Leugens.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
Ben er ondertussen wel achter dat vrouwen net zulke vuige taal uitslaan als kerels. Of misschien nog wel erger.
Blijkbaar ja!quote:
Ik heb alleen postieve notesquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben binnen mijn relatie de havensjouwer.
*trots is*
Een maat waarbij je altijd achter een karretje aanloopt waar ze op kunnen steunen, dat is het beeld wat ik daarbij heb.quote:
Gas?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat zeg je? Ik hoor je niet, er zit iets in m'n oor.
Blijkbaar niet!quote:
*kraskras*quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:41 schreef Jareth het volgende:
[..]
Een maat waarbij je altijd achter een karretje aanloopt waar ze op kunnen steunen, dat is het beeld wat ik daarbij heb.
Dat komt door al die banaanvragen in het vorige topic.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Of je worst lustquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat komt door al die banaanvragen in het vorige topic.
Lekker! Alle soorten wel! En eindelijk nog iemand die deze wel eens gebruikt:quote:
Dikke tetten zijn goed.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:43 schreef Takaiki het volgende:
[..]
*kraskras*
Jij noemt mijn tetten dik![]()
rukquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]scherp!
[..]
Lekker! Alle soorten wel! En eindelijk nog iemand die deze wel eens gebruikt: [ afbeelding ]
Nou, 1 van die moeders bij de sportvereniging heeft neppers, ziet er niet verkeerd uit. Maar das dan ook een MILFquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Wel echte dan. Neppers
20u!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:52 schreef Muis006 het volgende:
Qweee hoelaat ga je vanavond naar ZDT?
Eckte - checkquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, 1 van die moeders bij de sportvereniging heeft neppers, ziet er niet verkeerd uit. Maar das dan ook een MILF
Vieslakje!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:58 schreef kanovinnie het volgende:
Zal ik nu dan een flauwe grap over worsten waar geen harde stukjes uitkomen maken?
Als je het lang genoeg laat zitten wordt het vanzelf hard.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:58 schreef kanovinnie het volgende:
Zal ik nu dan een flauwe grap over worsten waar geen harde stukjes uitkomen maken?
Sorrymevrouwmuisquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vieslakje!
Hou het even netjes ja
Wat niet is kan nog komenquote:
Ervaring?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je het lang genoeg laat zitten wordt het vanzelf hard.
True story.
Ja, ze gaan vanzelf hangenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sorrymevrouwmuis![]()
[..]
Wat niet is kan nog komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Bahquote:
Ben benieuwdquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:59 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben een MILF
Ik heb genoeg geesteskinderen.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:00 schreef robdriessen het volgende:
Wat heeft een oude vrouw tussen haar borsten dat een jonge vrouw niet heeft?Hihaho!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:00 schreef robdriessen het volgende:
Wat heeft een oude vrouw tussen haar borsten dat een jonge vrouw niet heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:01 schreef LompeHork het volgende:
In groep acht van de basisschool zitten een rood-, bruin- en blondharig meisje. Wie heeft de grootste borsten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In groep acht van de basisschool zitten een rood-, bruin- en blondharig meisje. Wie heeft de grootste borsten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
In groep acht van de basisschool zitten een rood-, bruin- en blondharig meisje. Wie heeft de grootste borsten?En ik maar denken: de juf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
*proest*quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:03 schreef Qwea het volgende:
Girl : "Forgive me father for I have sinned."
Priest : "What have you done my child?"
Girl : "I called a man a son of a bitch."
Priest : "Why did you call him a son of a
bitch?"
Girl : "Because he touched my hand."
Priest : "Like this?" (as he touches her hand)
Girl : "Yes father."
Priest : "That's no reason to call a man a son
of a bitch."
Girl : "Then he touched my breast."
Priest : "Like this?" (as he touched her breast)
Priest : "That's no reason to call him a son of a
bitch."
Girl : "Then he took off my clothes, father."
Priest : "Like this?" (as he takes off her
clothes)
bitch."
Girl : "Then he stuck his you know what into
my you know where."
Priest : "Like this?" (as he stuck his you know
what into her you know where)
Girl : "YES FATHER, YES FATHER, YES
FATHER!!!"
(after a few minutes)
bitch."
Girl : "But father,he had AIDS!"
Priest : "THAT SON OF A BITCH!!!"
Nee toch?quote:
Ik ben slimmer dan Qweaquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan ben je maar half dom. Een geverfd blondje is erger: Kunstmatige domheid
In groep acht van de basisschool zitten een rood-, bruin- en blondharig meisje. Wie heeft de grootste borsten?Das er 1 voor in de pauzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Oud.quote:
Zorg je maar voor. Heb je al naamstickers gemaakt, godverdomme?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:09 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga zo niet al jullie namen meekrijgen zaterdag
Wat nou gemaakt!? Gekocht jongen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zorg je maar voor. Heb je al naamstickers gemaakt, godverdomme?
Ik ben nog een jong bloempjequote:
Ben je kaal?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:11 schreef kanovinnie het volgende:
Noem mij maar kano, dat doet iedereen.
Noem mij maar stoicijnse gehaktbalsnijdsterquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:11 schreef kanovinnie het volgende:
Noem mij maar kano, dat doet iedereen.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:13 schreef LompeHork het volgende:
Noem mij maar Hork, doet m'n moeder ook al
Ahahaquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:13 schreef LompeHork het volgende:
Noem mij maar Hork, doet m'n moeder ook al
Neen.quote:
Muis dus.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Noem mij maar stoicijnse gehaktbalsnijdster
Gewoon hoer is toch ook goed?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of hee meisje
HEE MEISJE
MEISJE
..nou laat maar dan
Die naam heb ik al voor jouquote:
Stoep hoer ook goedquote:
Hoiquote:
Ik had je toch ouder geschat dan 17quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:20 schreef Magneet het volgende:
Noem mij maar Magneet, luister daar al 17 jaar nar dus dat werkt heus wel.
ben ik ook maar heb die bijnaam rond mijn 17de gekregenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik had je toch ouder geschat dan 17.
Ik heb al drie katten en die bevallen me prima, tenkjoeverriemuts.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als er een raampje openstaat en ik van tevoren een anti-histamine pilletje heb genomen kan ik prima een middagje met katten overweg. Ik heb zelfs vijf weken tussen cheetahs gewoondEn anders nemen we toch sfinxen als we besluiten te gaan samenwonen?
Oh is het een bijnaamquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
ben ik ook maar heb die bijnaam rond mijn 17de gekregen
25 is nog niet eens volquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:25 schreef Muis006 het volgende:
Bijna topic 28!
We zijn er bijna jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |