb geraadpleegt zeggen: metro naar Melanchtonweg en dan lopen.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Doet trommel open, laat Muis één mergpijpje pakken, doet trommel dicht en zet trommel terug in de kast. "Gezellig."
Je komt toch met de fiets?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Metro is niet handig voor mij, behalve dat ik het vervelend reizen vind woon ik recht tussen 2 metrohaltes in en heel dichtbij de tram
Dacht, meld 't ff.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:09 schreef RenRen- het volgende:
Ik zie het al, tram 25, fijn.
[..]
Dat snap ik
Kwam jij nog koffiedrinken 's middags?quote:
Nee, ik heb om 13.00 uur een proefrit in een 508.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kwam jij nog koffiedrinken 's middags?
Stel je nie aan!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als het nog steeds zo glad is niet
Oh daar kan ie niet tegen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Leluk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, ik heb om 13.00 uur een proefrit in een 508.
Zelluf.quote:
Wat, ik zag gister nog een meisje onderuitgaan op één van de drukste wegen hier in de buurt, en ik weet dat ik dat dan ben als ik op de fiets zou stappen. Jonge, ik vind altijd net dát gladde plekje en lig op de grond.quote:
Ohquote:
quote:
Hij is niet lelijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:13 schreef Bart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit een lelijke auto vinden.
Normale vaart, niet krampachtig doen. Dan komt 't goed. Als je jezelf bang gaat maken en verkrampt gaat fietsen gaat 't fout.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat, ik zag gister nog een meisje onderuitgaan op één van de drukste wegen hier in de buurt, en ik weet dat ik dat dan ben als ik op de fiets zou stappen. Jonge, ik vind altijd net dát gladde plekje en lig op de grond.
Al.
Tijd.
Kanovinnie vindt van wel.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:14 schreef kanovinnie het volgende:
aat maken en verkrampt gaat fietsen gaat 't fout.
Tsjah. Ik zou 'm niet uitkiezen als leaseauto.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:13 schreef Bart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te weinig kofferbakruimte.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:13 schreef Bart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe is niet zo hatelijk.quote:
Ik wel. 14% bijtelling. Groot. Snel. Luxe. Mooi.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsjah. Ik zou 'm niet uitkiezen als leaseauto.
Dudequote:
QFTquote:
Ja diep, maar in de lengte bedoel ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Dude. Die kofferbak is ongeveer anderhalve meter diep man
.
Die kleur is naarquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja diep, maar in de lengte bedoel ik
[ afbeelding ]
Dan lijkt het me al beter.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zeker, ik heb 'm in het zwart.
Bart vind mijn auto lelukquote:
Wacht wat?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:17 schreef kanovinnie het volgende:
Heb je een fucking minivan als leasebak?
Ja dat bedoel ik met diep, in de lengte. Hij is alleen niet zo hoog, de elektromotor en accu's liggen in de kofferbak. Dus die is inderdaad qua inhoud niet supergroot. Maar het gaat mij toch om de lengte en breedte, niet om de hoogtequote:Op donderdag 24 januari 2013 12:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja diep, maar in de lengte bedoel ik
[ afbeelding ]
Ach, het was voor hem een gratis ritje naar een andere meetquote:
Daar lijkt 't toch op?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bart vind mijn auto leluk
[..]
Wacht wat?
Audi-centjesquote:
Vandaar dat je geen lange vrouw hebtquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik met diep, in de lengte. Hij is alleen niet zo hoog, de elektromotor en accu's liggen in de kofferbak. Dus die is inderdaad qua inhoud niet supergroot. Maar het gaat mij toch om de lengte en breedte, niet om de hoogte.
Oooooooohw, dan valt het me heel erg mee inderdaadquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik met diep, in de lengte. Hij is alleen niet zo hoog, de elektromotor en accu's liggen in de kofferbak. Dus die is inderdaad qua inhoud niet supergroot. Maar het gaat mij toch om de lengte en breedte, niet om de hoogte.
Nee joh!quote:
Jawel. Vind ik wel. Hoog en relatief kort.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oooooooohw, dan valt het me heel erg mee inderdaadbeter dan je huidige auto denk ik.
[..]
Nee joh!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jawel. Vind ik wel. Hoog en relatief kort.
Ben vanochtend ook al onderuit getetterdquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Thank youquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:20 schreef Takaiki het volgende:
al onderuit getetterd
Ik geef je groot gelijk
Er zijn twee plaatsen over dus je kan nog mee-eten als je wil.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:20 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben jaloers dat jullie allemaal in het café gaan eten
De carrosariedingest bedoel ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat hij hier wat hoog op z'n poten staat, die van mij is wat lager.
Gaat niet, ik zit tot half 5 in Den Bosch, en dan moet ik nog naar huis om me om te kleden dus ik ben nooit op tijd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er zijn twee plaatsen over dus je kan nog mee-eten als je wil.
Ohquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gaat niet, ik zit tot half 5 in Den Bosch, en dan moet ik nog naar huis om me om te kleden dus ik ben nooit op tijd.
Ja echt veel meer dan de Golf! Daar erger ik me dood, die 508 heeft meer dan genoegquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oooooooohw, dan valt het me heel erg mee inderdaadbeter dan je huidige auto denk ik.
Neuh, genoeg vetjes die alles opgevangen hebbenquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Thank you
Niks aan overgehouden?
25% bijtellingquote:
Mwah, valt wel mee hoor. Is denk ik de hoek die vertekend.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De carrosariedingest bedoel ik.
Ik hoop 't.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee hoor. Is denk ik de hoek die vertekend.
Kom met mij wandelen!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:22 schreef kanovinnie het volgende:
Er gaat niemand mee wandelen godverdomme, dus nog maar een uurtje op FOK! doorbrengen![]()
![]()
![]()
A4 met minder bijtelling?quote:
Skoda Fabia Greenline Businessline (Jezus wat een naamquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hoop 't.Welke type is 't?
Ik ken hetquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:22 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Neuh, genoeg vetjes die alles opgevangen hebben
Gewoon en extra sateetje in zijn wangkwabbenquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JaAnders houdt Fiets maar wat voor me achter of zo.
Waar ben je?quote:
Nieuwwaarde auto. Stel 30.000 euro. Bijtelling 20%. 30.000*20%=6000 euro. Verdeeld over 12 maanden: 6000/12= 500 euro. Dat wordt fictief bij je salaris opgeteld, waardoor je er belasting over moet betalen. Stel dat je in de 42%-schaal zit, dan betaal je voor die auto netto dus 500*42% = 210 euro per maand.quote:
Hij zorgt maar dat hij ze heeftquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gewoon en extra sateetje in zijn wangkwabben
(Heeft ie wangkwabben?)
Nog nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ken hetMaar dan doet het nog wel zeer
Jij hebt het over een audi leasen. Dan heb je veel bijtelling.quote:
Tering, geen wonder dat ik 't nooit snapte. Tis iig cheap. Inclusief benzine dus?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Nieuwwaarde auto. Stel 30.000 euro. Bijtelling 20%. 30.000*20%=6000 euro. Verdeeld over 12 maanden: 6000/12= 500 euro. Dat wordt fictief bij je salaris opgeteld, waardoor je er belasting over moet betalen. Stel dat je in de 42%-schaal zit, dan betaal je voor die auto netto dus 500*42% = 210 euro per maand.
Sloterdijk hier.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Amstel Business Park.beetje uit de buurt denk ik.
Ja dat weet ik toch niet wat dat isquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij hebt het over een audi leasen. Dan heb je veel bijtelling.
Hij is rood!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:26 schreef kanovinnie het volgende:
Wij hebben 2 van deze als algemene leaseauto:
[ afbeelding ]
Die vind ik ook wel mooi!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:26 schreef kanovinnie het volgende:
Wij hebben 2 van deze als algemene leaseauto:
[ afbeelding ]
In principe wel ja. Normaal gesproken heb je er verder geen enkele kosten aan. Kan zijn dat de werkgever wel een werknemersbijdrage vraagt, maar dat gaan dan weer van je bijtelling af. Dus stel bijtelling 500 euro, maar je baas vraagt 120 euro eigen bijdrage, dan is je bijtelling nog maar 380 euro. Daar weer 42% van.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tering, geen wonder dat ik 't nooit snapte. Tis iig cheap. Inclusief benzine dus?
Een blauwe en een grijze hebben wequote:Op donderdag 24 januari 2013 12:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij is rood!
De kleur van je lippennn
Oh ik dacht dat jij een lease-audi hadquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch niet wat dat is
Nu wel
Nee gek ik ben 24.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij een lease-audi had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Issie ook!quote:
500 euro eigen bijdrage>gratis auto? Of zie ik 't nu verkeerd?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:28 schreef Bart het volgende:
[..]
In principe wel ja. Normaal gesproken heb je er verder geen enkele kosten aan. Kan zijn dat de werkgever wel een werknemersbijdrage vraagt, maar dat gaan dan weer van je bijtelling af. Dus stel bijtelling 500 euro, maar je baas vraagt 120 euro eigen bijdrage, dan is je bijtelling nog maar 380 euro. Daar weer 42% van.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee gek ik ben 24.Kan vanaf je 18e hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Wat je vind moet je naar de polisie brengen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:29 schreef Takaiki het volgende:
Ik vind het allemaal wel offtopic hier heur
Nee, dan heb je 500 euro minder salarisquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
500 euro eigen bijdrage>gratis auto? Of zie ik 't nu verkeerd?
No goodbyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehyehyehyeeeeeeeeeeeeeeeeehyehyehyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:29 schreef Takaiki het volgende:
Ik vind het allemaal wel offtopic hier heur
Heb jij 14% bijtelling ofzo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:30 schreef LompeHork het volgende:
Ik betaal 90 per maand (bruto hoor) en betaal niets voor m'n diesel, tankpas FTW.
Oh das kut.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, dan heb je 500 euro minder salaris.
Nope. Waar denk je dat ik woon?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Issie ook!
[qu
[..]
500 euro eigen bijdrage>gratis auto? Of zie ik 't nu verkeerd?
ote][ afbeelding ] Op donderdag 24 januari 2013 12:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij woonde toch heel ergens anders?i
Muis snapt mijquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
No goodbyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehyehyehyeeeeeeeeeeeeeeeeehyehyehyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees
FOK!stok halen binnenkortquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:30 schreef LompeHork het volgende:
Ik betaal 90 per maand (bruto hoor) en betaal niets voor m'n diesel, tankpas FTW.
Weet ik veel, ik dacht zo'n dorp ergens voorbij Amsterdam. Zaandam of zo.quote:
Ja, die eigen bijdrage houdt de baas gewoon in op je salaris, onder het mom van 'je rijdt er prive mee, dus je betaalt ook maar een deel van die auto'.quote:
Mwah, je gaat er onder aan de streep toch op vooruit, dus zo erg is 't ook weer nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, die eigen bijdrage houdt de baas gewoon in op je salaris, onder het mom van 'je rijdt er prive mee, dus je betaalt ook maar een deel van die auto'.
Jamaar wat moet ik nou met een audi leaseauto op mijn 24e.quote:
Da's wel beter danquote:
Ja, klopt. Maar sloterdijk ligt daar in de buurt?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik dacht zo'n dorp ergens voorbij Amsterdam. Zaandam of zo.
Mooi. Bartje moet ook mee. Hij ligt in Fryslan. Kom je me halen?quote:
Gratis rijden. Ideaalquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar wat moet ik nou met een audi leaseauto op mijn 24e.
Chickies hosselen kan ik zo ook wel.
Srsly? Ik dacht dat sloterdijk zuidelijker lag.quote:[quote]Op donderdag 24 januari 2013 12:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar sloterdijk ligt daar in de buurt?
Hm, dat is wel een hoop. Ik betaal zo weinig omdat het een "milieuvriendelijke" auto is (hence the "greenline"). Ondertussen trek ik op als een malloot en rij ik rustig 50 in z'n driequote:Op donderdag 24 januari 2013 12:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Da's wel beter dan.
Die Golf betaal ik 200 voor per maand.
Si señor, even een datumpje prikken binnenkort.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mooi. Bartje moet ook mee. Hij ligt in Fryslan. Kom je me halen?
Doe ik ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hm, dat is wel een hoop. Ik betaal zo weinig omdat het een "milieuvriendelijke" auto is (hence the "greenline"). Ondertussen trek ik op als een malloot en rij ik rustig 50 in z'n drie
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si señor, even een datumpje prikken binnenkort.
Ja dat dus inderdaadquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe ik ookStoplichtsprintjes ftw.
Tja 20% bijtelling over een auto van 28,5kquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hm, dat is wel een hoop. Ik betaal zo weinig omdat het een "milieuvriendelijke" auto is (hence the "greenline"). Ondertussen trek ik op als een malloot en rij ik rustig 50 in z'n drie
Zeker niet als je preten krijgt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dat dus inderdaadoh en 150 op de A7 is ook niet echt zuinig geloof ik
Gewoon afschaffen en de baas laten bepalen wat je moet betalen, lijkt mij een veel betere optiequote:Op donderdag 24 januari 2013 12:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Tja 20% bijtelling over een auto van 28,5k.
Die 508 is 30 euro duurder ofzo, en 2x zo groot. Die hele regeling is gewoon een aanfluiting
.
Tsjah, je moet een regel maken. Dus waarom niet zo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Tja 20% bijtelling over een auto van 28,5k.
Die 508 is 30 euro duurder ofzo, en 2x zo groot. Die hele regeling is gewoon een aanfluiting
.
Prima toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef Muis006 het volgende:
De Grote Burgerlijke Bingo, Bier en Bitterballen slowchat.
Bijzonder jammer dit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Srsly? Ik dacht dat sloterdijk zuidelijker lag.
Ben ik straks mijn maandloon kwijtquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon afschaffen en de baas laten bepalen wat je moet betalen, lijkt mij een veel betere optie
Nimmer (of ja, 1tje, voor 3 km/u te hard). Lang leve flitsmelders!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeker niet als je preten krijgt.
Waaat. Sloterdijk ligt toch vóór Centraal als je vanaf Rotterdam komt? Ik vind hetniet zo gekquote:
Dat was het al vanaf #1quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef Muis006 het volgende:
Omdat ze het baseren op zuinigheid op een testbaan. Elektrische auto's rijden de eerste 80km zonder uitstoot. Dat ze daarna net zo ronken als een vrachtwagen doet er niet toe. Gaat toch nergens overquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsjah, je moet een regel maken. Dus waarom niet zo?
Bekijk googlemaps eensquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waaat. Sloterdijk ligt toch vóór Centraal als je vanaf Rotterdam komt? Ik vind hetniet zo gekMijn vader woont namelijk in Noord en vanaf Noord gingen we altijd naar Zaandam, dus. Ja. Nou.
Waar?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef Muis006 het volgende:
Kwartiertje met de auto (vanaf Zaandam dan), das niets, ik mocht willen dat ik daar heen moest elke dagquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh. Nou, ik vind dat nog wel een behoorlijk stukje bij Zaandam vandaan
Als het je woon-werkverkeer zou zijn welquote:
Das wel raar ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat ze het baseren op zuinigheid op een testbaan. Elektrische auto's rijden de eerste 80km zonder uitstoot. Dat ze daarna net zo ronken als een vrachtwagen doet er niet toe. Gaat toch nergens over.
Kwartiertje fietsen vanaf mijn huis. Misschien 20 minuten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als het je woon-werkverkeer zou zijn welMaar als je het moet fietsen ben je wel wat langer onderweg
Woon-werkverkeer ja, fietsen: mwah, het is te doen hoor, je kan dan binnendoor en dan met het pontje naar A'damquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als het je woon-werkverkeer zou zijn welMaar als je het moet fietsen ben je wel wat langer onderweg
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Kwartiertje fietsen vanaf mijn huis. Misschien 20 minuten.
Nadeel is alleen dat er een pont tussenzit.
20 minuten klinkt wel doebaar. Het leek me meer te zijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Woon-werkverkeer ja, fietsen: mwah, het is te doen hoor, je kan dan binnendoor en dan met het pontje naar A'damik had vroeger wat collega's in Zaandam wonen die het altijd op de fiets deden.
Is 15 km vanaf huis, doe ik in de zomer elke dag.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat pont is kut. Van de zomer ga ik terug lekker over de sluizenquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Kwartiertje fietsen vanaf mijn huis. Misschien 20 minuten.
Nadeel is alleen dat er een pont tussenzit.
Welke sluizen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, dat pont is kut. Van de zomer ga ik terug lekker over de sluizen
Begint in zaandam, eindigt in amsterdam. Het pont is het engie wat me weerhoud om niet elke dag op de fiets te gaan. Als je daar drijfnat of in de kou staat is het niet echt fijn. MAar in de file staan is ook niet fijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
20 minuten klinkt wel doebaar. Het leek me meer te zijnPont is trouwens al in Amsterdam
De pont van mijn huis naar Sloterdijk is tussen Amsterdam en Zaandam inquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
20 minuten klinkt wel doebaar. Het leek me meer te zijnPont is trouwens al in Amsterdam
IJmuiden.quote:
Oh ja da's ook maar een kwartiertje.quote:
Pont begint in Zaandam? Dan is datecht wel een hele lange pont, even maps weer raadplegenquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Begint in zaandam, eindigt in amsterdam. Het pont is het engie wat me weerhoud om niet elke dag op de fiets te gaan. Als je daar drijfnat of in de kou staat is het niet echt fijn. MAar in de file staan is ook niet fijn.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Pont begint in Zaandam? Dan is datecht wel een hele lange pont, even maps weer raadplegen
Wel iets langer dan datquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ja da's ook maar een kwartiertje.
Wat houd je tegen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:47 schreef LompeHork het volgende:
Ik wil ook een keer fietsend naar het werk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14%, baby!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Alleen ff het noordzeekanaal over.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Pont begint in Zaandam? Dan is datecht wel een hele lange pont, even maps weer raadplegen
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:52 schreef robdriessen het volgende:
Wat zien ik, zijn we leasebakken aan het vergelijken?Zat ik ook naar te kijken. Maar geen automaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14%, baby!I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
auto!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:58 schreef Takaiki het volgende:
Als ik Prius zeg, wat zeggen jullie dan?
Kutautoquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:58 schreef Takaiki het volgende:
Note aan self: meneer niet voorstellen aan Bartquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Note aan self: meneer niet voorstellen aan Bart
Prima auto. Stuk beter dan dat vol gestickerde ding van mijquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:58 schreef Takaiki het volgende:
That's not a car, that's a lunchbox!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:58 schreef Takaiki het volgende:
Mmmmmmmmmmgaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyy!quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
That's not a car, that's a lunchbox!
- Jeff Dunham
Silence! I kill you!quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:04 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Mmmmmmmmmmgaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyy!![]()
![]()
Ja papaquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:16 schreef kanovinnie het volgende:
Het was 5 jaar terug leuk, nu niet meer.
Ik ben verdulle jonger dan jij bent hoor!quote:
Pics.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben verdulle jonger dan jij bent hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |